Menjava sklopke Alfa 145 TS

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Pozdravljeni,

imam sledečo težavo, namreč že nekaj časa (1 leto) se vozim in zjutraj ko je avto hladen mi pri speljevanju zelo zatrese (včasih bolj, včasih manj), če speljem z malo več gasa je ok, nato se zadeva skoraj umiri, ko se segreje (včasih še malo rahlo zatrese pri speljevanju).

Zdaj pa mi je začelo pedalo čudno delati, ko na mestu (tudi pri ugasnjenem avtu) pritiskam pedalo za sklopko not in ven, se pri VEN čuti, da ne gre gladko ampak kot bi se nekaj "lomilo", se pa tudi v menjalniku sliši to lomljenje - drgnenje. To se čuti po nekaj časa vožnje, ko nekajkrat stisnem sklopko, ko je hladen gre lepo normalno pedalo not in ven.

Zdaj ali je 100% sklopka ali je lahko še kaj zraven? Cilinder (zunanji oziroma glavni) je bil že menjan.

Nekje sem zasledil, da ima Alfa tudi CLUTH SLAVE CYLINDER (notranji cilinder sklopke).
Ampak po tem, da mi trese pri speljevanju, ne dvomim da je sklopka na koncu že :)


Zdaj pa me zanima kako je z menjavo, se odstrani le polosovina, nosilec motorja, menjalnika in se motor nagne ali je kaj bolj zakomplicirano?


Hvala

Lp, Mitja
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

verjetno mas kosaro znucano, ta del kjer pride lezaj gor prislonjen, za tresenje pa lamela verjetno, oziroma fedri v lameli
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Sj sklopko imam že naročeno od LUK-a 126 € komplet (ležaj, lamela, košara).

Sam se ne upam it sam v to menjavo, mehanik mi bo pa računal zihr 100€.


Pa tudi sklopka je kar trda, to že tudi več kot 1 leto, tudi potem ko sem menjal cilinder, je vseeno trda.

Baje pa, da se tista "ročica" ki potiska ležaj malo očisti in podmaže in potem je mehko spet vse skupaj.

http://www.alfa-klub.com/forum/viewtopi ... 78fa74ea7c




A je potrebno pri menjavi kaj olje menjat oz. dolivati v menjalniku?
Cilindre prezračiti?


Hvala

Lp, Mitja
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Kupil sem to Alfo septembra 2010 (dve leti nazaj) za 1350€. Prevoženih kilometrov 92.000, po servisni knjigi je štimalo vse, po 14 dnevih vožnje z njo, se je začelo, crknil variator faze (pri Petrovčiču me je stalo 460€ - variator, zobati jermen, napenjalec + delo) pa ne da bi mi povedal to, kaj je vse treba menjati, bi takrat še zamenjal vodno črpalko. No sedaj mi variator faze spet ropota pri zagonu in sem mnenja, da mi je verjetno dal notr tisti popravilni KIT za 8€. Pa še to, kao pooblaščeni servis, računajo original dele, a vidim Petrovčiča, ko kupuje dele v GMT Maribor...brezveze.
Nato komplet zavore, cilinder sklopke, svečke, LMM, 2-krat prednjo desno roko, oba končnika volana, komplet amortizerje, komplet izpušni sistem...

Vse skupaj me je prišlo blizu 2000€ popravilnih stroškov v 2 letih. Zelo slabe izkušnje z avtom, verjetno je posledica tega odvisna tudi od prejšnjih lastnikov ki verjetno niso redno vzdrževali. Jst na avtu vsako malenkost poštimam, ker mora avto biti tak kot je treba.

Sj Alfa je lepa, dobra za vozit ampak deli pa dragi, kot da je ne vem kaj, ker v bistvu ni, sam kvari se...

In kaj naj zdaj s to Alfo, jo prodam za 600€, itak se mi ne splača.
Uporabniški avatar
Biaggio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Tolmin

lej, vozit tolko star avto na pooblaščeni servis je za moje pojme bedarija. cene so x2 oziroma x3, na vrednosti avta se pa to, kot si že sam ugotovil, nič ne pozna. sploh pa ni rečeno, da tam kej boljše nardijo. rajši si dobi enga sposobnega mehanika, ki te ne bo "nategoval". oziroma kar lahko narediš sam, naredi sam.

LMM, variator, roke...to so hibe te alfe, se strinjam. ampak ne misli, da če kupiš kakšno drugo znamko, tega ne bo. bodo pa druge...
In repair kit variatorja bi si skor upal trdit, da zdrži enako kot komplet nov. zelo odvisno od vsakega posebej, nekomu se začne po 10kkm že nazaj oglašat, nekomu pa drži 5 let! in dokler je samo občasno ob zagonu motorja...ne skrbi :D
Vse ostalo kar si naštel (zavore, svečke, konc koncev tudi sklopka) je pa za moje pojme bolj kot ne redno vzdrževanje, ga imaš tako pri alfi kot pri toyoti! S tem, da boš za toyoto plačal še 2x več.

Za same dele, se ti pa splača mal zavrtet telefon in preživet kakšno urco za računalnikom in pogledat recimo na ebay in podobne, ne boš verjel, se dobijo tudi ceneje. Čez čas boš pa itak sam pogruntal, kaj se splača brskat in kaj ne. Samo za primer - svečke so v angliji 2x cenejše kot pri nas!

Itak se boš sam odločil, kaj boš naredil.
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

Mboy napisal/-a:Zelo slabe izkušnje z avtom, verjetno je posledica tega odvisna tudi od prejšnjih lastnikov ki verjetno niso redno vzdrževali. Jst na avtu vsako malenkost poštimam, ker mora avto biti tak kot je treba.
zelo veliko vlogo vsekakor igra vzdrževanje in uporaba avta s strani prejšnjih lastnikov...
ok, pa recimo da je bil prejšnji lastnik skrben in picajzlast ,,alfa freak,, od kakršnega sem jaz nabavil 12 let staro 146-ko s tedaj realnimi 170.000 km pred letom in pol za 1500€ in če navedem še znesek koliko sem vložil .... #-o
pa so bile samo dokaj redne stvari v tem času za poštimat kot so; nove letne gume, optika, malo večji veilk servis zaradi dolgoročnega namena obdržati avto, lambda sonda, nova cev za servo, zadnje zavore+žice+olje, senzor obratov motorja, zimski komplet 14 col, menjani vsi štirje amortizerji - čisto brez potrebe, nov original ključ, akumulator, avtoradio + 4xzvočnik, varovalni vijaki za feltne, oljni servis+polnjenje klime + še nekaj drobnarij, na hitro sešteto brez vozila 2850€ :wink: pa še ni konec projektov :wink:
Slika
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Takole, sklopka kupljena od LUK-a, nabavil tudi zavorno olje Delphi Super DOT 4 (1 liter), 2 litra olja za menjalnik WOLF HD Polygear 80W90 (API GL 5).

Zdaj pa kaj priporocate, da menjam sam ali peljem k mehaniku. Menjal sam bi prvic, mehanik bi mi pa zaracunal 100€. Je vredno tolk denarja za mehanika?


Mogoce so kaksna navodila oz. je kdo ze menjal in ve postopek?


Lp, Mitja
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

najdi enega pametnega popoldanca...mislim da je 100€ kr mal predrago glede na to, da na 145ki ni velik dela z menjavo sklopke! za 100€ ti naredijo ponekod velik servis z računom!! ampak pod 80€ pa ne pričakuj...če slučajno ne poznaš nobenga...

če še nisi nikoli tega delal ne priporočam menjave brez nadzora oz. pomoči izkušenega človeka....
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Saj olje menjam na 10.000 km, vedno ga je skoraj na maks.

Glede sklopke, pa ne bom sam menjal, ker je preveč dela vse skupaj (most, polosovina itd).


Naj se mehanik igra s tem.


Lp, Mitja
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Čez čas boš pa itak sam pogruntal, kaj se splača brskat in kaj ne. Samo za primer - svečke so v angliji 2x cenejše kot pri nas!
kje kje kje ??? Mal sm gledu nazadnje pa povsod s kompletom pridem na 100-120

drugače pa, ja skoraj vse zgoraj opisano smo na 145 že skoraj vsi menjal (no moje roke še držijo, ker ne vozim pogosto po luknjah...).

od kar jo imam (cca 4 leta) smo menjali le variator, termostat in lambdo sondo, kar bi recimo da lahko štel med okvare, pa še to lamdo sondo in termostat...ne vem če lahko med okvare štejem, ker mislim da postaja vse bolj potrošni material.

kupte drug avto, ki bo imel 100k km...in zadeva bo ista: velik servis, morda sklopka, kakšne roke, izpušni sistem, zavorni diski, potem počasi prihaja čas ležajev, seveda bo zraven gotovo še kaj standardnega odpovedalo...in si spet na drugem velikem servisu, mislim da je z avtom še največ stroškov ravno med 150 in 250k km, ker potem praktično vse stvari zdržijo do 400k, takrat pa vprašanje če se ti sploh še splača vlagat v avto. Seveda je vse odvisno od načina vožnje in relacij.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

pri TS je kar nekaj dela in pod 80 eur bos tezko prisel skozi. vsaj pri nekem normalnem mehaniku. je pa luk super za ts, pa se draga ni.
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Vse kar se ni nanašalo na sklopko, sem premaknil v novo temo: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... highlight=
Odgovori
  • Informacija