Moderator: Tehnika moderatorji
na laborah, čeprav odkar so v lescah dobili da so "podkupovali" so začel že tle težit. lahko da te kaj katalizator zajebavabibi156 napisal/-a:Kje v kranju pa? Jaz sem bil dones na primskovem pa ga je 10min tišču na 6000 češ da drugače pa nebi šu skoz. Avto je bil segret preden sem prišel tja. Je lambda zanič,ali kej podobnega? Kaj so lahko še razlogi?fiatista napisal/-a:v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Hvala za odgovor ! ... mozno, ker se mi zdi da niso ,ko so vstavljali KAT in novi auspuh niti nikaksnih dihtung postavili mezmes -- dali so univerzalen KAT pa je slo vse tako tesno ,da ...je lazje slo brez dihtung --- smesno mi je bilo ,da je po prvi kontroli izp. plinov bilo vse normalno ..za 1 leto pa je lambda visoka ------ no pa se vprasanje ,,,morajo glih dihtunge biti ali lahko namazem cevi z tisto silikonsko maso ,ki sem jo uporabil pri termostatu na motorju ??? mislim da je stvar za visoke temperature ampak nisem pa siguren ,ce za tako visoke kot je temp. na izpusnih ceveh ???kosir1234 napisal/-a:Počen izpušni kolektor? Fuč dihtnge na izpušnem kolektorju al pa na deljenih delih pred katalizatorjem?
...nekdo se razpi.... --- samo sem vprasal ,,saj ni blema ,,sem mislil ce bi slucajno se z tem rdecilom zatesnil ,ko pa mi je se ostalo -- OK ,,hvala za odgovor !El Barto napisal/-a:Delajte kakor hočte, vendar osebno ko vidim razno rdečo pešto na tesnilih ... popizdim.
Če je tesnilo novo mora držat, mogoče se namže s kakšno mastjo (silikon ali grafitno za višje temp.). Če pa ne moreš novega tesnila dat, pa ne razdiraj.
Črni silikon za karterje pa uporabljam samo tam kjer je to mišljeno uporabit - karter, oz. stiki, kjer ni drugih tesnil.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov