145 1.4L

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
qverderk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Maj 19, 2011 4:33 pm
Kraj: Goriška

Mene me zanima če bi v 145-ko pasu motor od 33-ke 1.7 8v al bi mogu kak nosilec spremenit ? :)
''Un boxer e'lunico motore qe gira tanti giri e non chiede niente solo l'amore''
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pase, menjat mors sesalne kolektorje, vztrajnik, in vse elektro pritekline od 1.4 motorja

kako bo pa laufal na elektronko pa vprasanje, verjetno ne dobro ali se slabse

jst mam iz 1.6 na 1.7, zadeva laufa brez problema, na moci se pozna, ampak bom menjal se elktroniko diy, da se nastela avto

:)

aja pa jermenico od vodne pumpe in glavno jermenico je za zamenjat, ce hoce obdrzat alternator od 1.4 , pa prednje pokrove jermenov tudi zamenjas zaradi jermenice
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
qverderk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Maj 19, 2011 4:33 pm
Kraj: Goriška

no pol se pravi en problem je rešen mašina je :) morm sam elektroniko dobit od 1.7 pa zmontirat gor to pa bo dobra D.N. :D k jst bi kr swap naredu če mašina paše not na nosilce ? :) če pa ne gre bom pa naredu kot ti praviš :)
''Un boxer e'lunico motore qe gira tanti giri e non chiede niente solo l'amore''
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

hm poglej ker strom je prkloplen, zarad senzorjev, pa kolektor sesalni obvezno od 145ke, pridobis na navoru v nizkih obratih
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija