No da malo povem kaj se dogaja:
se vedno sem brez avta. Danes že 26 dan. Kupljeni vsi deli, čakam da mehanik sestav. Razlog okvare je bil odtrgan jermen balansirnih gredi ki ga je nato zagrabil še zobati ki je seveda potem preskoču in šli so vsi ventili (pri cca. 6500obr).
Zdaj pa stroški:
-vleka 50e
-jermena + šponerji cca.130e
-110e druga glava motorja + 40e za brusenje + menjava teflonov in požlajfat ventile) = 150eur
-8e variator kit
-190e (kompletna tesnila 120e, ojnični ležaji 25e, semering menjalnika 40e...+ še nekaj malenkosti)
-100e novi batni obročki
-180 nova sklopka (stara je bila čisto pri koncu)
-olje 50e
+ antifriz in ostale drobnarije + delo mehanika ki še ne vem koliko bo računal
Se pravi materiala se je nabralo za 800e.
Na začetku sem računal na precej manj, ampak če se že rihta bolše da se zdaj pomenja zadeve in bo potem mir (upam).
Se pravi z delom vred računam na okoli 1200 e stroška za popravilo 12 let stare 145qv. Precej veliko glede na to da sem jo kupil za 1500e pred letom in tremi meseci.
Avto je drugače lepo ohranjen, kilometine je na števcu cca: 287000 .
pred dvemi leti so bile menjane tudi vse zavore, izpušni sistem, lambda, luftmesser, porihtano podvozje (brez lufta)... avto je v originalnem stanju in srebrne barve. Tako da očitno bo avto pri meni še vsaj 2 leti ker se je prej ne bo splačalo prodajati.
[/img]