Alfa Romeo 145 - variator

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Zdravo,

imam eno vprašanje, včasih ko zjutraj avto vžgem mi zaropota kot dizel (nekaj sekund), to je znak variatorja.

Variator je bil menjan pred 50.000 km in je bil kompleten zamenjan, ne samo kit.

Če avto stoji malo pod naklonom ("visi" na sovoznikovo stran) potem nikoli ne zaropota, če pa "visi" na voznikovo stran pa vedno zaropota (dizelski zvok).

Se mi zdi, kot da olje odteče in potem je variator suh, kar je posledica ropota. Se da to kako poštimat?

Lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Edino z zamenjavo. Kje pa si menjal variator?
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Petrovčič Maribor, bil sem tudi pri njemu in je rekel da na to nima garancije...to se mi zdi mal čudno, če je pooblaščen serviser bi moral dat garancijo...
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Kar sem menjal variator je minilo skoraj 2 leti, Petrovčič pa mi je rekel da je garancija na variator le 1 leto.
Pa itak ti pooblaščenci niso ne vem kaj, sploh ne dajo original delov noter, vedno ga vidim ko kupuje pri Adel avtodeli ali pa GMT avtodeli. Zadnjič sem bil pri njih, da bi mi naročili gumice za stabiliztor (kjer pride privijačen na most) in mi reče da jih ne morejo dobaviti....mislim, pol pa zapri.

Jaz pa sem jih dobil v avtoromi....
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Katera šifra variatorja piše na računu (bili so dvoji, novejši imajo prvo šifro 5)? Pa garancija velja 2 leti.

Se popravljam okoli garancije:
AR Slovenija napisal/-a:Garancija originalnih nadomestnih in obnovljenih originalnih nadomestnih delov velja 36 mesecev, pod pogojem, da so vgrajeni pri pooblaščeni servisni mreži. V nasprotnem primeru velja garancija 24 mesecev.
Zadnjič spremenil alfa_samec, dne To Apr 09, 2013 10:20 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Bom preveril...
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

Mboy napisal/-a:Kar sem menjal variator je minilo skoraj 2 leti, Petrovčič pa mi je rekel da je garancija na variator le 1 leto.
Pa itak ti pooblaščenci niso ne vem kaj, sploh ne dajo original delov noter, vedno ga vidim ko kupuje pri Adel avtodeli ali pa GMT avtodeli. Zadnjič sem bil pri njih, da bi mi naročili gumice za stabiliztor (kjer pride privijačen na most) in mi reče da jih ne morejo dobaviti....mislim, pol pa zapri.

Jaz pa sem jih dobil v avtoromi....
Sej pooblaščen servis na zahtevo stranke lahko ugradi neoriginal del. Samo potem ni garancije. Drugače če ti zahtevaš ti morjo dat vse dele originalne noter...samo ne vem, če boš pripravljen plačat toliko. Boš dal za končnik 70€? boš dal za manšeto 50€? Ne boš dal..zato ti lahko nabavijo neoriginalni del in ti ga zmontirajo.

Dosti stvari za 145ko originalnih ni več dobavljivih. Samo za to ni kriv noben pooblaščen serviser. Neoriginalni deli pa so včasih za en k... :)
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

za variator je najbolje vgraditi nepovratni ventil za olje na dovodu. Prodajajo ga na uradnem servisu samo zal nevem vec stevilke tega ventila. To resi problem za vedno. Tudi ob prvem hladnem zagonu ga ne slisis niti 1s.
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

In kam ga vgradiš? Je treba jermene stran vzet?
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Ja meni je tudi žal da nism nepovratni ventil vgradil. Se pa pojavi vprašanje zakaj hudiča ga nimajo že na sebi? :evil:

skratka mam podobn problem pri 60k km od menjave variatorja, tako da najbrž bo ob naslednjem velikem servisu spet nov :lol:
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Alfa je narejena tako, da se ves čas nekaj popravlja. Jst sm že obupal nad njo, ker sem zamenjal res že vse, tako da lahko rečem, da je nova :D

Razen tale variator mi zaropota.

Če koga zanima avto, se prodaja na avto.net, tista rdeča, ki ima 4 peresne deteljice na prednjih blatnikih :wink:
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Mboy napisal/-a:In kam ga vgradiš? Je treba jermene stran vzet?
ja, pa še glavo, če se ne motim :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

A tako. In potem še brušenje glave, menjava tesnila,... v glavnem preveč dela in stroškov :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ja glavo je treba dt dol. pa povrtat lukno pa vstavit ventil.
Odgovori
  • Informacija