Še vedno nisem uspel rešiti problema. Danes zjutraj se je problem ponovil. Avto je vžgal in delal na mestu normalno, ne glede na to koliko je bilo obratov. Ko pa sem hotel speljati pa je po pol metra vedno crknil. Tudi če sem avto na roke premaknil (avto je lavfal v leru) je po pol metra ugasnil. Popoldne pa avto z novo varovalko zopet deluje.
Ko skuri varovalko, je na števcu situacija taka:
Ko pa je vredu pa:
Pogledal sem malo ˝wiring diagram˝, da vidim kaj vse je povezano s to varovalko, ki kaže tako:
Zelena dva sta releja.
Za podrobnejšo sliko je tukaj celoten pdf (2. stran)
http://www.file.si/f/f87d1ec4b9/
Izgledajo pa tako:
(en rele ni notri in namesto 15A je v modrem konektorju 20A varovalka na sliki) Releja sem oba odprl in nista kazala, da bi bila zanič. Sta ista in sem jih tudi zamenjal med sabo in ni razlike. Sta pa po 10 minutah lavfanja mašine na mestu postala kar rahlo topla.
Torej naj bi bilo povezano s to varovalko (15 A) lambda sonda in tisti senzor, ki je pred loputo za zrak, ki izgleda tako:
Ko sem odklopil ta senzor je avto normalno vžgal, le prižgala se je lučka na števcu za vbrizg. Avto je delal normalno.
Pregledal sem tudi lambdo sondo, ki je navidez vredu, pravtako tudi kabli pri konektorju in sami lambdi.
Ko sem odklopil lambdo je avto tudi vžgal in delal normalno, brez kakršne opozorilne lučke na števcu. So pa bili kabli pri konektorju malo mastni od olja, ki je spuščal pri pokrovu ventilov.
Nato sem odklopil ta konektor (ki ne vem za kaj je) in avto je deloval, kot da bi bila varovalka skurjena. Gorela je lučka CODE in lučka za vbrizg se ni prižgala.
Sedaj avto sicer deluje, vendar nikoli ne vem kdaj bo nehal
Ve kdo mogoče, če bi tester slučajno kaj pokazal? Da bi bila masa slaba verjetno ni, ker potem ne bi kurilo varovalk (pomoje). Je pa čudno, da je zjutraj delal na mestu normalno, čim pa si avto premaknil ne glede na kakšen način, pa je takoj skurilo varovalko.
Hvala, lp