Pozdravljeni.
Imam en problem z mojo 75 in sicer, ko avto vžgem in počasi speljem mi čez nekaj sekund kar vzame obrate in crkne( kot bi ga 'zalilo'), če pa speljem bolj suvereno na večjih obratih in bolj naglo tega problem ni.Kadar mi crkne pa nato neče vžgat,če pa že vžge pa samo za sekundic na kar spet padejo obrati na zelo nizko in crkne.Kadar pa ne vžge pa sploh noče, edina opcija je da počakam par ur. Ima gdo mogoče kakšne izkušnje s tem?
Preveri cinšpule, sm imel pri drugi znamka podoben problem, pa je bla zanič cinšpula. Isto pri prvem speljevanju po vžigu, avto zatrokiral in ugasnil, če si speljal malo bolj odločno, je potrokiral, si spustil gas pa je blo ok.
Ni nujno da je pri tebi isto, je pa vredno preverit.
Kar sem napisal, sem pogledal v dokumentacijo, kar sem lahko dostopal. In 75-ka na fergije je imela platine, elektronski vbrizg ne več.
Sem šel še v ePER listat in, dobro, tam ne vem ,kaka pokritost za nazaj je za 75, 155-ka nobena ni imela platin! 155-ka je imela senzor na glavni gredi ali vztrajniku z vžigalnimi moduli + krmilno elektroniko. Od 1995 naprej pa individualne vžigalne tuljave.
Še 33-ka je imela v 2. polovici 80-tih namesto platin Hall-ov senzor.
Če imaš ti kak konkretnejši info več, prosim, napiši, kje se da to preveriti! Podaj kak link. Do sedaj si me samo negiral, brez argumenta!
Se opravičujem za odsotnost.
Sm z dolenjske. Napredujem zlo slabo k se nism preveč ubadov zdej s 75 k sm meu druge stvari. Z naslednim tednom se pa spet lotm.
Prva stvar je, da bom probu z zunanjo bencinsko pumpo, da vidm, ker nekak se mi zdi da je problem v gorivu.