Stran 86 od 90

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 12:43 pm
Napisal/-a TribesMan
black mike napisal/-a:imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....

hvala za info.
Zdej tole je tko... na pamet. Ampak 180HP bi se mogoče dalo dosežt že s stock turbino, če bi bilo vse ostalo res perfect. Rabiš torej intercooler, 3 barski MAP senzor za merjenje pritiska goriva (stock je 2.5bara, kar je premalo), 1800 barski senzor pritiska goriva (stock je 1500barov, pumpa bi morala komot dat od sebe 1600+bar). Pol pa še free flow exhaust. Cold air intake nevem če ima smisla delat, ker je že na stock airboxu dobro narejeno (sej to je 156 a ne?)

Pol pa seveda nov remap, brez tega ne bo nobenega bistvenega povečanja moči.
Če bi bilo vse OK mislim da bi se dalo pritisnit tja do 180.

Za več pa obvezno druga turbina. Dobra bi bila od vsake 2.4 mašine, tako 150 kot 176HP. Rabiš tam 2.7 bara boosta za 200+HP, kar te turbine še zdržijo.

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 10:52 pm
Napisal/-a black mike
TribesMan napisal/-a:
black mike napisal/-a:imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....

hvala za info.
Zdej tole je tko... na pamet. Ampak 180HP bi se mogoče dalo dosežt že s stock turbino, če bi bilo vse ostalo res perfect. Rabiš torej intercooler, 3 barski MAP senzor za merjenje pritiska goriva (stock je 2.5bara, kar je premalo), 1800 barski senzor pritiska goriva (stock je 1500barov, pumpa bi morala komot dat od sebe 1600+bar). Pol pa še free flow exhaust. Cold air intake nevem če ima smisla delat, ker je že na stock airboxu dobro narejeno (sej to je 156 a ne?)

Pol pa seveda nov remap, brez tega ne bo nobenega bistvenega povečanja moči.
Če bi bilo vse OK mislim da bi se dalo pritisnit tja do 180.

Za več pa obvezno druga turbina. Dobra bi bila od vsake 2.4 mašine, tako 150 kot 176HP. Rabiš tam 2.7 bara boosta za 200+HP, kar te turbine še zdržijo.


ej legenda hvala ti za obrazložitev.
ja gre se za 156FL sw l.2003 85kW
a mogoče veš kje bi dobil te kose (senzorje)?
intercooler mam sam cevi pa gumi krivine morm še dokončat.
kokr sm zasledu se bom kr nate obrnu za remap pa še kej druzga. hehe

Lp

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 11:06 pm
Napisal/-a TribesMan
Senzor pritiska turbine lahko dobiš na vsaki 1.9 8V 120HP JTDm mašini (to so letnik od 2005 naprej, 159, 147, Stilo, Bravo, Croma...)

Senzor pritiska goriva je druga zgodba, nisem siguren ampak mislim da od 120HP mašine ne paše, ker ima drugačen navoj. Ena tip senzorja ima M15 drugi pa M18, tako da rabiš najt pravega, nevem pa na pamet kateri je pravi. Vem pa da ima en forumaš en tak senzor "na zalogi" ker je dobil napačnega. Če se ne motim je nejgov nickname bmw325d... kontaktiraj ga.

Senzorje pa je treba premenjat zadnji moment pred remapom, ker drugače motor laufa po napačnih parametrih. Pritisk goriva še ni tak problem, ga lahko menjaš tudi prej, avto bo delal, samo malo slabše bo šel, za turbino pa čimkasneje.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Če Jan 28, 2016 3:49 pm
Napisal/-a 489 159
Pozdravljeni,
sem novi član kluba in od decembra lastnik prve in mislim, da ne zadnje AR. Imam težavo. Avto (159 1.9 jtd 110kw, 2007) sem dal optimizirat, vendar je takoj po remapu začel potresavati med testno vožnjo. Je imel mogoče kdo podobne izkušnje? Avto je sicer pri zelo priznanem slovenskem tunerju, ki pravi, da se mu kaj takšnega nikoli ni zgodilo.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Če Jan 28, 2016 4:00 pm
Napisal/-a coolbits
Vsak boljsi tuner bi znal tole diagnosticirat. Lahko je vztrajnik, lahko injektorji, tezko tako ugibat. Povej kaj vec, ce kaj kadi, ce trese pri speljevanju itd Kdaj najbolj trese?

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Če Jan 28, 2016 4:11 pm
Napisal/-a TribesMan
Iz kje si? Če si iz okolice ljubljane se lahko oglasiš pa bova pogledala...

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Če Jan 28, 2016 6:57 pm
Napisal/-a Alfa33
Pa povej kje si bil na chipanju...

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Pe Jan 29, 2016 10:13 am
Napisal/-a 489 159
TribesMan napisal/-a:Iz kje si? Če si iz okolice ljubljane se lahko oglasiš pa bova pogledala...
Avto je trenutno še vedno pri mojstru, očitno gre za napako, ki mi jo je prodajalec prikril. Kolikor sem razumel gre za neko okvaro na sesalnem kolektorju, vendar nimam še točnih informacij. Dela so še zmeraj v teku. Drugače sem pa iz Ljubljane (Šentvid). Ko pa avto popravim, bi pa rabil enega mehanika strokovnjaka za Alfe, da bi avto tam redno servisiral. Če tvoje vabilo velja, ko avto dobim nazaj, se rade volje oglasim pri tebi.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Pe Jan 29, 2016 11:00 am
Napisal/-a SilverMan
Daj se razpiši o tem potresavanju, kaj/kako/kdaj...

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Pe Jan 29, 2016 2:11 pm
Napisal/-a 489 159
SilverMan napisal/-a:Daj se razpiši o tem potresavanju, kaj/kako/kdaj...
Na valjih se je avto obnašal super, vse v najlepšem redu. Ko sem šel pa na probno vožnjo, je po cca 2 km naenkrat nekaj zaropotalo in od takrat je avto tresel.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: Pe Jan 29, 2016 3:10 pm
Napisal/-a TribesMan
Potem se ti je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju... takrat ko je zaropotalo...

To je dokaj pogosta težava. Najbolje da kolektor snameš pa potrgaš še ostale lopatice in to je to.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: To Feb 02, 2016 2:30 pm
Napisal/-a 489 159
TribesMan napisal/-a:Potem se ti je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju... takrat ko je zaropotalo...

To je dokaj pogosta težava. Najbolje da kolektor snameš pa potrgaš še ostale lopatice in to je to.
Res se je odlomila lopatica v sesalnem kolektorju in se zataknila v cilindru. Zdaj avto dela normalno. Rabil bi pa samo nasvet in sicer na koga se lahko obrnem zaradi težav pri vžigu. Ta problem je prisoten že od nakupa. Avto ne glede na to a je segret ali ne rabi dosti časa da prižge. Bil sem na Avto-triglavu in so rekli, da ni zaradi grelcev, da je nekaj zaradi sesalnega kolektorja. Rad bi odpravil to napako, ker me zelo nervira.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: To Feb 02, 2016 2:38 pm
Napisal/-a TribesMan
Naredit bo treba diagnostiko, kaj točno se dogaja med prižiganjem...

Kolektor ni kriv za to skoraj 100%. Lahko so injektorji, lahko je prenizek tlak črpalke, lahko je tudi slaba kompresija.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: To Feb 02, 2016 3:22 pm
Napisal/-a 489 159
TribesMan napisal/-a:Naredit bo treba diagnostiko, kaj točno se dogaja med prižiganjem...

Kolektor ni kriv za to skoraj 100%. Lahko so injektorji, lahko je prenizek tlak črpalke, lahko je tudi slaba kompresija.
Problem je v časovnem intervalu "verglanja". Včasih je daljši včasih pa krajši, vendar skoraj nikoli ne vžge normalno. Pomagam si s tem, da dam kontakt večkrat in potem mogoče prižge malo hitreje.

Re: povečanje moči JTD-u

Objavljeno: So Sep 17, 2016 5:47 pm
Napisal/-a mercury1946
Imam vprasanje, kmalu na alfi menjam sklopko+vztrajnik tko da razmisljam tut o chipu in me zanima, ce chipanje jtdm masine zmanjsa tisti turbo lag, mi gre kr posteno na zivce. Lp