Vodnik za zamenjavo pokvarjenega senzorja pretoka zraka oz. LMM/MAF senzorja za 16V TS motorje s plastičnim pokrovom ventilov CF2/CF3.
Potrebujete:
- križni izvijač
- navaden izvijač
- klešče
- zvezdasti nastavek z luknjo
- LMM/MAF senzor vstavek PBT - GF30
- sprej za čiščenje lopute za gas
Zakaj je potrebna menjava LMM/MAF senzorja?
- če imate veliko porabo, nereden prosti tek in avto ne potegne kot bi moral, imate občutek, kot da ga duši, cuka, nikamor ne gre, potem je 99% verjetnost, da je LMM senzor uničen.
Postopek:
1. Najprej odklopimo akumulator. Jaz ga nisem, a previdnost ni nikoli odveč. Ključ vzamemo iz ključavnice. Odvijemo vse objemke označene z rdečo in odklopimo LMM priklop označen z zeleno. Z vijoličasto je označen plastični del, ki drži zajlo za gas. Tega odpremo in zajlo potegnemo iz njega. Potem z imbusom odvijemo 4 imbus vijake plastičnega pokrova in ga snamemo. Pred tem odvijemo pokrov za dolivanje olja. Odklopimo še eno objemko, ki drži cev za oljne hlape.
2. Ko smo vse to naredili, lahko celotno cev za zrak potegnemo ven, previdno, da kaj ne strgamo in jo razstavimo na dele. Prvi del je gibljiva cev, ki pride na loputo, potem LMM senzor in še zadnji del cevi, ki pride na zračni filter. Objemke damo na varno, cevi pa skrbno pregledamo, če niso kje napokane ali preluknjane. Če so, jih je potrebno ali popraviti s silikonom ali pa kupiti nove po serijski številki, ki je odtisnjena na njih.
3. LMM senzor
Vzamemo zvezdasti nastavek pravilne velikosti in odvijemo 2 vijaka, ki držita elektronski del senzorja v ohišju. Ko vijaka odvijemo, je potrebno kar močno potegniti, da dobimo senzor iz ohišja.
4. Stari (desno) in novi (levo) senzor LMM. Preverite, če sta oba enaka in če se ujema koda na njiju, ter če je enak priklop.
5. Novi LMM senzor vstavimo v ohišje, ki smo ga pred tem očistili in posušili temeljito! Pomembno je, da je senzor vstavljen v pravilno smer, katero nakazuje puščica na samem senzorju in na ohišju LMM-ja. Oba vijaka nato spet privijemo čvrsto.
6. Sestavimo vse cevi v pravilnem vrstnem redu, če je v ceveh olje, ga očistimo! Očistite tudi cev za oljne hlape.
7. Cev za zrak z LMM-jem in objemkami spet nataknemo na loputo za gas, ki smo jo očistili s tem namenjenim sredstvom in na ohišje filtra za zrak.
Ne pozabite priklopiti še LMM-ja. Preverimo, če je vse dovolj močno pritrjeno in zategnjeno. Priklopimo akumulator.
Če želite, lahko resetirate ECU enoto, sledite tem navodilom: Resetiranje ECU-ja za TS motor
Koda LMM vstavka je: 7.22701.05.0, proizvajalec Pierburg, Germany. Cena vstavka je cca. 110€.
Srečno vožnjo!