Če bo hardcore verzija kot je treba, bo po dolgem času avto, ki bi me zanimal
Poltoga prema zadej spet ni tak problem, jo majo marsikateri hitri hot hatchi.
ps: itak ma fwd avto zadnja kolesa sam zato da se avspuh pa odbijač po tleh ne vlečeta
Alan napisal/-a:Če bo hardcore verzija kot je treba, bo po dolgem času avto, ki bi me zanimal
Poltoga prema zadej spet ni tak problem, jo majo marsikateri hitri hot hatchi.
ps: itak ma fwd avto zadnja kolesa sam zato da se avspuh pa odbijač po tleh ne vlečeta
Se delno strinjam. Pri hatchih je večina teže na prednjih kolesih. Pri mojem je recimo skupaj z voznikom in na četrt polnim tankom teža 905kg spredaj in 475kg zadaj. Pri kakšnih Cliotih RS in kompaniji je verjetno še hujše razmerje...
Ampak zanemarjati pomen zadnjih koles pa tudi ne gre. Sploh z raznimi multilinki se da delat čudeže recimo "passive steering" ali pa zvišanje negativnega camberja na zunanjem kolesu...
Alan napisal/-a:Če bo hardcore verzija kot je treba, bo po dolgem času avto, ki bi me zanimal
Poltoga prema zadej spet ni tak problem, jo majo marsikateri hitri hot hatchi.
ps: itak ma fwd avto zadnja kolesa sam zato da se avspuh pa odbijač po tleh ne vlečeta
Se delno strinjam. Pri hatchih je večina teže na prednjih kolesih. Pri mojem je recimo skupaj z voznikom in na četrt polnim tankom teža 905kg spredaj in 475kg zadaj. Pri kakšnih Cliotih RS in kompaniji je verjetno še hujše razmerje...
Ampak zanemarjati pomen zadnjih koles pa tudi ne gre. Sploh z raznimi multilinki se da delat čudeže recimo "passive steering" ali pa zvišanje negativnega camberja na zunanjem kolesu...
ja pa sej ti lahko lepo dosežeš razmerje blizu 50:50 že s tem da motor bolj proti nazaj proti sredini postaviš. Me je zanimal in kolikor sem prebral piše da ma RS blizu 50:50, nism pa nikjer pravih uradnih podatkov najdu. Sicer bi tudi jst rekel da je razmerje bolj 60:40
Če je 60:40 je tako super. Je pa tole zanimivo pri Cliotu.
Zaradi potrebne menjave mosta, sem se odločil, da nabavim most z dirkalnega clia (cliocup), ki je ojačan (bolj tog) in vpet po sistemu uniball (kar sem ugotavljal nekoliko kasneje, ko je bil most že naročen).
Zaradi tega avto ni več podkrmarjen, ampak nevtralen oz. celo malenkostno prekrmarjen. Poleg tega je avto v ovinkih nekoliko bolj "suveren" in predvidljivejši - povezava s cestiščem nekoliko bolj direktna (uniball)
Ne vem sicer, če je to prava tema al' ne, ampak ko je ravno govora o Mito-u, me zanima, kak je kaj za vozit. Malce me namreč skrbi, da je mogoče kej preveč Fiatove pasme. Volan mi izgleda prevelik, tiste ročke za luči so takšne kot na Grandetu (in tam so me spravljale ob pamet, ko sem ga vozil) ...
Novejši Mitoji imajo novo volansko elektorniko in je baje občutek precej boljši kot prej. Pravtako si po novem lahko naročiš SDC oz. elektronski nadzor blažilnikov, katerega so v testih precej pohvalili oz. je v ovnikih zdaj avto še bolj suveren in se opazno manj nagiba, pravtako pa je avto bojl udoben.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.