Bil sem namreč prepričan da je 2.0 TS od Alfe 75, 8 ventilski, pa tudi prve 1.8 TS in 2.0 TS pri 155 naj bi bile 8V....šele kasneje so prišli 16V.
vendar je potem Teo malce omajal moje prepričanje. Naj se zdaj kdo oglasi ki ima 75 2.0 Twin Spark in pove kolk ventilov ima točno (pa da je seveda 100% prepričan) ... naj reče 8V
ginek napisal/-a:Bil sem namreč prepričan da je 2.0 TS od Alfe 75, 8 ventilski, pa tudi prve 1.8 TS in 2.0 TS pri 155 naj bi bile 8V....šele kasneje so prišli 16V.
vendar je potem Teo malce omajal moje prepričanje. Naj se zdaj kdo oglasi ki ima 75 2.0 Twin Spark in pove kolk ventilov ima točno (pa da je seveda 100% prepričan) ... naj reče 8V
Jaz sem 99.9% prepričan da 2.0TS iz 75 NI 16v!!!
16v so prišli šele v 155 in 145, mislim da celo 164 2.0 nima 16v!!!
V 164 je bila kubatura 1995ccm in je 8v, v 145, 155, gtv, spider, 147, 166, 156 je pa 2.0 1970ccm !!!!
Jaz nisem bil ziher, nisem pa trdil, da so sigurno 16V.
Če ima kdo za prodati alfo 75 2.0 T. spark, ki ima poleg motorja tudi menjalnik OK, naj napiše ZS. Sem resen interesent! Kupim tudi karambolirano, ki ima ta dva sklopa vredu in nepoškodovana!
Koliko približno imajo te alfe še danes ceno.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Pri alfi je bila najprej 4-ventilska tehnika pri V6 motorjih, od leta 1993, pri 4-valjnih motorjih pa je prišla 4-ventilska tehnika s prenovljeno ALFO 155 septembra 1995!
Potem pa se je ta motor pojavljal tudi v ostalih modelih (145, 146, GTV, Spider, 156, 166,...) in kot je bilo rečeno, pa tega motorja NIKOLI!!! ni bilo v 164-ki!
Damijan napisal/-a:Pri alfi je bila najprej 4-ventilska tehnika pri V6 motorjih, od leta 1993, pri 4-valjnih motorjih pa je prišla 4-ventilska tehnika s prenovljeno ALFO 155 septembra 1995!
Potem pa se je ta motor pojavljal tudi v ostalih modelih (145, 146, GTV, Spider, 156, 166,...) in kot je bilo rečeno, pa tega motorja NIKOLI!!! ni bilo v 164-ki!
Nisem sicer siguren, a že Gulia sprint Gta je leta 1966 imela T. spark motor in mislim, da celo 16V!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Teo, jaz ti mojo 75 twin spark prodam. Ima vredu motor in pravkar renovirane sinhrone druge prestave, tako da menjalnik mora funkcionirat tako kot je treba. Pa še popolnoma nov komplet izspuh.
Od opreme pa ima klimo, 4x el. stekla, servo volan, centralno zaklepanje.
Avto gre dobro, pa še nekaj rezervnih delov ti dam zraven, kot so prednji žarometi in maska, blatnik, hladilnik, odbijač, 4x gume na alu platiščih,....vsi ti deli so vredu in nepoškodovani.
Pošlji mi zasebno sporočilo, pa se zmeniva, če te zanima.
Alfista napisal/-a:
V 164 je bila kubatura 1995ccm in je 8v, v 145, 155, gtv, spider, 147, 166, 156 je pa 2.0 1970ccm !!!!
164 2.0 TS je imela 1962ccm in 148KM. Edini 1995ccm (Lancia) motor v 164 je bil 2.0 turbo s 175KM, dokler niso zmanjšali 3.0 V6 na 2.0 V6 in dodali turbine
Alfista napisal/-a:
V 164 je bila kubatura 1995ccm in je 8v, v 145, 155, gtv, spider, 147, 166, 156 je pa 2.0 1970ccm !!!!
164 2.0 TS je imela 1962ccm in 148KM. Edini 1995ccm (Lancia) motor v 164 je bil 2.0 turbo s 175KM, dokler niso zmanjšali 3.0 V6 na 2.0 V6 in dodali turbine
Podatek je iz revije Auto 3/96:
2.0TS 1995ccm 144km pri 5800obr/min
2.0 v6TB 1996 201km pri 6000
3.0 v6 12v Super L 2959 189km pri 5600
3.0 v6 24v Super L 2959 207 pri 6300
3.0 Q.V. 2959 228 pri 6300
2.5TD 2500 125km pri 4200
veloce napisal/-a:Teo, jaz ti mojo 75 twin spark prodam. Ima vredu motor in pravkar renovirane sinhrone druge prestave, tako da menjalnik mora funkcionirat tako kot je treba. Pa še popolnoma nov komplet izspuh.
Od opreme pa ima klimo, 4x el. stekla, servo volan, centralno zaklepanje.
Avto gre dobro, pa še nekaj rezervnih delov ti dam zraven, kot so prednji žarometi in maska, blatnik, hladilnik, odbijač, 4x gume na alu platiščih,....vsi ti deli so vredu in nepoškodovani.
Pošlji mi zasebno sporočilo, pa se zmeniva, če te zanima.
Ma kej ravno si kupu, pa že prodajaš???
Kaj boš pa potem nabavu, če ni skrivnost???
Žvau! No sej jo bom vsekakor, glede na to, da 75 twin spark lahko tudi obdržim.
Nabavt mislim 75 3.0 v6 America. Vem za eno poceni in jo bom zrihtu.
No, včeraj pa me je popadlo nekaj, ko sem se fural po rodnem kraju. Bil sem dobre volje in sem celo dopoldne nekaj dirjal z Alfo. Ga ni bilo križišča, da ga ne bi odpeljal po čez. Ej, zadnji pogon je car. Alfo 75 je zelo lahko obvadat in ko se navadiš migat z ritko, sploh nočeš več odnehat. MA sem se nasmeju ej,..