imam še eno kratko vprašnje, ko je motor vroč in vzamem ven palico za kotrolo olja v motorju, se vidijo neki mehurčki med oljem, kaj je to normalno ali kaj hudo narobe?
ja dobro sigurno ni, če so mehutčki vode pol ti lahko nekje pušča not voda, drgač pa zamenjaj olje in filter pa poglej če bo isto, al je olje z metalnimi dodatki
Ali je možno, da se olje peni, če ga je malo preveč? Kr ga imam malo čez maksimum notr, ko sm gledu po palici.
Ga bom probal malo ven potegnit, če bo kj drugače, če ne pa poskusim z MOTUL 300V 10W40
Takole, izčrpal sem malo manj kot pol litra olja iz mašine, vendar se olje še vedno peni, bom poskusil menjati olje in probal bi z MOTUL 300V 10W40, ampak sem zasledil tole:
Glede 100% sintetike ni problem. IN prehod iz 100% sintetike na polsintetiko tudi ni problem. Problem je, če iz mineralnega ali polsintetike prešaltaš na 100% sintetiko.
mitoma napisal/-a:Olja NIKOLI ne sme biti čez maximum,bolje malenkost pod!!!
Obrazložitev?
Sam sem včasih v 33-ko in tudi sedaj v gtv točil pol litra čez max. Seveda sem imel oba motorja razdrta prej in sem meril prostornino karterja in kaj se dogaja ob več olja. Stvar je taka da tudi ob skoraj litru več olja le to še vedno lepo ostane v karterju pod nivojem gl.gredi in pod zaščitnim "plehom"
Točim pa malo več zaradi dolgih hitrih ovinkov, kjer so boxerji radi zaribali in tudi v v6 imam pač boljši občutek.
Ostali, vržte že to selenio ven pa dajte kvalitetno olje, cene so itak iste oz je selenia večinoma dražja...
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
alfa_samec napisal/-a:Bolj problematičen je prehod iz 100% sintetike nazaj na minerlca. Takšne poteze se baje bolj ko ne odsvetujejo.
kaj se zgodi če to nardiš?
Lahko samo povem naprej, kar sem bral: Semy-sintetika in mineralno olje se meša brez problema (saj je nenazadnje semi derivat mineralnega olja), polna sintetika in mineralno olje pa se ne mešata in tukaj nastopi problem, ker pri menjavi olja ostane neka količina starega olja še zmeraj v motorju. To velja za poliglikolna olja in ne za kvazi sintetiko, ki je derivat mineralnega olja in označeno kot full sintetika.
Shell je baje nekaj delal na tem, se pa veliko v to nisem poglabljal. Je pa tudi nesmiselno dajat najprej not olje za recimo 30€/liter in potem zopet mineralno za 2€/litru. Vsaj meni, no.
Glej, če bi malo pobrskal, bi našel malo morje tem o oljih in malo morje odgovorov, da je tudi že rabljeno olje iz friteze boljše od pofukane Selenia brozge...
Saj ni tako hudo prebrati vsaj dva ali pa tri predhodne poste v temi.