Zadnje novice

Zavore - AR 145

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Jereb » Po Jun 23, 2008 12:40 pm

Mene pa zanima zakaj mi pedal gor porine k dam gas ne dol?!?? vakum lih kontra dela pa nawem zakaj?? če kdo kaj ve mi naj sporoči!!
Jereb
Jereb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Po Jun 23, 2008 12:35 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Po Jun 23, 2008 2:40 pm

jst sm dal slabih 100€ za prve dve celjusti z skoraj novimi ploscicami, s hlajenimi diski brez roba, in pa za zadnje celjusti z malo slabsimi ploscicami in z diski brez roba

zadnje ploscice sem zamenjal, bile so okoli25€ ce se ne motim

je pa bilo vse od ar 146 1.6 TS
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Po Jun 23, 2008 2:41 pm

Jereb napisal/-a:Mene pa zanima zakaj mi pedal gor porine k dam gas ne dol?!?? vakum lih kontra dela pa nawem zakaj?? če kdo kaj ve mi naj sporoči!!


lahko da imas ventil na cevi od vakuuma zanic-ventil mora v eno stran drzat, v drugo ne
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a divja kripca » Po Sep 21, 2009 6:27 pm

@Crazy Alfista: praviš da si menjal komplet prednje zavore za sistem od 1,6ts in vakuum cev. So sedaj zavore OK?
Kaj pa material, si dal serijske diske in ploščice?
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » To Sep 22, 2009 11:43 am

ja najprej sem zamenjal diske in celjusti od 146 1.6 ts, zadeva se je izboljsala, ker pa nisem bil se vedno zadovoljen s trdim pedalom, sem zamenjal se servo za zavore, in sedaj mi potegne spuro na 205 gumah, prej mi je ni, oziroma vsake tolikokrat, z original boxer diski in ploscicami pa sploh ne

vakuum cev sem zamenjal,(moja prej je drzala vakum, ampak sem zamenjal da vidim ce je kaj drugace, ampak je isto bilo)

pedal je se zmeraj trd(no malnekost manj), to pa moram v prihodnje nekaj postuderat

je pa zanimivo, da na ene trenutke je pedal mehak in zavore primejo tako kot treba, na druge pa je pedal spet trd

brat ima 1,9 jtd 145, to tako bremza proti moji, da ni za verjet(no imas oobcutek na pedalu, da bremzas)

zdj al boxer ne dela dost vakuuma , da servo ne pelje, al kje je vzrok tega
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a divja kripca » To Sep 22, 2009 3:55 pm

Tud men ni jasn kaj je iz temi žlajfi :evil:

Servo praviš da je občutno boljši, pa vendar nisi zadovoljen, ali je bil le prvi občutek da grabi ko svinja? Servo je bil nov?

Enkrat sem imel priložnost pomerit podtlak in kaže 450mbar tako v pri loputi kot na cevi za vakuum. Nimam pa pojma koliko imajo drugi avti...
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » To Sep 22, 2009 8:42 pm

servo sem uzel z druge boxerce k je bla zbita,-glede obcutka-pedal sigurno ni tako trd ko je bil in sedaj tudi potegne spuro ce ornk stisnem, prej s tistim servotom mi to ni naredil oziroma zelo redko

je pa se zmeraj pedal nekako trd mislim-cez celo obmocje je pedal trd, ni tako da je na zacetku zelo mehak, pa potem trd, ampak,,

pa ne me narobe razumet, je mehkejsi kot s tistim prvim servotom ki je bil na avtu

saj pravim-na trenutke pa deluje tako kot treba, in takrat tudi drugace bremze grabijo

sem pa opazil da postane mehak takrat, ko se recimo nekaj casa vozis in nic ne bremzas, potem je za ene 4 krat mehak, potem pa spet otrdi

ker en dan se bom zjezu pa bom gor prklopu kompresor od hladilnika, da bo naredu vakum, pa da vidim kako je potem s pedalom

aja-tist servo ko je bil na avtu, sem ga odprl, in se je videl madez po robu, tako da je verjetno puscal na momente :doubt:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kleva » Če Okt 01, 2009 8:44 pm

ja sam 1.7 16v boxer im hlajene diske spredi in večje čeljusti kod recimo 1.3 boxer?
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1137
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Kraj: Izola

OdgovorNapisal/-a divja kripca » Pe Okt 02, 2009 7:55 am

Samo širina klešče je večja, zaradi debelejšega diska. Premer diska je enak, prav tako premer zavornega batka, tak da se zavorna moč ne razlikuje.
Edino kar je da se zaradi hlajenega diska kasneje pregreje.
Kako hudiča naj se navežem na avto, kjer vse deluje brezhibno tja v tri dni ?
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 9:58 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kleva » Pe Okt 02, 2009 2:28 pm

boh meni se zdijo občutno večje kod na 1.3:S
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1137
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Kraj: Izola

OdgovorNapisal/-a Axi » So Okt 03, 2009 1:53 pm

Da ne odpiram nove teme:

Katere bremze na 145QV:

1. EBC diski in ploščice green stuff (cena cca. 250EUR komplet?)
2. Brembo Max in katere ploščice? (cena ?)
3. Kakšna tretja kombinacija in da je OK
4. Katere diske in ploščice namesto originalnih (ne športna varianta)

Mogoče še to...koliko kilometrov lahko pričakujem, da zdržijo razne EBC Green stuff ploščice in diski (navadne sem uničil v nekje 40.000-60.000km)
Axi
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So Okt 11, 2003 1:19 pm

OdgovorNapisal/-a kleva » So Jan 02, 2010 11:52 am

mene zanima če je treba kaj predelovat za dat čeljusti od 145 qv na alfo 145 16v boxer?
kleva
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1137
Pridružen: Pe Jul 10, 2009 8:11 am
Kraj: Izola

OdgovorNapisal/-a a33 » Sr Sep 14, 2011 7:56 pm

MAM PROBLEM:

Menjane ploščice in diski spredaj.

Levo kolo nekj ni vredu, kot da nekaj nabija med vožnjo tok - tok..

kaj bi lahk blo?

Avto zlo slabo zavira, pedal zavore pa gre do dna - treba odzračit obvezno?


pomoč nujno ... :))
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a Red_Rocket » Sr Sep 14, 2011 8:29 pm

a33 napisal/-a:pedal zavore pa gre do dna - treba odzračit obvezno?


pomoč nujno ... :))


Ja js bi na tvojem mestu odzračil pol se bo pa vidlo, če je slučajno kej druzga...
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003
 
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm

OdgovorNapisal/-a Alan » Sr Sep 14, 2011 8:46 pm

Slabo očiščeno pesto pod diskom in zato disk ne teče ravno ter z opletanjem rine ploščice narazen? To bi tudi pojasnilo slab zavorni učinek in večji hod pedalke. A pedal trese?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 4:10 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost