LP
Zadnje čase ko je zjutraj bolj mrzlo se ob vžigu avta sliši v motorju neko "tolčenje". Po mojem gre za dročnike, nisem pa siguren. Ko se avto segreje (ali cca. 2 min po hladnem vžigu) se tega ne sliši nič več. Če pa je zunaj dokaj toplo ali pa če je mašina že vsaj čisto malo ogreta vžge tudi bp. Ali se splača to kaj popravljat (zamenjat dročnike, če sploh so)? Olje in filter je bilo zamenjano pred 1k km (Valvoline 10W-40 Semi-sintetic). Mašina je 1.6 boxer, prevoženih 114k km.
ufff tega se pa ne spomnem. Bi lahko prilimal kaksno sliko z in brez ventilom. Hvala. Drugač sem v Adelu reku za filter za moj avto in nism nč kej gledu...
Kar sem dosedaj zase rabil, je štimalo.
Da ne omenjam samo izvedbo filtrov (MANNov in Fiammov zračni filter pašeta v 166-ko, Wix pa še nekaj drugih je previsokih).
Če pa komu ne ustreza ima pa vedno možnost kupit original na servisu.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto napisal/-a:Kar sem dosedaj zase rabil, je štimalo.
Da ne omenjam samo izvedbo filtrov (MANNov in Fiammov zračni filter pašeta v 166-ko, Wix pa še nekaj drugih je previsokih).
Če pa komu ne ustreza ima pa vedno možnost kupit original na servisu.
Ne dvomim v kvaliteto izdelkov.
Hec je v tem, da so tako navedli modele, da se ne da jasno določiti "pravega" filtra na en tip (sploh, če poizkusiš pokriti vse podatke).
Po domače, tisto kar bi načeloma pripomoglo k lažji določitvi pravega filtra je tako navedeno, da povzroča še več zmede.
Na spletni strani, kjer se lahko naroči FRAM filtre pa je malo drugače.
Piše, da je ta filter ki ga imam sedaj notr za AR 33, za 145 pa PH4478. http://www.file.si/public/view/full/266832
Crazy Alfista napisal/-a:znajo bit drocniki, ce bi bila glavna gred bi skoz tolklo
ko ste menjali olje, si dal pravi filter oljni?mora biti z ventilom, drugace bo ribato!
Kaj je pa razlika? Je kaj posebnega prav na boxerci al kaj? Sm misnu da ima pa večina filtrov ta bypass ventil, to je če se filter zabaše da pošle naprej čez ventil da ni padca tlaka?