Sem imel ta univerzalen filter na turbo dizlu, speljan tak da je zrak zajemal skozi masko. Razlike ni nobene, ne na moči in ne na glasu (itak ostane traktor glas kar koli napraviš). Edino to je, da ga lahko spucaš in "prišparaš" tistih ~10€ na vsak mali servis. In menjava samo filtra nikoli ni bila in nebo "tjuning"!
Ti univerzalni "športni" filtri so koristni le, če kaj predeluješ in original airbox ne paše več v motorni prostor. Pa lahko kupiš nevem kakšen "air intake kit" za 300€ pa nebo razlike
To kar si napisal TribesMan je tudi res, ja. Saj podatki o dejanski moči niso točni, če npr. proizvajalec meri na valjih ko je nevem 30°C, lastnik pa da avto na valje ko je 0°C, bo itak pokazalo drugače
Dokler nebo nekdo vzel najboljši univerzalen filter, ki magari stane 1500€ in ga zmontiral na en nov avto, potem pa istočasno delal meritve na drugače identičnem avtoju (razen filtra seveda), ter podal dokaz da pridobiš xyz konjev s samim filtrom... bom ostal istega mnenja še naprej...