Mogoče je bil variator v začetku samo malo obrabljen, s časoma pa je vse bolj in zdaj je kompletno fuč. To, da variator pri vžigu zaropota in potem potihne so tipični simptomi začetka obrabe variatorja.hunt3r1 napisal/-a:Ena ideja, je možno da nov solenoid (v bistvu rabljen) ne dela pravilno, ker solenoid odda signal pri približno 2500 obratih, torej ko je avto segret in gre čez 2500 obratov, solenoid ne pošlje signala za vbrizg olja v variator?
Pri starem solenoidu je variator zaropotal ob vžigu, ampak je med vožnjo utihnil..
Sumim, da je variator cel ter da je problem v solenoidu..
Bi bil kdo tako prijazen, da bi posodil solenoid samo za probo?
Ko je popolnoma obrabljen, pa ropota ves čas. Motor ima tak dizel prizvok, ne glede na obrate. Seveda ga pri 5000 obratih ne boš slišal, ker je že motor sam glasen.
Solenoid pa preko enega majhnega batka pošlje olje pod pritiskom v variator, da se ta zamakne. Opcija je torej samo ali solenoid fizično dela ali ne dela. Drugo pa je, če je zablokiran pretok olja, ker v teh kanalih solenoida se zelo rada nabere gosta črna oljnata snov in blokira kanale, sploh če kdo ne menja olja niti enkrat v 10 letih.
Ne pravim, da je tako, ampak za pogledati je.
Spet ena opcija je olje - ko se olje segreje in je že izrabljeno, postane preredko in ni pravega pritiska. Hladno olje je bolj gosto in ne bi iztekalo iz variatorja, vroče pa postane zelo tekoče in redko.
Razmišljam na glas, zato ne vzeti vsega za 100%.