Variator faze in solenoid TS

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Gasket seal je čisto ok, mogoče sem narobe napisal oz. sem s tem mislil na silikon.

Bom še sem prilepil slike iz tistega foruma-linka, ki ga je prilepil barto.

Tole je ta vzmet, ki se zamenja s kitom za 7€ notri v variatorju
Slika

Pa še original vzmet:
Slika

Pa plastični zobniki variatorja, ki se obrabijo in variator začne rožljati z znanim dizel zvokom.
Slika

Če variator stalno rožlja, ne pomaga menjava vzmeti NIČ. Potem je potrebno zamenjati celoten del, vprašanje pa je, če se dobijo novi variatorji spet s plastičnimi zobniki ali so kovinski. Obstajale so obe serije, vprašanje katere se še valjajo v skladiščih.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

zanimivo, jaz sem imel 2 variatorja v rokah, oba s kovinskimi zobniki, pa nista imela identičnih sestavnih delov :)

Zanimivo da so tud plastični :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kakšne barve so bili zobniki?
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

pojma nimam, je že en let okoli al pa več :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Medenina? So bli taki tudi baje.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

men so delovali navadni jekleni...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Evo, sem le našel slike obeh variatorjev kako sta sestavljena:

Variator številka ena z malo deli, ti so zelo radi zatajili
Slika
Slika
Slika

In pa potem nadgradnja variatorja z več tesnili in spremembami materiala
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Grafični prikaz obeh verzij variatorjev: prvi so imeli manj sestavnih delov in jih je bilo potrebno menjati kar pogosto. Nadgradnja naj bi držala veliko dlje zaradi dodatne dihtunge, da olje ne izteka in posledično ne iztroši zobnikov.

Slika
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Kaj pa če imam zanič tole ker imam samo 3s ta dizel zvok http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=11&t=1147
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Gre se za 147 1.6.
Ob vžigu avta se je pojavljal značilen zvok fuč variatorja. Puščalo je tesnilo na solenoidu, ki zaradi tega ni pošiljal olja v variator, posledično pa je variator dalj časa delal praktično na suho. Solenoid sem zamenjal, ob vžigu se od takrat variatorja ne sliši več. No, od takrat mrzel motor delujo točno tako kot more, dokler se ne segreje.. potem pa začne spet ta diesel zvok, do cca 2k obratov...
Zdaj pa mi ni več jasno, pred menjavo solenoida je bilo to kontra - mrzel je ropotal, topel ne..
Vem, da ropot ne bo izginil dokler variatorja ne menjam, zanimajo me samo ideje kje je fora, da je zdaj kontra? :)
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Ena ideja, je možno da nov solenoid (v bistvu rabljen) ne dela pravilno, ker solenoid odda signal pri približno 2500 obratih, torej ko je avto segret in gre čez 2500 obratov, solenoid ne pošlje signala za vbrizg olja v variator?
Pri starem solenoidu je variator zaropotal ob vžigu, ampak je med vožnjo utihnil..
Sumim, da je variator cel ter da je problem v solenoidu..
Bi bil kdo tako prijazen, da bi posodil solenoid samo za probo?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

če boš hodu mimo logatca imam skoraj novega.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Super, itak moram prit po tisti pod ki sva se zmenla, samo nisem mel časa, sem bolj malo fraj..
A maš mogoče variator tudi?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

žal ne. sem ga dal zravn motorja
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Ok, sej pomoje ga niti ne bom rabu, pomoje je solenoid kriv, glede na to, da mrzu avto ne ropota..
Odgovori
  • Informacija