Pozdravljeni!
Ker sem imel totalko s svojo 156, sm v fazi iskanja 159, jtd, sw.
Iščem samo 150 in več konjev. Danes sem dobil ponudbo 120 konjske, mojster, da jo lahko čipam, če mi je premalo, ker je kao isti motor, samo računalnik drugi. A je to res? A niso 150 konjske 16 ventilske , 120 konske pa 8 ventilske?
No zarad opevanih problemov (letev in sesalni kolektor) iščem nad 2008 letnik. nekje sem na forumu bral, da majo 2006 in 2007 pa bolj trpežno sklopko, oziroma potisno..
Pogledujem a 2.0 motorji.. ker jih večina vas hvali.. a mi je budget prenizek.. tam do 7 jurjev bi dal... Vem da je to ššaranje dvorezen meč..ampak si sam šraufam... in mi ni panike tud kaj zamenjat... pa vem kaj mam... ITak bom pod vsakim pogojem takoj naredil velik servis.. vztrajnik pa sklopko tudi sam zamenjam, če bo treba. Kar se tiče motorja pa itak zdrži pol miljona komot. Raje dam kakega jurja manj, pa zamenjam stvari in vem kaj imam, kot jurja več.. pa glih tko kaj gre falit.. servisom in mehanikom pa itak ne zaupam prav nič.. sorry..
Sm miren voznik.. zato me najbolj zanima kako je pri teh verzijah motorjev ki so na voljo, situacija s turbo luknjo..
Zdaj sem navajen na alfo 156 jtd 105 konjev.. ki ima kratek menjalnik, pa staro, švoh turbino, in se res lepo obnaša v nizkih obratih, po mestu, na serpentinah...
Fotorv biši stilo jtd, s 115 konji je čisto drugo.. NIzke prestave ima daljše, močnejšo turbino, katera pa včasih ne odpre.... in kar čakaš,, pa tudi čez kake prelaze, ostre ovinke., ga moraš met na obratih... To mi ni všeč....
Kako se obnaša 150 konjska, 16v v praksi? se to s čipiranjem da kaj porpavit? ker imam namen odstranit DPF in dat TribesManu to preračunat:)
Ti dve sem šel pogledat.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... DM%20Progr.." onclick="window.open(this.href);return false;.
lepa.. zgleda kul... moti me masten motor-blok na vrhu, na desni strani, pod čeopom za dolivat olje. Drugače teče lepo,, pa zgleda tudi pošteno.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... DM%20Disti.." onclick="window.open(this.href);return false;.
ta ma zdej 226.000 km, zgleda dokaj kul.. opreme je veiliko, nornajost bi bla za ščistit ker je malo zamazana, kar se tiče prenosov in volana ni zaznat nobenega lufta, kar me kar malo preseneča za te kilometre, malo sem začutil vibriranja, tresenja ob malo stisnjeni sklopki, pa tud pri motorju je nek. zvokič, ki bi lahko nakazoval da bo zrtajnik počasi, počasi spustil..
no hvala za nasvete v zvezi z voznimi lastnostmi
lp