Če odmakneš naslon za roko, imaš na zgornjem delu lopute ključavnico, v katero vtakneš ključ za vžig, in v bistvu odkleneš in odpreš loputo!
Upam, da bo to delalo, kajti jaz imam tak princip!!!
Komot, jest sm jo. Spodaj imaš na vsaki strani vratc dva "ležaja", ta dva konca moraš raztegnit in ven povlečt vratca. Meni je ratalo ne, da bi kaj polomil.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
Erm ... k smo ze lih pr podobni temi, a mogoce kdo ve kako se zadn zic podre pri alfi 155, ce se sploh da podret, sm ze marskej probu, pa tud gumbke najdu ki bi lahko bli namenjeni temu pa mi ni ratal ... ma kdo vec iskusenj stem ?
ja ene 155-ke so celo mele zice ki so se dal podrt, sam povečini majo pa take ki se ne dajo, jest mam take
LP
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Ma, VSE 155 majo take debilne zadnje zice, da se jih ne da podret. GRRRR.
Ja jest sm tist pokrov ven vzel, res da sem moral malce bolj grobo raztegnit oba konca (ne gor upognil), ki sta pritrjena na zice, ampak pokrov je šel ven, ne da bi kej počilo.
Zadnjič spremenil MITT, dne To Nov 25, 2003 7:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
Ma 100 % so bli tut taki zici ki so se dal podret, sej mi je neki cajta nazaj en pravu da jih ma, men se zdi da Ray, drgač pa lohk pogledaš na unmu cd-ju za rezervne dele od Alfe, maš skice od takih fixnih in takih k se dajo podret, vem pa tut da je zlo redko da ma ker v 155 zice ki se dajo podret.
LP
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.