Opravil sem tehnični pregled, a mi je kontrolor rekel, da se zdi kot da je načet katalizator. Pri merjenju izpušnih plinov so bile vrednosti previsoke potem pa naenkrat v zelenem polju. Ali se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe.
Menjan je cel izpušni sistem ter lambda sonda in LMM. Motor 1.4 TS
Meni dela enako že par let. Sicer je 1.6 boxer ampak vseeno. Jaz si razlagam da ko pride na delovno temperaturo (avto in katalizator) začne delovati kot je treba.
Recimo....
divja kripca napisal/-a:Ja fantje, to je dejstvo Kot že ničkolikokrat: pred tehničnim je potrebno avto konkretno segret - avtocesta 4ta in gaspodn.
stestiral letos, direktno iz AC na tehnični, plini so bili tako v zelenem, da še un ni mogu verjet
lani pa komaj četrta meritev za las skozi ko je bla lambda fuč.
ps: a so tudi drugje nehali priganjati motorje v visoke obrate ko merijo pline? ker lani ga je vrtel v 6k rpm , letos pa le v prostem teku, slišal pa sem, da je kar nekaj motorjev jim ustrelilo zaradi tega in da naj bi zaradi tega stvar opustili.
x2
Jaz sem celo tipa v murski na Amzs-ju vprašal ali je to potrebno motor tak nabijati v obrate,da sm se skorej in mi je reku da ga je treba mal spucat in da bojo potem plini dobri .Da bi mu jaz spucal malo lape majke mi.Pa ok naj prižene 1 x do blokade pa konc,ne pa da ga kr neki časa drži na blokadi,tak da sam čakaš ko se skadi od spredi
Meni ga je tudi ob zadnjem tehničnem pred par dnevi malo v obrate gonu, tam 4-5max. Povedal mi je da se katalizator ob tem mrazu že v 15ih minutah skrči da ne opravlja svoje funkcije pravilno. Zato je dobro ko se pripeljemo, pustit avto prižgan, takrat opraviš tehnični brez obratov. Če pa vam ga kdo tera do blokade, alpa vsaj rdeče polje, je pa to neučakanost delavca
alfa_samec napisal/-a:Mojega so vrteli na 7200 rpm Kreteni pač...
Še nobeno leto in pri nobenem avtu mi niso merli pline nad 2000 o/min. Vedno je bil postopek enak: Najprej določen čas v prostem teku, potem pa okoli 30s pri 2000 o/min in fertig. Tehničnega pa delam vedno na "agroservisu". Na amzs me prvo leto ko sem kupil 156-ko niso spustli skoz ker je baje moj avto karavan in ne limuzina kot piše v orig. homologacijskem kartončku...
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
--meni pa to cisto drugace vse deluje --sranje --lani zamenjal kat...pa lambdo IP so bili 0,06 ---letos pri prostem teku 1,6 pri navitih obratih pa ca 0,5 kako pa to in zakaj tako pa nimam pojma --ima kdo pojem ,zakaj in kaj je tu za narediti ?
fiatista napisal/-a:v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Kje v kranju pa? Jaz sem bil dones na primskovem pa ga je 10min tišču na 6000 češ da drugače pa nebi šu skoz. Avto je bil segret preden sem prišel tja. Je lambda zanič,ali kej podobnega? Kaj so lahko še razlogi?
fiatista napisal/-a:v kranju nikoli ne gre na obrate, v škofji loki se pa notri v pisarno sliši roporanje motorjev kot da je za steno mučilnica za avtomobile
Kje v kranju pa? Jaz sem bil dones na primskovem pa ga je 10min tišču na 6000 češ da drugače pa nebi šu skoz. Avto je bil segret preden sem prišel tja. Je lambda zanič,ali kej podobnega? Kaj so lahko še razlogi?
...tu res nisem zadosti pameten kaj bi bilo --nekaj sem mislil ,da je verjetno preslabo izgorevanje ,ce ventili ne odpirajo ali zapirajo vec kot bi morali --tako da jih je treba ponovno nastimati -- to bom sedaj naredil, dal bom porihtati te ploscice in bom potem videl kako so kaj izpusni plini, ker se mi zdi na en cilinder ne deluje vec dobro in se slisi ko je hladen neko pokanje --elektriko sem pregledal tako da to nemore biti ,,pomeni samo " ventili "----bomo videli kako bo ---- pri meni pa po vsej verjetnosti tudi sonda in kat ni ,ce pa sem jih lani zamenjal -- problem je v prostem teku ..tam so plini visoki ,,pri 2500 ,3000 obratih pa padnejo na 0,5 ---no ja bomo videli ! Lp