Automatski zaug / visoki obrati - AR 145, 1.6 16V

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
AlfMar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Če Nov 27, 2014 12:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdrav,

imam sledeči problem, dokler nisem avta peljal k mehaniku - je avto vseskozi delal OK - u nulo, kot bi se reklo. K mehaniku sem ga peljal da mi zamenja sklopko, mehanik to zamenja, vse OK okoli tega, potem pa se začnejo čisto drugi problemi, ki sicer nimajo nikakršne veze in povezave z menjavo sklopke. :-k

Takoj po zamenjavi hočjo na probno vožnjo, ampak avto nikakor ne vžge :-k (men se to popreje, odkar imam ta avto ni zgodil - 1. leto in pol ). Zamenjajo neke releje al kaj že tam pri akumulatorju, ker naj bi bili oksidirani (valda takoj 20€ več na računu). Avto končno vžgejo, .... proba sklopke = OK, pojavijo pa se dodatni problemi, ki me mučijo in živcirajo še danes.

Od kar imam ta avto so mi bili takoj po vžigu obrati - avtomatski zaug - tam okol 1300 rpm in so v roku 2-3 minut, ali prevoženih 1-3 km popustil in se postavili na tiste normalne obrate okol 900-950 rpm. Od kar pa je mel mehanik avto v svojih rokah, mi obrati - zaug, takoj ob vžigu narastejo na 1600-1700 rpm, in potem traja celih 10 minut ali celo več, same vožnje v mestu 5km ali več - da se zaug "odklop" in se obrati spustijo na normalne tam okol 900-950 rpm. :roll: Drugače mi obrati ne nihajo in so konstantni.

Sprašujem izkušene alfiste, če mi lahko kdo pojasni in pove, kaj je razlog tako visokega "zauga" in zakaj je vklopljen tako dolgo !? Kaj naj bi privil, odvil, spucal, zamenjal, .... da odpravim to napako !????

Hvala za vaša mnenja in pojasnila.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Glede relejev ni nic novga, da so oksidirani, lahko si srecen da se je naredilo pri mehaniku in ne nekje na poti:-) tam se enkrat vse preglej, ponavadi so tudi konektorji oksidirani in jih je potrebno zamenjat, da imas mir

Kar s visokih obratov tice, preglej narebreno cev ki gre iz merilca pretoka do sesalne lopute, lahko da je bila napokana, in je pac ko so menjali sklopko, odklopili in je pocila

Lahko je potrebno samo nastaviti loputo s testerjem, lahko je merilec zanic, lahko je tipalo temp motorja, lambda,... Najbolje na tester pa parametre pregledat
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Verjetno bo tole s cevjo, če nepa povej ker mahanik je tole ker je lak kaj zmanjal npr MPT.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

cev med lmm in grlom lopute se sname in se preveri če ima luknje?

sen zor za temperatura pa je enak za vse TS modele, mogoče kdo ima tip ?

LP
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

cev med lmm in grlom lopute se sname in se preveri če ima luknje?
Lahko, načeloma pa se že vidi, če je na rebrastem delu cevi kaj popokano.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

cev zalepljena dela velik lepše. ampak, še vedno malo preveč obratov ko je hladen.
Odgovori
  • Informacija