Pozdravljeni...
Moja trenutna alfica počas gre v penzijo oz hoče bit 2 .avto.Resno se zanimam za nakup 156 jtd mjet 20 v , in seveda chip tuning,in se mal zanimam za vse živoZdj pa...
Menda sklopke ne zdržijo dolg?A je še kakšna druga stvar k trpi tolk bol?A bi lahko to menjal z kakšnimi bolšimi bolj vzdržljivimi deli?
Vse to me zanima zato da vidm kolk me vse pride...
Pri 2.4 20V ni problemov z menjalniki (drugače je ta menjalnik popolnoma drugačen kot pri 1.9 JTD 16V, slednji je Alfin mislim da "isti" kot pri V6 alfinih mašinah, pri 2.4 20V pa je od GMa)...
So pa bistveno večji problem pri 2.4 20V polosovine, ki so od PSA koncerna, in povzročajo probleme že brez čipanja...
itak PSA lohk bi vedu....zadnje čase mam velik opravkov s peugeouti (preveč-sovražm jih) :)pa morm rečt da sem šokiran kakšna jajca so to...in vsi pametnjakoviči tuljo alfa gor in alfa dol.
vsak drug skret francoski pa škripa k stara ciza...
Kako to da sodelujejo s temi skupinami?
Ok 2.4+cip je verjetnost da bos moral zamenjat sklopko kar precejsna 450nm navora dela svoje, ceprav z pametno uporabo se da kar shajat, uporabnik Klaudijo ima cipano 2.4 mjet ze kar nekaj 10 tisoc km in je avto bp.
Kot so rekli
Polosovine
EGR,MaF in LMM
Pri 2.4 Mjet motorjih zna odtrgati navoj ali dva na kolektorju, se posebej ce je avto cipan. To se dogaja tudi na 166,159 z istim agregatom. Strosek je novo tesnilo in novi vijaki ter nekaj dela...cca 200 - 300 eur.
Roke znajo bit zaradi teze malo tezavne,ampak recimo pri meni drzijo ze zelo lep cas, so pa originalne gor.
Velik servis pride cca 800 / 900 eur
PRi menjavi sprednjih zavor je potrebno pazit na ploscice,ker niso iste kot na ostalih Mjet motorjih.
Termostat tut rad crkne,nov cca 70-90 eur.
Cevi rade gredo (tiste gumi pri turbini), cena med 50 in 70 eur,odvisn a gre zgornja al spodnja...
S turbinami nekih tezav pri teh mjetkah ni,moj serviser je menjal mislim da 2 do sedaj, pa gre kar nekaj alf cez njegove roke.
Jaz prodajam lep primerek 156 2.4mjet, ce te bo zanimalo...ZS...
vidm da je zadeva relativna sam tut nimam problemov z alfo (držim se parih pravil pa je)
ni drgač ne mislm dregat, mam rad občasno noro dinamiko(kdo z alfo jo pa nima?) pa razne adrenalinske fure po hribovitih cestah in tam trpi sklopka in je dobr vedt možnosti .če je problem s sklopkami bi dal denar in mam nekak mir.je pa res da rad iz strojev iztisnem velik (v mejah normale pa valda ena zmernost pr denarju) in je najbol planerat preden avto kupuješ in sem se zaj. ker sem kupil prešvoh avto v osnovi in sem začel gledat za ovo in ono in dojel da rabm cel premoženje za avto k od njega morm res ne vem kaj pričakovat zato sem reku da bom zdj prej mislu na to.
če bi me to vse predrago pršlo bi blo še vseen bolš kupt 159 al pa tut mito al pa še druge alfe k mi dvignejo adrenalin...