Zadnje novice

Par vprašanj o AR 145

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a SilverMan » Ne Jun 22, 2014 10:31 pm

Škrta ker ni sinhroniziran rikverc, treba je zaustavit tisto polovico zobnikov ki se še vrtijo, za to pa zadostuje da prestaviš v katerokoli brzino in potem brez da bi kaj spuščal sklopko prestaviš v rikverc. Ne vidim glih potrebe po cukanju v prvi....

Če pa ne gre v rikverc, pa pomeni da zobniki stojijo ravno v neugodnem položaju, torej jih moraš v leru s spustom sklopke malce zavrtet, nato pa prestavit v rikverc.

Gre pa bolj za detajle vsakega avta, ki ga pač lastnik lahko hitro naštudira. Fajn bi bilo kvečjemu da zadevo proba nekdo, ki dotični menjalnik malce bolj pozna, da bi lahko ocenil če gre res za kako zgago izven pričakovanih okvirjev.


Motorček prostega teka: ok, teoretiziram, ker pač ne poznam avta v detajle in se mi ne ljubi ga naštudirat, a če ima sistem motorčka ki premika zračno loputo in že če je ta bila očiščena, bi treba še resetirat računalnik, da se priuči premaknjenih parametrov. Pri menjavi motorčka je to torej obvezno.
Tole je primer http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=25220 , morda bo celo delovalo pri tvoji, sicer pa bo treba poiskat tapravo proceduro.
SilverMan
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
 
Prispevkov: 869
Pridružen: Če Mar 27, 2014 10:36 pm
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Po Jun 23, 2014 1:15 am

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-145 ... 00rpm.html

as already stated it doesnt need calibrating if you buy a second hand throttle body.

but if you buy a new stepper motor it does need calibrating by diagnostic software.


še kar bedna fora ja :D

Glede menjalnika pa, nevem, men ni šlo u rikverc na momente če se nisem mal premaknu naprej avta...

še vseen ne verjamem da bi bil motorček fuč, je dost drugih dragih stvari k prej ckrne na alfi :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3860
Pridružen: Če Feb 25, 2010 6:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Sr Jun 25, 2014 3:09 am

alfa_samec napisal/-a:25k obratov :-k Hud stroj imaš to.

2,5k obratov, se opravicujem.
@silverman hvala za pomoc, bom probal resetirat racunalnik na ta nacin. ce nebo pomagalo bom pa sel do mehanika da mi prek racunalnika nekako to ustima, upam da se bo dalo nekako. ce ne mi pa ocitno ni pomoci :lol:
drugace pa rikverc, mi nikoli ne skrta samo do konca ne gre porinit rocko, vcasih pomaga da avto premaknem v 4 brzino in nato v rikverc, vcasih pa moram speljati kak cm v prvi da lahko premaknem, odvisno od razpolozenja alfe :lol:
@kosir1234 kak vzrok bi se lahko biu? lambda mogoce? sem pa zacel tankati v avto bencin 100 in se avto veliko boljse odziva in motor malo boljse tece v leru (se vedno ne kot bi moral) se pa cuti tudi pri porabi, je obcutno manjsa...ali je pa pac placebo efekt, nisem se na kilometre gledal
EDIT: ima kdo mogoce kaksen stevec za 145 viska? bi nujno rabil, nikjer ne morem najti nic pametnega, vam tukaj na forumu pa se najbolj verjamem
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a wolfyy » Sr Jun 25, 2014 1:18 pm

Vzrokov za nihanje obratov je miljon, izločiš jih pa le s priklopom na računalnik lahko. Če je avto včasih med pospeševanji len je najbrž lambda, morda tudi senzor pretoka zraka, če je pa samo v minimum problem pol pa najbrž motorček prostega teka. Priklopit na tester in se vidi.

glede 100 oktanca: jaz sem imel mislim da odtenek bolj miren tek motorja (ok morda placebo efekt) za porabo bom pa rekel tako pri 1.6TS motorju:

Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 7,81 l/100km (št. zapisov: 93)
Poraba Super 100 pri družbi Petrol: 7,97 l/100km (št. zapisov: 8 )
Poraba EuroSuper 95 pri družbi OMV: 7,86 l/100km (št. zapisov: 2)

če bi več časa bil na 100 oktancu potem bi bila razlika med enim in drugim še manjša, ampak sem enostavno nazaj na 95 preklopil, ker je bilo iz strani porabe popolnoma nič razlike.
wolfyy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
 
Prispevkov: 3252
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Kraj: Kanal

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Sr Jun 25, 2014 3:12 pm

wolfyy napisal/-a:Vzrokov za nihanje obratov je miljon, izločiš jih pa le s priklopom na računalnik lahko. Če je avto včasih med pospeševanji len je najbrž lambda, morda tudi senzor pretoka zraka, če je pa samo v minimum problem pol pa najbrž motorček prostega teka. Priklopit na tester in se vidi.


če bi več časa bil na 100 oktancu potem bi bila razlika med enim in drugim še manjša, ampak sem enostavno nazaj na 95 preklopil, ker je bilo iz strani porabe popolnoma nič razlike.

ja avto je precej len pod niskmi obrati (mislim da je tko al tko zard prostornine), je bil pa avto ze prej priklopljen na racunalnik in ni cist nobene napake pokazalo, cist nobene. tako da res nebi vedu kaj bi bla lahko tezava.
ja ubistvu je dost podobna stvar, nekako mi je pa bolj usec da motor lepse tece zaradi 100 oktanskega...
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a wolfyy » Sr Jun 25, 2014 6:13 pm

Poglej najprej če imaš original lambdo sondo ali od konkurence. Original ima kabel direktno do priklopa, od konkurence je pa potrebno vmes prevezovat na original priklop (vsaj pri meni je bila tako povezana). TS motor deluje samo z original lambdo, tester pa je pri meni javljal samo občasni error v povezavi z lambdo sondo.

je pa tudi možno da je problem na kakšni svečki, čeprav meni ko je ena ta mala crknila od zarjavelosti (problem če kupiš 8 let star avto z 80.000km :mrgreen: ) je z motorjem bilo vse prej kot vse OK. Vlekel je sicer normalno ampak v prostem teku mu nič ni dišalo (beri vseskozi je bil na meji tega da crkne) in svečko mora mehanik res na kilometer opazit.
wolfyy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
 
Prispevkov: 3252
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Kraj: Kanal

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Jun 25, 2014 6:39 pm

Manjše svečke tako nimajo nobene vloge pri 16V TS-ju razen pri izpušnem ciklu za čistejše emisije.

LMM pa napake ne bo javil.

Preglej cevi za zrak, če te niso 100% ok, potem vleče nekje zrak mimo merilca in rada cuka, kašlja, trokira. Pa seveda vse ostale malenkosti vezane na gorivno mešanico.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11267
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Sr Jun 25, 2014 9:47 pm

vredu bom probal sondo cimbolj pregledat. je pa se en problem katerega nisem omenjal, tista kosara v kateri je zracni filter je poknjena, recimo da je krog z priblizno 6cm obsega. pac neka razpoka, je mozno da mi zaradi tega zrak ven izhaja? je pa filter bil menjan in je ocitno oseba ki je to menjala poskodovala pokrov kosare in se ne prilega najbolje torej lahko zategnem samo en sravf in je nekaj lufta, samo se mi zdi da to nebi smel bit tako velik problem, ali pac? svecke bom tudi dal pregledati mehaniku samo da pridem do njega, mam prevec obveznosti ta teden.
anyway, se enkrat, ima kdo slucajno kaksen stevec prevec?
hvala vnaprej
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Sr Jul 09, 2014 12:46 am

zdravo, spet jaz. glede na to da ima avto zelo visoko porabo, obrati se kar nihajo, nekako se mi ne zdi dovolj poskocen itd me zanima ce bi mi bilo pametno zamenjati lambdo? sicer je avto bil ne testeru vendar ni javilo nobene napake lambde, bi se mi vseeno splacalo nabavit kaksno? kako je glede univerzalnih, jih samo zlotam na originalen kabel ali je treba kako drugace? je vec vrst univerzalnih? prosim za cimvec informacij, da nebo pol zajeb kaksen :lol:
pa se vedno iscem stevec za 145 1.4 ts 2000let. prosim za pomoc :D
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Jul 09, 2014 8:16 am

Univerzalne ne bodo ok, kdorkoli jih je nabavil, je imel z njimi težave.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11267
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a Damijan » Sr Jul 09, 2014 8:54 am

Univerzalnih sond je malo morje vrst in pri tvojem avtu bo delovala BP!
Mora pa biti izpolnjen pogoj:
v Bosch katalogu je poleg "originalne" sonde (0 258 006 190) navedena tudi alternativna univerzalna sonda (0 258 986 615), katero pripojiš na trenutni konektor.

Lahko pa še sam preveriš glede na podatke o avtu, oziroma še bolje, direkt po kataloški številki, katero najdeš v programu ePER!
BOSCH spletni katalog
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5112
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a wolfyy » Sr Jul 09, 2014 11:33 am

se pridružujem mnenju alfa_samcu z univerzalno ne bo šlo.

ko sem kupil avto sem našel gor neoriginalno (avto je imel 82.000km takrat), torej dolgo nazaj lamda ni mogla biti menjana in avto z njo ni delal, OK delal je, poraba je bila nekako še ok ampak pri pospeševanju ni bilo nikakršnega odziva nato je pa kar naenkrat skočil.

tudi ko sem šel kupovat novo mi je rekel v trgovini, da univerzalne naj sploh ne kupujem ker bom takoj nazaj saj ne delajo pravilno na TS motorjih in ne gre se za to, da bi mi dražjo prodal, za termostat ni imel namreč nič proti če kupim univerzalnega in po 3 letih še vedno deluje bp.
wolfyy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
 
Prispevkov: 3252
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Kraj: Kanal

OdgovorNapisal/-a Damijan » Sr Jul 09, 2014 12:07 pm

Nisi prebral posta pred tvojim, ali ne razumeš?

Obstaja tudi univerzalna sonda, katera je alternativa originalni. Ker ni samo ena univerzalna sonda za vse!
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5112
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a wolfyy » Sr Jul 09, 2014 12:38 pm

Ne razumem, zato ker če je ta navedena kako da potem zanjo prodajalci ne vedo? Ali pa nočejo vedet in dajejo vsem krš robo?

drugo precej težje verjamem ker nismo nabavljali sonde v merkatorju in človek vedno pove če ima s konkurenco slabe izkušnje.
wolfyy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
 
Prispevkov: 3252
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Kraj: Kanal

OdgovorNapisal/-a Damijan » Sr Jul 09, 2014 1:20 pm

wolfyy napisal/-a:Ne razumem, zato ker če je ta navedena kako da potem zanjo prodajalci ne vedo? Ali pa nočejo vedet in dajejo vsem krš robo?

drugo precej težje verjamem ker nismo nabavljali sonde v merkatorju in človek vedno pove če ima s konkurenco slabe izkušnje.


Zato sem podal link do boš kataloga, ker original je boš sonda in boš kot proizvajalec je sigurno navedel ustrezni nadomestek za univerzalno sondo.

Pri prodajalcih je pa tako kot pri vseh zaposlenih, sta vedno 2 tipa le teh: Eni hodijo v službo, eni hodimo pa delat. In tu se potem odraža zainteresiranost prodajalca.

Govorim o boš originalu vs. boš univerzal.
Kako je pa z ostalimi univerzalci za Alfo, NGK/NTK, Denso, Hofer, Meat&Doria, Walker itd pa ne vem.
Imam samo izkušnjo z Meat&Doria pri Volvotu, kjer je avto lepše in bolje deloval, vendar se je pa zaradi kalibracije elktronika upirala.
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5112
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost