Katalizator

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

mcar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 9:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Opravil sem tehnični pregled, a mi je kontrolor rekel, da se zdi kot da je načet katalizator. Pri merjenju izpušnih plinov so bile vrednosti previsoke potem pa naenkrat v zelenem polju. Ali se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe.
Menjan je cel izpušni sistem ter lambda sonda in LMM. Motor 1.4 TS
Uporabniški avatar
ebatis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 174
Pridružen: Po Sep 10, 2007 11:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Vrtojba
Kontakt:

Meni dela enako že par let. Sicer je 1.6 boxer ampak vseeno. Jaz si razlagam da ko pride na delovno temperaturo (avto in katalizator) začne delovati kot je treba.
Recimo....
INCREDIBILE MA VERO!!!!!

BOXER SOUND
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

ebatis napisal/-a: Jaz si razlagam da ko pride na delovno temperaturo (avto in katalizator) začne delovati kot je treba.
Recimo....
ja sej dokler se avto ne zagreje katalizator ne opravlja svoje funkcije... povedal mojster, ki menja izpuhe pa to...
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja fantje, to je dejstvo :) Kot že ničkolikokrat: pred tehničnim je potrebno avto konkretno segret - avtocesta 4ta in gaspodn.
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

divja kripca napisal/-a:Ja fantje, to je dejstvo :) Kot že ničkolikokrat: pred tehničnim je potrebno avto konkretno segret - avtocesta 4ta in gaspodn.
stestiral letos, direktno iz AC na tehnični, plini so bili tako v zelenem, da še un ni mogu verjet :lol:

lani pa komaj četrta meritev za las skozi ko je bla lambda fuč.

ps: a so tudi drugje nehali priganjati motorje v visoke obrate ko merijo pline? ker lani ga je vrtel v 6k rpm :evil: , letos pa le v prostem teku, slišal pa sem, da je kar nekaj motorjev jim ustrelilo zaradi tega in da naj bi zaradi tega stvar opustili.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Mojega so vrteli na 7200 rpm :doubt: Kreteni pač...
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Če bi to pri mojem naredl bi verjetno enemu kakšno prpelou!
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

x2
Jaz sem celo tipa v murski na Amzs-ju vprašal ali je to potrebno motor tak nabijati v obrate,da sm se skorej ::(): ::(): in mi je reku da ga je treba mal spucat in da bojo potem plini dobri #-o .Da bi mu jaz spucal malo lape majke mi.Pa ok naj prižene 1 x do blokade pa konc,ne pa da ga kr neki časa drži na blokadi,tak da sam čakaš ko se skadi od spredi :roll:

l.p.
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Trentatre 1.3S
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ah ja, kar je še podkupliva slovenija :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Latimeria
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe Jan 07, 2011 12:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

Meni ga je tudi ob zadnjem tehničnem pred par dnevi malo v obrate gonu, tam 4-5max. Povedal mi je da se katalizator ob tem mrazu že v 15ih minutah skrči da ne opravlja svoje funkcije pravilno. Zato je dobro ko se pripeljemo, pustit avto prižgan, takrat opraviš tehnični brez obratov. Če pa vam ga kdo tera do blokade, alpa vsaj rdeče polje, je pa to neučakanost delavca ;)
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

alfa_samec napisal/-a:Mojega so vrteli na 7200 rpm :doubt: Kreteni pač...
Še nobeno leto in pri nobenem avtu mi niso merli pline nad 2000 o/min. Vedno je bil postopek enak: Najprej določen čas v prostem teku, potem pa okoli 30s pri 2000 o/min in fertig. Tehničnega pa delam vedno na "agroservisu". Na amzs me prvo leto ko sem kupil 156-ko niso spustli skoz ker je baje moj avto karavan in ne limuzina kot piše v orig. homologacijskem kartončku... #-o
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

:D --meni pa to cisto drugace vse deluje --sranje --lani zamenjal kat...pa lambdo IP so bili 0,06 ---letos pri prostem teku 1,6 pri navitih obratih pa ca 0,5 kako pa to in zakaj tako pa nimam pojma --ima kdo pojem ,zakaj in kaj je tu za narediti ?
Uporabniški avatar
bibi156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: To Maj 20, 2008 10:16 pm
Vozilo: 156 1.6 TS
GTV 2.0 V6
147 1.9, 8v
159 1.9 jtdm
Kraj: Ljubljana

fiatista napisal/-a:v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Kje v kranju pa? Jaz sem bil dones na primskovem pa ga je 10min tišču na 6000 #-o ::(): češ da drugače pa nebi šu skoz. Avto je bil segret preden sem prišel tja. Je lambda zanič,ali kej podobnega? Kaj so lahko še razlogi?
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

bibi156 napisal/-a:
fiatista napisal/-a:v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Kje v kranju pa? Jaz sem bil dones na primskovem pa ga je 10min tišču na 6000 #-o ::(): češ da drugače pa nebi šu skoz. Avto je bil segret preden sem prišel tja. Je lambda zanič,ali kej podobnega? Kaj so lahko še razlogi?
...tu res nisem zadosti pameten kaj bi bilo --nekaj sem mislil ,da je verjetno preslabo izgorevanje ,ce ventili ne odpirajo ali zapirajo vec kot bi morali --tako da jih je treba ponovno nastimati -- to bom sedaj naredil, dal bom porihtati te ploscice in bom potem videl kako so kaj izpusni plini, ker se mi zdi na en cilinder ne deluje vec dobro in se slisi ko je hladen neko pokanje --elektriko sem pregledal tako da to nemore biti ,,pomeni samo " ventili "----bomo videli kako bo ---- pri meni pa po vsej verjetnosti tudi sonda in kat ni ,ce pa sem jih lani zamenjal -- problem je v prostem teku ..tam so plini visoki ,,pri 2500 ,3000 obratih pa padnejo na 0,5 ---no ja bomo videli ! Lp
Odgovori
  • Informacija