Zadnje novice

Zavore - AR 145

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a soso » To Okt 30, 2007 7:11 pm

Tudi sam sem imel enake težave pri boxerci. Pri meni je zjutraj bil pedal čisto trd in bremze niso skoraj nič primle ,po par sto metrih in nekaj pritiskih na bremzo pa je blo ok! Zdaj ,ko pa sem za menjal obloge spredaj+zadaj pa vzadaj cilindre pa tudi olje zavorno pa je čisto ok!!

P.s Sportiva sorry ti si menjal :mrgreen:
soso
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 371
Pridružen: To Okt 14, 2003 4:24 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a divja kripca » To Nov 27, 2007 10:27 pm

Zame je problem šibkih zavor rešen: ventilirani diski in Pagid performance ploščice (alipa katerekoli druge, močnejše od OE)!

Slika

Drgač pa razmišljam da bi lohka tud tesnilo na sesalnem kolektorju vplivalo na to ... Mah jebiga, zdej grabi :ukliam:
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Sr Nov 28, 2007 12:01 am

si ze mel ventiliranediske?ce ne katere celjusti si dal gor'
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a divja kripca » Sr Nov 28, 2007 1:13 am

Imel sem palačinke, tak da sem šel na ventilirane in menjal tudi čeljusti! Pašejo direkt od AR155 1,8 in 2,0. Bodi pozoren na premer zavornega batka v čeljustih, saj so nekatere 155-ke imele fi 48mm (enako 33 1,7 16V), medtem ko ti potrebuješ fi54mm!!!
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Sr Nov 28, 2007 11:35 am

ploscice pa so enake dimenzije kot pri palcinkah :lol: ?

jaz bom dal gor od 145 1.6 ts kot je naredil tisti iz cro foruma ko si dal link
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a divja kripca » Sr Nov 28, 2007 1:12 pm

ja ja, iste so. Sej da ne boš mislu da velikost ploščic kaj vpliva! Sam pri njemu ne moreš ocenit vpliva velikosti ploščic, ker je poleg novih čeljusti dal tud performance ploščice!! Itak da je bl grabil sam po moje ne zarad velikosti ampak zaradi sestave tornega materiala. Po mojih opažanjih pri enaki velikosti ploščice je prehod iz OEM v performance kar orenk razlika!!!
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Če Jan 03, 2008 10:57 pm

Sem danes zamenjal diske in celjusti od 1.6 ts in zadeva dosti bolje prime kot s tistimi prej-potem sem se nekaj saril okoli servota za bremze in tisto cev in sedaj servo dela tko kot treba :oops: :evil: :evil: :roll: bom videl ce bo jutri se tako

opazil sem tudi, da so diski hlajeni debeljsi za kaka 2 milimetra tam ko gredo skoz vijaki za gumo prisraufat- gume potem stojijo malo bolj narazen,ampak se tega ne vidi na uč :D upam da se s tem ne pokvari lega avtomobila in nosenje nosa iz ovinka :roll:

sedaj pa me zanima ce zadnji most od 146 1.6 ts pase na boxerja-pac ima diske zadaj boxer pa bobne

imam most doma in kot sem na hitro pogledal, po merah vse stima, ampak raje tu prasam da ne bom zastonj sraufal :oops:

kot sem pogledal bi se dale zamenjati tudi samo zadnje roke, ampak bi blo treba par lezajev prepresat tako da je boljsa varjanta, da zmontiram celotni most
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a srcnik » Sr Jan 23, 2008 6:51 pm

Mene pa zanima, če pašejo čeljust in diski od alfe 155 2.5 v6 na 145 1.6 box?

oz kaj vse je potrebno narediti da pašejo?
srcnik
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 300
Pridružen: Če Jan 17, 2008 9:43 pm
Kraj: Prebold

OdgovorNapisal/-a colibry » Sr Jan 23, 2008 7:11 pm

pasejo... samo sraufat mors :D
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3800
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 6:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Sr Jan 23, 2008 7:39 pm

celjusti mislim da pasejo na pesto gor,sam se mi zdi da majo diske 284 kar pomeni minimalno 15 col feltne
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a srcnik » Če Jan 24, 2008 12:50 pm

no sj glih 15 colske mam, ka pa pašejo šrauf na šrauf, al je treba kj modificirat?

Pa za nek premer zavornega cilindra, ali je ta taprav za na moj avto?
srcnik
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 300
Pridružen: Če Jan 17, 2008 9:43 pm
Kraj: Prebold

puščanje

OdgovorNapisal/-a ebatis » Po Jun 09, 2008 9:34 pm

Da ne odpiram nove teme, ker se tukaj govori o zavorah.
Danes je nastal en problemček, ki zelo nevaren.
Že nekaj časa mi je na ovinkih za svetila lučka od zavor. Pač za dolit malček olja. Malce sem odlašal in danse se lučka skoraj da ni več ugasnila. Začel sem gledat ker se mi je zdelo malce sumljivo da kar na enkrat zmanka toliko olja. No in ugotovil sem da pušča cevka. Stvar je dokaj nerodna, ker jeklena cevka na zadnjem mostu. Enostavno je pregnila.
Zanima me kaj je zdaj za naredit??? Se da to kako zamašit, se splača z odpada kos ali raje nov. Problem je v tem ker ko sem pogledal celotno napeljavo pod avtom je povsod kjer je priprta na pod zarjavela, tako da najraje bi kar celo napeljavo zamenjal do motorja. Nočem da me pri kakšnem zaviranju preseneti nova luknja.
INCREDIBILE MA VERO!!!!!

BOXER SOUND
ebatis
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 174
Pridružen: Po Sep 10, 2007 11:08 pm
Kraj: Vrtojba

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Po Jun 09, 2008 9:47 pm

povem ti zi lastnih izkusenj-pojdi po bakreno cev debeline 5mm ali4(sem ze pozabil) in naredi komplet nove lajtunge-potreboval bos se masinco za izdelavo konusov, kjer pridejo matice, da bo dihtalo tako kot treba
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a OBELIKS » To Jun 10, 2008 8:21 am

Kje se da dobiti kose za zavore po ugodnih cenah, pač zamenjava iztrošenega materiala. Aja, AR 145 1.4TS, zadaj bobni. Ker ko sem nazadnje spraševal je bilo kar drago, sumim da predrago.
Slika
OBELIKS
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 137
Pridružen: Po Okt 11, 2004 3:15 pm
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a dejch79 » To Jun 10, 2008 9:05 am

Lahko še jaz nekaj vprašam.
Tisti ki ste menjavali čeljusti na svojih alficah pri nadgradnji zavor.
Koliko ste dali za same čeljusti, če ni skrivnost?


Lp
Dejan
dejch79
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 196
Pridružen: Po Sep 17, 2007 11:02 pm
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov