zanima me kaj bi bilo lahko narobe , ko stisnem sklopko in dam v prestavo ni važno v katero ali v rikverc in spustim sklopko je tako kot bi mel v leru avto nikamor ne leze ali se zaganja ampak je kot v leru.
Prosim za mnenja tistih ki se malo bolj spoznate , ali je mogoče šla sklopka ali diferencial ali kaj v menjalniku, me je pa potegnilo v prepad in sem se komaj skopal ven potem pa nikamor več prišel in se je vohalo sklopko ko sem lezel nazaj in naprej , kar naenkrat pa ni nič več zagrabilo?
Mogoče kdo ve kaj bi bilo narobe da čim prej zamenjam?
Spolnem se ne če je kj počl hrustal vem da ni , sedaj mam avto pri kolegu in je reku da je probu pa gledu pa da se mu zdi da je cilinder zablokiru na menjalniku za sklopko, drugače če pa ni tist pa pomoje lamela šla.
mogoče kdo ve koliko približno pride sklopka pa če je potrebn komplet menjat al sam lamelo se vidi če je koš zvilo?
Bova se slišala takoj drug teden zdj sm jo parkiru ni cajta zj se ga gre mal pit za nov let drug tedn pa razdrem pa da vidim kaj je sploh šlo najverjetneje je sklopka.
Če bi šou diferencial , bi mi potem škrtalo pri prižganem avtu ko bi naprimer dal v prestavo?
Ker potem sem se spustil kaka 2 km da sem lahko parkiral k kolegu in sem avto imel prižgan da je servo delu pa sm šou na puf v dolino škrtalo ni pa nič tudi če sem probal dati v brzino.
pa v prestave lahko devam brez da bi sklopko stisnil, če dam pa v rikverc brez sklopke pa mal cukne ko prestavim ampak pelat se pa potem ne morem.
Sklopka je smrdela ja avto se je potem normalno peljal v leru tako da polosevino so v redu , sam sicer najbol sumim sklopko se bo pa videlo ko bom dal na dvigalo.
Kakšne so pa kaj cene diferencialov tako da malo prej vem če je slučajno diferencial seveda ne nov.
Se pravi ko bom razdiral da vidim kaj je je najboljše kar menjalnik cel dol vzeti da vidim sklopko in pa še potem pri difrencialu razdrem ali se da vidt kje brez da bi razdiral?