Variator faze in solenoid TS

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

hunt3r1 napisal/-a:Ena ideja, je možno da nov solenoid (v bistvu rabljen) ne dela pravilno, ker solenoid odda signal pri približno 2500 obratih, torej ko je avto segret in gre čez 2500 obratov, solenoid ne pošlje signala za vbrizg olja v variator?
Pri starem solenoidu je variator zaropotal ob vžigu, ampak je med vožnjo utihnil..
Sumim, da je variator cel ter da je problem v solenoidu..
Bi bil kdo tako prijazen, da bi posodil solenoid samo za probo?
Mogoče je bil variator v začetku samo malo obrabljen, s časoma pa je vse bolj in zdaj je kompletno fuč. To, da variator pri vžigu zaropota in potem potihne so tipični simptomi začetka obrabe variatorja.

Ko je popolnoma obrabljen, pa ropota ves čas. Motor ima tak dizel prizvok, ne glede na obrate. Seveda ga pri 5000 obratih ne boš slišal, ker je že motor sam glasen.

Solenoid pa preko enega majhnega batka pošlje olje pod pritiskom v variator, da se ta zamakne. Opcija je torej samo ali solenoid fizično dela ali ne dela. Drugo pa je, če je zablokiran pretok olja, ker v teh kanalih solenoida se zelo rada nabere gosta črna oljnata snov in blokira kanale, sploh če kdo ne menja olja niti enkrat v 10 letih.

Ne pravim, da je tako, ampak za pogledati je.

Spet ena opcija je olje - ko se olje segreje in je že izrabljeno, postane preredko in ni pravega pritiska. Hladno olje je bolj gosto in ne bi iztekalo iz variatorja, vroče pa postane zelo tekoče in redko.

Razmišljam na glas, zato ne vzeti vsega za 100%.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Tudi to sem pomislil ja, da je mrzlo olje gostejše in zato ne izteka..

To glede solenoida pa nevem, prejšnji solenoid je puščal na tesnilu in je bilo okoli mastno, zato sem dal drugega, ki se je valjal v garaži. S starim solenoidom je avto vedno vžgal z ropotom, z "novim" solenoidom pa ni ob vžigu zaropotal niti 1x, že en mesec..

Brezveze kompliciram in se tolažim, variator bo pač treba menjat :) samo škoda mi je 200€.

A je treba za variator zamenjat tudi glavo dol, ali samo protivibracijsko gred? En kolega mi je rekel, da ko je menjaval na 1.8 TS ni blo treba glave..?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Za menjavo variatorja je potrebno vzeti dol pokrov ventilov in jermen, rabiš tudi orodje za odstranit variator. Pa camlockse rabiš za gredi, da se ne premaknejo.

Pač zamenjaš variator pri velikem servisu in je še najceneje.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Kje se ga da ugodno dobit? Na alfisti.net je za 200€, Zega hoče 250€, na ebay pa ne najdem nič pametnega..
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Autolusso ga ima za 120 funtov, dvomim, da dobiš kjerkoli ceneje novega: http://newalfaparts.co.uk/jts/263-twins ... iator.html

Kontaktiraj fante, ti bodo z veseljem ustregli s čimerkoli.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Zanimiva cena, 150€ + nekje 25€ poštnine...
Hvala za link :)

Jermen sem menjal pred cca enim mesecom / 1000km, se splača kupit nov jermen, al ni problema če se ga da spet gor - kar se razteznosti tiče?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Za jermen ni problema. Za pošto se lahko zmeniš pri njih za 8€.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Pa lahko kako zrihtaš postnino za 8€?
Meni so odgovorili, da je zaradi teže poštnina pač 24 funtov / 30€.
(Due to the weight of such a small item, shipping to Slovenia would be around 24 pounds)
In da je variator druge generacije, torej železni zobniki, ne plastični
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Hja ne vem, meni so nazadnje poslali katalizator in še cev za 10 funtov poštnine :lol: To je bilo spomladi.

180€ je pa še vseeno manj kot 250 pri Zegi ...

Ali pa preko Ebaya: http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-147-1 ... 2c6272894f

Cena s poštnino 155€ :wink:
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Tega pa na ebayu nisem nasel, vedno sem iskal samo na angleskem.. :) pol bo pa verjetno tale z ebaya, hvala
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Malce uletavam v temo. Če prav razumem je pametno pogledati vsaj tole, tudi ko še ne ropota. Samo umazanijo s krpico pobrisat al še kaj?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Solenoid? Vzameš ga ven, počistiš notranjost in luknjice, paziš, da ti nič ne pade noter (smeti, kakšen kos vate/krpe) in daš nazaj skupaj. Če tesnila ni, lahko kakšnega improviziraš.

Pa niti slučajno ne špricat kakšna čistila za zavore ali kaj v luknje.
Odgovori
  • Informacija