ANDRE1 napisal/-a:Morda ves kam je sla tista iz MEngsa? Zgledala je zelo lepa.... pa se na koncu pridajala za 500eur. Kdo ve vzrok tako nizke cene?
tisto iz megša je prodajal uporabnik pero, ki si je prej lastil "zeleno" 147 GTA...mislm pa da jo ma zdj en mučlk na fužinah...cena nizka...neki je blo za poštimat se mi zdi...drugače je biu avto lep
Evo Alfa končno doma!!! Po mesecu dni in še malo sem jo končno dobil nazaj. Mehanik me je dobro nategoval kdaj bo avto fertik, ampak sedaj je končno mir.
Sedaj sem pomirjen in zadovoljen ker alfica spet prede.... malo manj pa je zadovoljna denarnica ki je olajšana za 1400 e. Se pravi cena za katero bi že dobil drugo.
Ampak sedaj vsaj vem kaj imam, in mislim da bom avto vozil še vsaj 2 leti. Edina stvar ki me malo muči je menjalnik, ampak je doma v kleti že rezervni!
Sedaj naredil max 5k km da se mašina ulaufa, potem pa notri novo olje, poviti izpušni kolektor in namontirati hladilnik olja ki je tudi že doma in čaka na montažo. V tem času dam narediti le še nove priključne cevi da slučajno ne bo kje kaj puščalo.
Se pa sigurno vidimo na alfa fešti, upam da v takem številu kot lansko leto!
Redno preverjaj olje, ker ga boš zdaj v začetku moral dolivati. Prevoženi km pa niso tolk važni do naslednje menjave, bolj je konstantna vožnja in nekje max 3500 rpm.
Glede variatorja sem kupil kit za 8 e (ze prej se je variator oglasal le ob ogretem motorju, ko je avto stal kaksne pol ure) . Glede mrzlega motorja je pa pri meni to pravilo, da avto ne gre cez 3000 obr.nikoli in nikdar avto se tera ko je ogret
Avto ima od servisa prevoženih cca. 2000km in dela bp. Vmes je bilo potrebno ponovno zategniti pokrov ventilov ker je tam puščalo olje. Za 1x kaže da je tudi to odpravljeno. Imam pa še eno vprašanje, občutek imam da mi avto pri konstantbih obratih (nizjih) cca 2000obr v 3 prestavi (po naselju recimo) se mi zdi da avto občasno kot malo pocuka. Ampak zadeva ni konstantna. Je možno da je eden od kablov ki povezuje svečke že malo hin?
Bom se pa za vsak slučaj, ker imam preveč časa lotil še čiščenja lmm in lopute... pa bomo videli če bo kaj drugače.
lahko da se je nabralo gor kaj umazanije... LMM je vedno malenkost masten in se vse lepi. je pa moznost da je kje pocena rebrasta cev pri loputi za gas oz nekje do zracnega filtra. se je dogajalo tudi meni podobno in je bila nekje majhna razpoka. snami dol dobro preglej vse gumi cevke za airleak. potem pa porocaj ce si odkril toplo vodo