Problem pri 146-ki

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

Imel isti primer. Zanič maš gumjaste cevi od zavor! Ampak, ko maš avto vzdignjen je drugače , ker avto ni obremenjen in zato cevi ne "cvikne" dovolj.

Ko je pa avto na tleh, je pa obremenjen in posledično je cevka tudi mal drugače postavljena. Cevka pa se ne prelomi cela ampak samo notranji del cevi, ki prepreči, da bi zavorno olje šlo nazaj po cevi navzgor - mišolovka efekt...in zato ti avto zavira. Menjaj pa mora bit mir. :wink:
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Unek hvala na dobri razlagi bom peljal k mehaniku pa naj zamenja.A naj kr zamenja obe levo in desno da bo sigurno mir ali naj menja samo desno ?Bom dal raje kar z obeh straneh menjat,da ne bo kasneje potem leva začela štrajkat :D dobro da zdaj vsaj vemo to čudo.
Hvala še enkrat.

p.s. Kolko je tu cevk za zamenjat ?Pa k temu še morm prištet tud zavorno olje a ne ?Pa potem komplet sistem odzraćit a ne ?Da mi ne bo mehanik nekaj menjaval kaj ni potrebno,ker kaj vse včasih tu na forumu preštejem od mehanikov me kr mine k njim vozit :doubt:

l.p.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

jaz sem ti povedu ze pri prvem odgovoru kaj zamenjaj. sprednje lajtnge obe in mir.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

sem videl ja da si pisal podoben problem,ampak sem čakal da se kateri javi,ki je imel identičen problem.
Kolko bi me približno stal materijal,za to zamenjat če kateri ve ?cevke in zavorno olje je potem tud treba zamenjat ko ta steče ven med menjavo al kak ?

l.p.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

rabiš samo kak deci al pa 2 zavorne tekočine, de prezračiš zadevo...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

Cevke pridejo cca 10€ - 15€ komad..rabiš pa dva komada, tiste gumjaste dolge cca 20cm in so pritrjene na amortizer pa do zavornih valjev...pa malo zavornega olja. Pol litra je cena cca 10€ tudi... :wink:
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Ne več ?Ja pa pri menjavi teh dveh lajtung ne steče olje ven ,ko ju pač odstraniš ?Kolko pa prideta ti dve lajtungi če ker ?Da bom šu v nabavo čim hitreje.

p.s. unek si me že prehitel
torej lahko to zadevo rešim sam,ker praviš da sta ti dve lajtungi pri
kolesih pritrjene na amortizer.Sem zadnjič gledal ko sem kolo mel dol
to kratko cca.20cm lajtungo.
Napiši mi še kak potem odzračim zadevo ?Sem nekje bral o
odzraćevanju pa ne morem najti več.


l.p.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

po kaplcah ven teče :)
Zdj odvisno je, kok cajta bo mehanik rabu za odtegnt lajtnge :D
Itak pa najbolš da kar zamenša komplet zavorno tekočino, če je že minilo par let...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Ah pol ni tolk problem to za zamenjat,pa če po kaplcah ven teče pol ni hudega :D kje in kako potem odzraćim sistem?K si bom sam naredil,cevko bom pe že znal odtegnit dol pa novo dat gor,pa olja malo dolit potem pa odzraćit.

l.p.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

je fajn če maš kluč za cevke... namreč tam ko se "štukata" kovinski in gumijasti konec cevi je ponavadi zelo zarustano, in če ti ne rata odtegnt matice si naje** :D

Odzrač se pa tko lahko:

en v avtu, en pa s klučem v roki pripravljen da odtisne nipl na zavorni čeljusti...

Tist v avtu pumpa zavoro rečmo 5x, in pritisne na bremzo ter jo tišči, druga oseba pa odtisne nipl na čeljusti. Pedalo pade not, in predn ga tist v avtu neha držat, moreš nipl zategnt. Ponavljaš vajo, dokler ni več zraka med curkom zavorno ki šprica iz čeljusti :D
Aja pa ko se odzračuje se odpre pokrovček z zavorno tekočino in se jo sproti dotaka do max oznake. Aja nipl je tist votel vijak s plastičnem pokrovčkom :)

Aja pa za odtegnt cevko moreš pomoje tud čeljusti dol pobrat?

Na hitro napisano ker se mi en mal mudi, lp :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

aja lahko pa tudi sam odzračiš, in sicer tako:

Slika

sam ti bi mel sam eno cevko :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Pa pol to ni nek bau bau za naredit.Upam,da mi bo uspelo.
Naj še ker napiše če je treba čeljusti tudi dol vzet al ni treba ?
Olje pa rabin zavorno DOT4 a ne ?
Jaz bom menjal obe cevki levo in desno,torej na vsaki stranim odzračim po istem postopku a ne ?

p.s. odzračujem naj pri ugasnjenem avtu ?ker če pritisnem ene 3-4x gre pol pa pedal trd rata,ko pa avto vžgeš pa pedal normalno deluje,da mi ne bo med odzračevanjem tudi to nardil.


l.p.
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

pri vgasnjenem! čeljust je lahko gor..
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
ebatis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 174
Pridružen: Po Sep 10, 2007 11:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Vrtojba
Kontakt:

Najbolj zahtevni del pri tem je odtisnit stare cevke in pa seveda vijak za odzračevanje. Meni se je ta vijak že večkrat utrgal!! Slednji je res zahrbten sploh če ni bil tikan že več let. Predlagam dobro dozo WD40 pred posksom in kvalitetne ključe.
INCREDIBILE MA VERO!!!!!

BOXER SOUND
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

najboljše je kvalitetna gedorca za vijak, da prime po celi glavi...
Sm mel enga tok zarustanga, sa sm ga mogu z rorcangi ven odšranfat, ker sm jih mel še na rezervi dost :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Odgovori
  • Informacija