Sportni filter - pros and cons

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Bolj pomembno kot kao nek športen zvok je dejstvo, da ne pridobiš na moči motorja popolnoma nič, z uporabi mokrih filtrov na izpiranje in pranje, ki so potem posledično tudi bolj prepustni za umazanijo, je možnost poškodovanja ali zapacanja MAF-a.

All in all je stvar takšna, da + ne odtehtajo -. Z redno menjavo navadnega filtra na max 20.000 km in redno menjavo olja na 10.000 km boš motorju naredil več dobrega kot katerikoli športen filter.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Meni se ne gre za športen zvok mi je bolj všeč da je čim tišji , dal bi zato da baje avto lepše zadiha v kombinaciji s predelanim izpuhom in bolj pretočnim filtrom ker tisto mukanje mi gre na živce pa še polcaji te takoj ustavjo in težijo.
Uporabniški avatar
monsterogi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: To Mar 02, 2010 2:40 pm
Vozilo: Fiat Bravo Turbo Benzina
Kraj: JE-SE-NI-CE
Kontakt:

alfa_samec napisal/-a:Bolj pomembno kot kao nek športen zvok je dejstvo, da ne pridobiš na moči motorja popolnoma nič, z uporabi mokrih filtrov na izpiranje in pranje, ki so potem posledično tudi bolj prepustni za umazanijo, je možnost poškodovanja ali zapacanja MAF-a.

All in all je stvar takšna, da + ne odtehtajo -. Z redno menjavo navadnega filtra na max 20.000 km in redno menjavo olja na 10.000 km boš motorju naredil več dobrega kot katerikoli športen filter.
Jst mam K&N filter že skoraj šest let, pa vse deluje kot mora.Pere se ga pa na 50000!Mal tuninga more bit!
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ti ga kar peri na 15.000-20.000 km.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Ziga.
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Sr Okt 06, 2010 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

To je kot bi 60eur vrgel v kanto za smeti. Dobesedno.
italiano è il migliore <3
sport
Alfist
Alfist
Prispevkov: 291
Pridružen: Po Jun 05, 2006 6:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: P.G.

turko napisal/-a: @ZORE89... imaš pa še eno možno režitev. potegneš CAI (al kako že to kličejo) in imaš zračni filter nekje pri meglenkah oz. spredaj da vleče hladen zrak. samo potem avto ne sme vidit dežja ;)
To nebo čist držalo ker sem mel pri 155-ki speljanga pod blatnik, pa ga je pralo in blat je po njem špricu pa ni blo nobenih problemov, edino boljpogosto ga je treba čitit.

Drugače mam pa zdej 156 1.9jtd-m z vgradnim športnim filtrom in predelano zračno komoro, pa sem neki pridobu na zvoku, bolj poskočna mašinca pa še na končkih se pozna iz 140hp na 149hp... (merjeno na valjih)


L.P.
VOZI HITRO IN RESKIRAJ ! ! !
Uporabniški avatar
Ziga.
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Sr Okt 06, 2010 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

sport napisal/-a:
turko napisal/-a: @ZORE89... imaš pa še eno možno režitev. potegneš CAI (al kako že to kličejo) in imaš zračni filter nekje pri meglenkah oz. spredaj da vleče hladen zrak. samo potem avto ne sme vidit dežja ;)
To nebo čist držalo ker sem mel pri 155-ki speljanga pod blatnik, pa ga je pralo in blat je po njem špricu pa ni blo nobenih problemov, edino boljpogosto ga je treba čitit.

Drugače mam pa zdej 156 1.9jtd-m z vgradnim športnim filtrom in predelano zračno komoro, pa sem neki pridobu na zvoku, bolj poskočna mašinca pa še na končkih se pozna iz 140hp na 149hp... (merjeno na valjih)


L.P.
Kateri vgradni filter pa imaš ?
italiano è il migliore <3
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Te moram razočarat, pri dizlu moč ni omejena s količino zraka, ampak z količino goriva ki je določena v računalniku. Če nisi prej naredil nič na računalniku je teoretično in praktično nemogoče da bi z menjavo filtra ozrioma izboljšavami na sesalnem delu pridobil na moči.

Tovarniško so računalniki omejeni, če ne odstraniš teh omejitev v računalniku s čipanjem ne moreš s filtri na dizlu dobit popolnoma nič...

Je pa res da imajo več al manj vsi dizli več konj kot jih obljubljajo.

Teoretično je možno da zaradi manjšega "upora" zračnega filtra mašina lažje diha in ima manjše "prečrpovalne izgube", ampak tega ni za 1 konj razlike.
Tovarniški filter ni tako slab kot zgleda :)
Jaz sem pri svojem ugotovil da deluje boljše kot BMC CDA airbox, v nižjih obratih se je turbina prej zavrtela z originalnim airboxom, pa tudi max pretok zraka v srednjih obratih je bil 2-3% višji, medtem ko v visokih obratih ni bilo razlike...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Menjava olja zagotovo oživi več konjev kot pa katerikoli zračni filter :doubt:
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ne morem verjet da take teme še kar obstajajo. Če je za mojih 250+hp dober serijski filter je dober tudi za vse ostale. Bolj pomembna je pot zraka do filtra in od filtra do sesalnega kolektorja. Pot mora imeti čimmanj restrikcij in zrak mora biti kar se da hladen. Na moji gtv bojo sedaj večje silikonske gladke cevi, pa filter bo v blatniku in ne v motornem prostoru. Do filtra pa se spelje dovod zraka nekje iz maske ali odbijača. Dež nikakor ni problem. Edini problem bi bila res globoka luža, da bi motor zajel vodo.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Moj point je bil, da pri dizlu tudi če že dobiš več zraka v mašino s tem ne pridobiš nič, ker vbrizg ne deluje tako kot pri bencincu, ker moraš zagotavljati pravilno razmerje zrak:gorivo... pri dizlu je količina goriva omejena, in je ponavadi tovarnško zraka vsaj 10% preveč za to moč. S fitrom tako ne moreš dobit popolnoma nič...

Pri bencincih so vsaj teoretične možnosti da zadeva deluje bolje. Pri dizlu jih ni, če ne čipaš...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Sem imel ta univerzalen filter na turbo dizlu, speljan tak da je zrak zajemal skozi masko. Razlike ni nobene, ne na moči in ne na glasu (itak ostane traktor glas kar koli napraviš). Edino to je, da ga lahko spucaš in "prišparaš" tistih ~10€ na vsak mali servis. In menjava samo filtra nikoli ni bila in nebo "tjuning"!

Ti univerzalni "športni" filtri so koristni le, če kaj predeluješ in original airbox ne paše več v motorni prostor. Pa lahko kupiš nevem kakšen "air intake kit" za 300€ pa nebo razlike :)

To kar si napisal TribesMan je tudi res, ja. Saj podatki o dejanski moči niso točni, če npr. proizvajalec meri na valjih ko je nevem 30°C, lastnik pa da avto na valje ko je 0°C, bo itak pokazalo drugače :) Dokler nebo nekdo vzel najboljši univerzalen filter, ki magari stane 1500€ in ga zmontiral na en nov avto, potem pa istočasno delal meritve na drugače identičnem avtoju (razen filtra seveda), ter podal dokaz da pridobiš xyz konjev s samim filtrom... bom ostal istega mnenja še naprej...
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

alfa_samec napisal/-a:Bolj pomembno kot kao nek športen zvok je dejstvo, da ne pridobiš na moči motorja popolnoma nič, z uporabi mokrih filtrov na izpiranje in pranje, ki so potem posledično tudi bolj prepustni za umazanijo, je možnost poškodovanja ali zapacanja MAF-a.

All in all je stvar takšna, da + ne odtehtajo -. Z redno menjavo navadnega filtra na max 20.000 km in redno menjavo olja na 10.000 km boš motorju naredil več dobrega kot katerikoli športen filter.
Kot smo že debatirali in ste mi vsi rekli da naj ne dajem športnega filtra gor,seveda brez športnega filtra že dosti pije.Lahko povem iz izkušenj,da sem dal filter gor dvokonusni in je mukalo tak da glava boli,nenormalno je bilo pri prehitevanju,tak je bil avto glasen.Vendar pa je občasno,tudi neki kašljal avto z športnim filtrom,kot če bi trokiral.Aja pa nesme pozabit,da je bila poraba nenormalna, ko si prehiteval pa mal bol hitro speljal,da je mukalo,pol je dosti več avto pil.Sem ga po 1 tednu vzel dol,čeprav malo pogrešam tisto mukanje.
Pa še video :http://www.youtube.com/watch?v=du1aKKpUmPo

l.p.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Porabo si imel zato večjo, ker si bolj pa gasu pritiskal, da si lahko mukanje poslušal :mrgreen:
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Tudi to je resnica.Je pa bedna fora ker če se normalno pelješ filtra sploh ni slišat,kot če bi imel serijskega not.Če se normalno pelješ z gasom nekje do 2500rpm ga ni slišat.Če pa mu vsipaš gas na polno ali pa vsja preko polovice pol se pa dere da je nenormalno se za vozit,čeprav ga pogrešam za prehitevanje pa to je bil bomba glede zvoka.Sam kot že rečeno mi je oblasno neki pokašljeval avto pol sme ga pa rajš vzel dol.

l.p.
Odgovori
  • Informacija