no na avtu mi nedela abs sistem, oziroma mi skos dela in se nemorem ustavit tako kot bi se moral (tudi na avtocesti dela) če dam radio potihm se sliši en zvok v motornem prostoru, tudi ko avto stoji, zdaj sem dal ven varovalko in se vozim brez ABSa ker se tako bolje ustavim.
zdaj pa sem našel na odpadu eno 145, ima to enoto ampak nevem če paše ker ima une male številke različne, enako je samo MC1, ina na videz je enak, pa če mi kdo pove ali to paše ali ne in od katerih avtov še paše če sploh od katerega,
Prijatelca ma ar 145 1.6 ts letnik 2000. Avta ne uporablja vsak dan, tako da včasih po več dni stoji na parkirišču. Po večih dnevih mirovanja avto težko vžiga oz. sploh ne. Sprva je bil sum na slab akumulator, vendar se ob menjavi le tega situacija ni bistveno izboljšala. Ker smo sumili, da je nekje še nek neželjen "potrošnik", ki prazni akumulator smo avto peljali k mehaniku. Ta ga je čez noč priklopil na računalnik in ugotovil, da se računalnik za abs ob ugasnenem motorju samodejno prižiga in vgašuje in prazni akumulator. Po njegovih besedah je potrebna menjava tako abs kot glavnega računalnika, kar pa z delom pride cirka 1100-1200 eurov. Alternativa naj bi bla vsakdanja uporaba avta ali pa iztikanje klemena, če avto več dni stoji.
Abs drugače dela normalno in ne sveti nobena lučka.
Ker po obisku mehanika situacija ni najbolj "rožnata" bi prosil za kako mnenje oz. nasvet
Meni se občasno ko hočem vžgati avto pojavi ABS lučka in preneha z vžigom za sekundo, nato pa normalno vžge naprej če ključ držim, samo to res občasno. Nimam pa nobenih takih težav z akumulatorjem.
sej štarter ne prekinja. Akumulator pač sprazni in ne obrne več. Morš na kable al pa filat akumulator. Kk je reko mehanik se računalniku za abs malo meša ko avto stoji in se kk mu paše prižiga in vgašuje, s tem pa sprazni akumulator. Menjava samo rač. za abs pa baje ni možna, ker se ta pol krega z glavnim rač. oz. ima vsak računalnik neko svojo kodo. Čudno je, da abs med vožnjo dela normalno in ne sveti nobena lučka.
Lahko pa je kriva samo slaba masa in se ABS enota zato tako čudno obnaša, lahko da z njo ni nič narobe.
Preglej shemo vezave ABS modula in kam grejo mase (lahko, da je spodaj kaj zarjavelo). Če dela ABS normalno pri vožnji, potem z modulom ni nič narobe, zato lučka za opozorilo tudi ne sveti.
Lahko pa poskusite tako: vzamete varovalko za ABS ven in če je zadeva ista, potem ni krivo to, pač pa nekaj drugega.
Prijatelca ma ar 145 1.6 ts letnik 2000. Avta ne uporablja vsak dan, tako da včasih po več dni stoji na parkirišču. Po večih dnevih mirovanja avto težko vžiga oz. sploh ne. Sprva je bil sum na slab akumulator, vendar se ob menjavi le tega situacija ni bistveno izboljšala. Ker smo sumili, da je nekje še nek neželjen "potrošnik", ki prazni akumulator smo avto peljali k mehaniku. Ta ga je čez noč priklopil na računalnik in ugotovil, da se računalnik za abs ob ugasnenem motorju samodejno prižiga in vgašuje in prazni akumulator. Po njegovih besedah je potrebna menjava tako abs kot glavnega računalnika, kar pa z delom pride cirka 1100-1200 eurov. Alternativa naj bi bla vsakdanja uporaba avta ali pa iztikanje klemena, če avto več dni stoji.
Abs drugače dela normalno in ne sveti nobena lučka.
Ker po obisku mehanika situacija ni najbolj "rožnata" bi prosil za kako mnenje oz. nasvet
1100€ za popravilo ABS-a na 145ki ta pa je močna. Tolk avto ni več vreden
Pa dvomim da je res tole, tako da obvezno pejt po drugo mnenje. Tut tole s kreganjem enot pri tolk starem avtu ne verjamem najbolj...
Prej pa res izklopi ABS računalnik čez noč z varovalko ali pač iztakni konekotrje pa se bo videlo ali je res v tem problem