in kaj imaš na koncu? navit avto, ki ga nihče ne bo kupil, ko ga boš hotel prodatMITT napisal/-a:Pri sodobnih dizlih (turbačih itak) in tudi pri benz turbačih, tako nimaš veliko hardverskih možnosti CHEAP tuninga. Najcenejši je najprej dober chip tuning. Največji efekt (zmogljivosti) povzroči povišanje maksimalnega tlaka v turbini, ki je seveda elektronsko omejen v programu. Temu je treba še povečat količino vbrizganega goriva - da ostane idealno razmerje gorivo/zrak. (Preveč goriva povzroči dimljenje, preveč kisika močno poviša temperaturo izpušnih plinov - taljenje kovine). Količino se seveda poveča samo z daljšim odprtjem injektorjev, ker pač tlak goriva je enak (pumpa za gorivo, tlačni regulator). Za ta tuning bo dober že samo EN tunerjev program, za vse ISTE tipe motorja teh avtomobilov iz fabrke (program je enak za recimo 110KM HDi pri Citroenu, Peugeotu; 115KM JTD pri Fiatu/Alfi/Lancii, XXX TDI pri VAG koncernu).
Druga stopnja že dražjega tuninga je zamenjava injektorjev z večjimi, povišanje tlaka na tlačnem regulatorju, kasneje še pumpe za gorivo, če ni dovolj močna. Temu primerno je treba narest NOV program, ker povečanje količine gorivo pomeni, da se lahko še poveča max tlak v turbini (ki ima tudi največji efekt na končnih rezultatih tuninga). Naslednja stopnja je večja turbina in tako naprej v $$$$$ sanje.
sej lahko vozš za sabo cisternodizl napisal/-a: Trenutno bi za bencinarja sprejemljivih zmogljivosti, glede na letno prevožene km, rabil kartico "ata mi je šejk", ali pa eno "vrtinco" za bajto.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov