Pozdravljeni
Sem nov na forumu. Kot ljubitelju avtomobilizma sem si pred kratkim omislil AR 33 1.3 Imola letnik 1994. Avto je dokaj dobro ohranjen, imam pa težavo, katere sam ne znam rešiti. To je števec obratov, kateri kaže premalo. Zamenjal sem celotno armaturno ploščo vendar je zadeva enaka. Če ima kdo kakršen koli nasvet glede tega se priporočam.
Iščem tudi dober menjalnik za omenjeni avto. Moj škrta pri prestavljanju v drugo prestavo-klasična napaka teh menjalnikov- in v peti prestavi se sliši rahel šum-kaj bi to bilo, mogoče ležaj.
Na samem vezju obratomera je ponavado petenciometer, s katerim se nastavlja. Seveda ga moraš priključit na 12 istosmerne napatosti in izvor izmenične, da se ga lahko na pravo vrednost nastavi.
Lahko je pa tudi igla v napačnem položaju gor dana.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Sem imel pri 75 podoben problem z obratomerom, ki ni šel preko 1500obr/min. Rešil sem tako, da sem žici z obratomera, ki sta bili z ušeski pritrjeni na vezje odvil z vezja, malo očistil in nazaj privil.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Če ti obratomer kaže samo ca. 1/2 vrednosti dejanskega števila vrtljajev motorja, tega ne boš mogel odpraviti s tistim potenciometrom na hrbtrni strani obratomera. Potenciometer je za fino nastavljanje.
Še najlažje je zamenjati obratomer s takim, ki deluje pravilno.
Je bilo že nekaj napisano o t.i. elektrolitskih kondenzatorjih, ki da z leti crkujejo - in instrument kaže 1/2 vrednosti.
Koliko km ima 33-ka dejansko prevoženih? Najbrž krneki. Sam menjalnik ni nič kriv, le sinhroni se sčasoma obrabijo.
Se to kar opisuješ dogaja samo v hladnem ali vedno?
V vročem stanju se napake verjetno še malo bolj razločno pojavijo.