Lep pozdrav.
Imam 145 1.3 boxer zamenjana slopka, narejen glavni servis, zamenjane svečke (bosch), zamenjani kabli za svečke. Sreda zvečer sva se s kolegom peljala malo naokrog, ko naju je ujel dež. Zapeljal sem čez malo večjo lužo in od takrat avto vsake toliko trokira od 1000 do 3000 obratov ve kdo kaj bi lahko bilo?
V luknje od svečk ti je natekla voda in kabli prebijajo. Počakaj, da se posuši ali spihaj luknje s kompresorjem, če imaš možnost. Lahko greš tudi na bencinsko in uporabiš njihov kompresor za pumpanje gum. Poročaj če bo kaj bolje.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Fantje hvala. Ampak zadeva je sledeča: spihal konektorje senzorje mal sčistil in vse isto... Odklopim sondo, ki gre na auspuh in zadeva je odpravljena... Zdej pa, koliko je pomembna sonda za delovanje avtomobila al to samo vrača informacije o izpušnih plinih? Pa še zanima me če ma kdo kako delujočo sondo doma LP
Zelo pomembna, če se pravilno spomnim so imeli boxerji z GM elektroniko za korigiranje vbrizga informacijo le iz lambda sonde in v primeru, ko ne deluje ali pa je odklopljena, motorni računalnik brez te povratne informacije dozira občutno preveč goriva. Če ne drugega se ti bo več kot opazno poznalo na porabi, zamenjaj lambda sondo z novo in mir.
Malo ljudi se namreč zaveda, da se lambda sonda ob normalni uporabi s časom uničuje in z leti uporabe vedno manj natančno meri realno stanje.
mam pa PODOBEN problem sam amapk na T sparku 16 v, tud cuka in nardil sem že vse mogoče ni razlike, zdaj videl da je popustil napenjalec od zob. jermena. Ali lahko to zategnem napnem in bo ok ? ali je treba menjat - velik servis ?