Zanima me za kaj je ta ventil na sliki in kakšno vlogo ima je pa nameščen na sesalnem kolektorju, in ker sem dau v avto drug motor ne morem priklopiti tega ventila kaj je lahko narobe ce ni priklopljen na konektor?
aha to je torej to sem že nekaj bral po tujih forumih, sedaj me muči še samo tisti ventil kot pravim na prejšnji mašini sem imel na sesalnem kolektorju nek ventil kot kaže spodaj na sliki , pri novejši pa tega ni tako da nemorem ventil priklopiti in imam sedaj prazen konektor.
Je zaradi tega lahko kaj narobe in kakšno vlogo ima ta ventil?
1 in 4 , 6tka je pa tak na 4ki komplet , tega sedaj na tem kolektorju nimam v originalu sem pa imel, in tudi v glavi ni luknje da pridejo plini do tega ventila 1 ker je novejši motor, tako da je zdaj konektor prazen kakšno vlogo ima lahko to?
mi pa gori lučka za injektorje prižge se nekje 10 sekund po vžigu in stalno gori.
cudna slika in pozicja, po autodati je drugje narisano,je eden ventil za vracanje hlapov nazaj v tank, eden pa je za kontrolo zraka sesalnega kolektorja( lahko da je za stantgas) po anglesko intake air control selenoid
El Barto napisal/-a:1 - EGR
4 - ventilček za bencinske hlape ali pa vakum ventilček za pogon EGR (bolj verjetno je slednje)
Blindiraj EGR.
Na tem kolektorju ki je sedaj na mašini , siginalu EGR-a tako da ni kaj blindiratiže v orploh ni tist ventilček pa tudi ni priklopljen , ker tudi zanj ni narejene luknje za cevko na tem kolektorju, se pravi kar je sedaj na avtu od tega je samo ostal konektor -elektrika za tisti ventilček-nepriklopljen.
Zanima me kaj je lahko narobe če tega ni gor in je odklopljen konektor, ker računalnik je od tistega motorja ki je v originalu to mel.
Glede na opis za niti slučajno tlačit v avto. Verjetno je regulator pritiska goriva, ki dovoli višji pritisk goriva kot originalni regulator.
To sicer res pomeni več bencina v istem času odprtja injektorja ampak to pri avtu z elektronskim vžigom ne pomeni več moči ampak kvečjemu manj, da o višji porabi ne govorimo. Okvare raznih delov na dolgi rok pa so samoumevne.
To je nastavljiv regulator pritiska goriva in kot so ti že napisali, haska neboš imel če ga zmontiraš na TS. To bi ti prav prišlo edino, če bi predelal kakšen TS na turbo...