EGR ventil: čiščenje / blindiranje

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Tesnilo pustis obstojeco.
Lahko pa kar silikon umes namazes. Se jih da pa verjetno posebi dobit
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

[quote="TribesMan"]Čiščenje je najbolj poceni (če ga narediš sam) samo ni 100% da bo uspelo. Oziroma zelo možno je da se bo napaka ponovila v kratkem času...

Blindiranje in izklop je druga opcija, sicer malo dražja, samo ima prednost da se EGR ne bo nikoli več pokvaril...

Menjava za novega je pa najdražja opcija (okoli 150€ če se ne motim).[/quote]

A je možno, da se izklopi brez blindiranja?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če se EGR zapre sam od sebe, torej je še v tako dobrem mehanskem stanju, da ventil ne šteka ali ostane odprt, ko je izklopljen, potem ni potrebe po blindirjanju. Saj se bo potem ko ga izklopiš v računalniku zaprl in ostal zaprt za vedno, kar je efektivno isto kot bi ga blindiral.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Zaenkrat mi deluje bp in nimam nobenih težav z njim pa vseeno se sprašujem, ali bi ga bilo bolje izklopiti ali počakati, da gre kaj narobe in se potem blindira in izklopi. Imam sploh kakšno korist od njega in kaj pridobim s tem, če se izklopi? Kako je pa na tehničnem? Mislim, kar se izpušnih plinov tiče, ni nobenih težav, če je izklopljen?
jnz85
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 10:59 am
Kontakt:

FYI - tole sem kupil: http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-BLANKING- ... 20eec22a19" onclick="window.open(this.href);return false;

Bom montiral, pa da vidimo, če se težava odpravi (http://alfa-klub.com/forum/viewtopic.ph ... 25#p473825" onclick="window.open(this.href);return false;)
jnz85
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 10:59 am
Kontakt:

Montirano! Avto spet deluje normalno.

Bi pa imel vprašnje glede tesnila.
Blokada izgleda takole:
http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... LNfGbA.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zraven je še tesnilo v isti obliki (tesnilo nima luknje na sredini). Ali je možno, da pritisk strga tesnilo po sredini in da to povzroči težave?
Ker "original" tesnilo naj bi bilo takšno (na sliki desno zgoraj):
http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... BHXemQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvala.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

[quote="TribesMan"]Nevem če je čistilo za uplinjače prava stvar...

Kolektor lahko drugače probaš očistit s temle sprejem:

https://www.youtube.com/watch?v=-NjLTPCko_A" onclick="window.open(this.href);return false;

Po mojih informacijah se obnese zelo dobro...[/quote]

Kam pa gre vsa ta umazanija??
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

[quote="Miholl"]Kam pa gre vsa ta umazanija??[/quote]
I wonder ... LOL :P

A to je spet ena draga izvedba white spirita + nafta?

@jnz85
Če imaš popolno blokirano je čisto vseeno kakšno dihtngo imaš, če imaš pa samo delno, je pa bolje, če je samo po stični površini.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Varnostni list pravi da je v tem spreju:
70% acetona
30% xylena
Potisni plin pa je CO2

Kam gre svinjarija? Spraj jo raztopi, potem jo posrka v motor, kjer zgori.
jnz85
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 10:59 am
Kontakt:

Še eno vprašanje glede blokade EGR - ali zaradi blokade EGRja motor večkrat izvaja regeneracijo DPF?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne, kvečjemu manjkrat, ker brez EGRja motor manj kadi in se DPF bolj poredko zabaše.
jnz85
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 10:59 am
Kontakt:

OK.

Sprašujem zato, ker sem imel ta teden 5 službenih poti v Celje in mi je avto v slabih 900km 2x izvedel regeneracijo. Prvič po 400km, drugič po 500km. Vmes nisem imel nič mestne vožnje.
A je to "dobra" kilometrina? Ne vem zakaj imam v glavi, da je normalna regeneracija vsakih 800-1000km??
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Za 2.4 motor je to OK številka.

800-1000km med regeneracijami na 2.4 je znastvena fantastika :)
KikiTron
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 182
Pridružen: To Sep 04, 2007 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Prosil bi samo za pomoč oz. mnenje okoli egr-a, da ne odpiram nove teme.
Ali se lahko čisto odstrani EGR pri alfi 147 1,9JTD 8V in blendira na motorju?
Problem je, ker se je razpadel oz. tuljava je odpadla. Blendiran pa je bil že prej in sedaj piha iz njega na strani tuljave, ki je ni in še lučka za motor se je prižgala ter posledično avto ne gre več kot do 3000obr :/
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Karkoli narediš, ne smeš odklopiti tuljave s kabla... ker bo light show na armaturki. Če bi ga hotel komplet izklopit, bo treba računalnik malo preprogramirat...
Odgovori
  • Informacija