Nastavitev ročne zavore

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Lep pozdrav.
Prejšnji vikend sem se lotil zamenjave zimskih in letnih gum, ker pa sem videl, da sta bobna zadaj malo rjasta, sem jih spotoma še pobarval. Bobna sem pustil kar na avtu, jih nisem nič dol dajal, zbrusil z nastavkom na bor mašini, očistil, pobarval s temeljno barvo in nato na črno. Vse vredu, dokler zvečer, ko sem šel na pot ugotovim, da ročna ne prime skoraj da sploh nič. Pred tem je ročna prijemala kot mora (na drugem kliku je avto držala na kar dobrem klancu, 3 pa je že blokirala). Zdaj pa me zanima, kakšen je točen postopek nastavitve ročne zavore? Ali samo zategnem zajlo tam na začetku pri ročki v kabini?

Evo še slikca :)

Slika

Hvala, lp
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

To si zdaj tak napisal,kot da bi bilo krivo barvanje bobnov,da ti ročna ne primle :D :D
Drgač pa če ti prej prijela dobro,pa nisi zdaj nič šaril okoli ročne razen da si barval bobne in praviš da ti ročna več ne prime.Preglej obe zajli če slučajno ni katera strgana,se rado zgodi sploh če če je rjasta.Če so zajle dobre,bo treba vzet bobne dol in vidiš kaj se je zgodilo znotraj bobna.Nazadnje,ko meni ni ročna lovila,se je tud tko zgodilo samo od sebe da ni lovila več.V obema bobnama mi je počila vzmet,ki zategne pakne narazno,ko ti zategneš ročko.Res pa da je blo na drugem avtu in ne na alfi,ampak vseeno lahko pogledaš,ker so zadnje zavore po večini itak identično narejene.

l.p.
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Sej lih to je fora :D Od takrat ne prime več. Še preden sem avto parkiral, da bom zamenju gume je še prijela tko kot more, po tistem pa ne več. Loh pa da je ravno takrat šla po gobe :) Pa ker sem potem ravno bobne barvu je neka povezava... Mal čudna :D Mogoče mi je par konov uzel, namest d bi jih dubu :)
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

No lahko samo povem, da se mi je sama nastavila po enem tednu. Sedaj prime tako, kot mora. Nisem pa nič snemal bobna itd.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sistem za ročno zavoro vsebuje tudi vez med zavornimi čeljustmi, kateri je samonastavljiv. Samo nekajkrat je potrebno potegniti ročno zavoro.
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

Koral65 napisal/-a:No lahko samo povem, da se mi je sama nastavila po enem tednu. Sedaj prime tako, kot mora. Nisem pa nič snemal bobna itd.
Zej pa hit na tehnicnega dokler prime :wink:
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

sej plinov nav naredl :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

kosir1234 napisal/-a:sej plinov nav naredl :P
Ce se bo pelu do Kranja in nazaj 150 km/h predno zapelje na kanal bo sigurno! Js sem mel vse zeleno pol :D
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Kak sta ugotovila, da ne bom naredil tehničnega? :mrgreen: Zarad zadnje desne bremze. Tako nožna, kot ročna sta premalo prijela oz. 40% manj kot leva. Kriv je bil un ventil, ki skrbi, da obe primeta enakomerno. Pa mi je mehanik potem danes naštimu, da zadi prijemleta na polno skoz, da sem šel na tehničnega in ga naredu, potem pa nazaj k njemu, da je nastavil, tako kot je bilo. Sem imel pa pred tehničnim pregledom VN Slovenije in plini so pokazali zeleno :)
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

tist ventil ni tam z namenom, da skrbi, da oba kolesa enak primeta :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

pol pa zto d je razporeditev sprednjih pa zadnjih zavor prava. zadnji bi mogl mn prjet, cene zlo hit zadnja dva kolesa zazlajfata :D neki n to temo uglavnm :)
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

Koral65 napisal/-a:pol pa zto d je razporeditev sprednjih pa zadnjih zavor prava. zadnji bi mogl mn prjet, cene zlo hit zadnja dva kolesa zazlajfata :D neki n to temo uglavnm :)
Jaz sem ubistvu menjal zadnji regulator, ker je prejsnji stari zaribal in pol je blo treba nouga cisto na min. dat ker je bilo ob mocnejsem bremzanju precej zabavno :lol:
No sam da je VN Slovenije uspela in da je alfica se naprej road legal =D>
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Red_Rocket napisal/-a:
Koral65 napisal/-a:pol pa zto d je razporeditev sprednjih pa zadnjih zavor prava. zadnji bi mogl mn prjet, cene zlo hit zadnja dva kolesa zazlajfata :D neki n to temo uglavnm :)
Jaz sem ubistvu menjal zadnji regulator, ker je prejsnji stari zaribal in pol je blo treba nouga cisto na min. dat ker je bilo ob mocnejsem bremzanju precej zabavno :lol:
No sam da je VN Slovenije uspela in da je alfica se naprej road legal =D>
aja? A se kej spomnes kok si dal za ta obremenitveni ventil? Men je blo recen da je novi 160e (nwm al je original al ne) kar je malo prevec.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

a ni ta ventil drugače na mostu in ga kolesa odpirajo ko gredo gor?

Jugo vem da ma tko, na moji 145ki ga pa sploh ni...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

kosir1234 napisal/-a:a ni ta ventil drugače na mostu in ga kolesa odpirajo ko gredo gor?

Jugo vem da ma tko, na moji 145ki ga pa sploh ni...
Ja uni na mostu, ki regulira zavorno silo zadnjih zavor.
Koral65 napisal/-a:
Red_Rocket napisal/-a:
Koral65 napisal/-a:pol pa zto d je razporeditev sprednjih pa zadnjih zavor prava. zadnji bi mogl mn prjet, cene zlo hit zadnja dva kolesa zazlajfata :D neki n to temo uglavnm :)
Jaz sem ubistvu menjal zadnji regulator, ker je prejsnji stari zaribal in pol je blo treba nouga cisto na min. dat ker je bilo ob mocnejsem bremzanju precej zabavno :lol:
No sam da je VN Slovenije uspela in da je alfica se naprej road legal =D>
aja? A se kej spomnes kok si dal za ta obremenitveni ventil? Men je blo recen da je novi 160e (nwm al je original al ne) kar je malo prevec.
... Sem našel. Evo: Menjava zavornega regulatorja+zavorno olje+delo 09.11.2010 130+6+40
Odgovori
  • Informacija