145 1.6 boxer ne vzge

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Lp

Danes zjutraj vzgem avto in po 100 metrih crkne. Nato samo vergla v prazno in niti ne mrdne. Sumim benz pumpo ali cinspulo? Moram pogledat ce da iskro. Ko das kontakt pa pri boxerju benz pumpa sploh ne zalavfa da bi preveril. Kdo kaj ve in na kaj bom pozoren, saj moram avto popravit v najkrajsem moznem casu. Ce ima kdo rabljene dele se priporcam.

Sem pa opazil, da je zadnje 2 tedna ko je bila mrzla na nizkih obratih zelo malo cukala, vendar skoraj neopazno. Ko je bila ogreta nic.

Hvala, lp
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Problem resen. Crknena varovalka.
Latimeria
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe Jan 07, 2011 12:15 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

KAtera varovalka pa?
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

V motornem prostoru, desno od akumulatorja. Pod plasticnim pokrovckom sta 2 releja in 3 varovalke. Meni je crknila modra (15A). Mi je pa tudi ob kontaktu stalno gorela lucka code (rumeni kljuc) in lucka za vbrizg se ni prizgala. Varovalka je bila malo oksidirana in rjava zaradi vlage. Avto pa tudi ni dal niti iskre, niti benz pumpa ni delovala.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

zanimivo zarad ene varovalke ti cel avto ne dela #-o
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Lp

Problem se je znova pojavil. Avto samo crkne, kot da bi ga ugasnil s kljucem in vedno gre ista varovalka. Nazadnje mi je zdrzala le 1 dan, ko sem nujno rabil avto. Sem tudi tiste dva releja odklopil in posprical s kontakt sprejem in malo pobrusil tista podnozja.

Ve kdo slucajno oz. je imel isti problem? Za kaj vse je tista varovalka?

Hvala, lp
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Še vedno nisem uspel rešiti problema. Danes zjutraj se je problem ponovil. Avto je vžgal in delal na mestu normalno, ne glede na to koliko je bilo obratov. Ko pa sem hotel speljati pa je po pol metra vedno crknil. Tudi če sem avto na roke premaknil (avto je lavfal v leru) je po pol metra ugasnil. Popoldne pa avto z novo varovalko zopet deluje.

Ko skuri varovalko, je na števcu situacija taka:

Slika

Ko pa je vredu pa:

Slika

Pogledal sem malo ˝wiring diagram˝, da vidim kaj vse je povezano s to varovalko, ki kaže tako:

Slika

Zelena dva sta releja.

Za podrobnejšo sliko je tukaj celoten pdf (2. stran)

http://www.file.si/f/f87d1ec4b9/

Izgledajo pa tako:

Slika

(en rele ni notri in namesto 15A je v modrem konektorju 20A varovalka na sliki) Releja sem oba odprl in nista kazala, da bi bila zanič. Sta ista in sem jih tudi zamenjal med sabo in ni razlike. Sta pa po 10 minutah lavfanja mašine na mestu postala kar rahlo topla.

Torej naj bi bilo povezano s to varovalko (15 A) lambda sonda in tisti senzor, ki je pred loputo za zrak, ki izgleda tako:

Slika

Ko sem odklopil ta senzor je avto normalno vžgal, le prižgala se je lučka na števcu za vbrizg. Avto je delal normalno.

Pregledal sem tudi lambdo sondo, ki je navidez vredu, pravtako tudi kabli pri konektorju in sami lambdi.

Slika

Ko sem odklopil lambdo je avto tudi vžgal in delal normalno, brez kakršne opozorilne lučke na števcu. So pa bili kabli pri konektorju malo mastni od olja, ki je spuščal pri pokrovu ventilov.

Nato sem odklopil ta konektor (ki ne vem za kaj je) in avto je deloval, kot da bi bila varovalka skurjena. Gorela je lučka CODE in lučka za vbrizg se ni prižgala.

Slika

Sedaj avto sicer deluje, vendar nikoli ne vem kdaj bo nehal :) Ve kdo mogoče, če bi tester slučajno kaj pokazal? Da bi bila masa slaba verjetno ni, ker potem ne bi kurilo varovalk (pomoje). Je pa čudno, da je zjutraj delal na mestu normalno, čim pa si avto premaknil ne glede na kakšen način, pa je takoj skurilo varovalko.

Hvala, lp
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

skor sigurno mas nekje kabel preriban, in ti nekam na maso udari in skuri varovalko
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Crazy Alfista napisal/-a:skor sigurno mas nekje kabel preriban, in ti nekam na maso udari in skuri varovalko
Mislim, da sem sedaj končno našel problem. Preriban en kabel od lambde in je udarjal ob polosovino. Kabli so viseli na polosovini, ki jih je s časoma ogulila.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

reseno:)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

Koral65 napisal/-a:
Crazy Alfista napisal/-a:skor sigurno mas nekje kabel preriban, in ti nekam na maso udari in skuri varovalko
Mislim, da sem sedaj končno našel problem. Preriban en kabel od lambde in je udarjal ob polosovino. Kabli so viseli na polosovini, ki jih je s časoma ogulila.
No sam da si zrihtu 8)
Odgovori
  • Informacija