čipanje qv

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Foggy napisal/-a:Poznalo se je na navoru, avtomobil je vlekel konkretneje pri nižjih obratih, blokade se prestavijo na okoli 7.800rpm, samo več kot do rdečega je itak nima smisla vrtet.
Obe mi je remapal Zega, cena je bila pa okoli 40-50€ če se prav spomnim.....
mogoče kaj veš, za 2.5 V6 imajo tudi kaj takega?
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Manjka, a? :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

5in3 napisal/-a:ozi!

Zanima me samo nekaj. Kje pa začne upadati moč pri 1.8 TS 106kW? je možno, da ima krivuljo moči na višjih obratih kot 2.0? Ker se mi zdi, da moja 145 1.8 dobiva vse tja do 6400 ali celo 6500 rpm. :-k
Odmične ima iste 1.8 kot 2.0 in tako imata oba maksimalno moč na istih obratih. Samo 1.6 ima drugačni duration zato se tudi lahko pri 1.6 kar nekaj pridobi, če se notri vržejo 1.8/2.0 odmične. Za lift sem pozabil kakšen je pri 1.6 in 1.8/2.0, ampak med 1.8 in 2.0 ni nobene razlike. Po občutku bi rekel, da se pozna pri 1.8 manjši hod batov v višjih vrtljajih. Osebno se mi je zdelo, da se je 1.6TS v višjih obratih lepše počutil (težko v besede spet takšne občutke) kot 2.0TS, ampak razlika je jasna saj je 1.6 v nižjih vrtljajih (jaz sem imel 156) dost manj podložen z navoru.

Sem se peljal v QV od Foggyja pred remapu pri Zegi in po - nisem občutil razlike in sem glede takšnih sprememb kar pazljiv. Ne vem pa zakaj se 1.8TS nebi mogel v 5.prestavi voziti na 2000rpm, če se je moja 1.6TS 156 lahko tako kot 145 1.3L itd. :?

Problem je, ker pri tej mapi ne veš kakšen AFR je skozi obrate in koliko je vžig prestavljen in če potem definitivno pridobiš na moči? Niso zastonj custom mape na dyno pri dobrem tunerjo vredne svoje cene.

Je kdo za dyno pred in po tem, ko se ta mapa naloži?
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

veloce napisal/-a:Manjka, a? :mrgreen:
hehe saj veš, nikoli ni zadosti :D
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

a tako pol praviš, ja men se zdi, da razliko po remapu občuti tisti, ki avto že dle časa vozi, tako da v tem primeru je verjetno foggy bolj občutu kot ti ozi. To samo domnevam. Jst bom spomladi dal remap, pa bomo vidli, ali bo razlika ali ne. drugače pa meni v 5 prestavi na 2000 rpm se čisto lepo pelje, nič ne cuka ali karkoli, že 1.4 TS ni nč cukala v 5 na 2000 rpm, vendar se kar ni hotela pobrat in nabirat obrate, tako da sem moral kar zašaltat v nižjo.

lp :mrgreen:
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Mnja. LJ-Zega in remap pa Zega-LJ je kar nekaj km v katerih se tudi motor navadi na nove parametre. Seveda se pa pribitek 1 konja bolj čuti, če vsak dan voziš avto :wink:

@5in3 - boš šel pred in po posegu na dyno? Tunerc vzame 20€ na dyno-day in se mi zdi sprejemljiva cena. Boš vsaj videl ali nisi plačal 50€, da bo avto manj šel - vzrokov za to je pa veliko, ko greš enkrat v remap NA :mrgreen:
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

Po tolkih različnih mnenj, se človek kr mal ustraši in zdj sploh ne vem ali bi šel v to ali ne. Saj ne, da trenutno nisem zadovoljen s performancem 1.8 TS, ampak firbec me pa matra ali je lahko še kaj stisneš iz tega motorja, če bi bilo pa glih obratno, da bi potem posegu vleku manj, potem bi se pa na glavo postavlal. :? Za dyno pa ne vem, ker ne bi rad imel dokaz, če ne bi ratalo, da bi potem bil performance slabši, ma kaj pa vem, zdle sem čist zmeden okol tega. Bo treba malo prespat pa preštudirat, če je za reskirat, ker se mi zdi, ko enkrat remapaš avto, da ta ne več dolgo šel. A foggy je šel na dyno test?
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Foggy ni šel na dyno. It's foolish to believe, da bo takšna generična mapa res povečala moč, ker enostavno ni vsak motor enak - ohranjen, vsi senzorji delajo in v končni fazi tudi sestavljen/utečen. Z tem v mislih moraš tudi vedeti, da te mape zato, ker niso spisane na licu mesta z avtov zraven in testiranjem so bolj "ohlapno" napisane in nikoli ne izstisnejo največ kolikor se da iz avta. To je za turbake druga zgodba, ker se pridobljena moč z remapu vrti v dvomestni številki % medtem, ko je pridobitek pri NA 3-5%? če je res dobro mapa spisana - odvisno od tipa motorja tudi 7%? Ampak bistvo je, da če z dobrim remapu pri (vzemima jtd) dobiš 25% moči in z generično 10-12% je še vedno kar lep prirastek. Če pa pri NA dobiš z generično 1/2 kar bi z custom mapo je pa to 1-2% moči kar pa je pi*** dim. Za te mape točno vem, da sta jih slo tuner in moj prijatelj imela kot osnovo za nadaljni tuning TS-a, ker te so ubistvo samo prestavile blokado, izboljšale prosti tek in (če sploh) malenkost popravile krivuljo navora. Osebno se nagibam h temu, da so v srednjih obratih zmanjšali vbrizgano količino goriva kar pomeni, da se je AFR približal stohiometrični vrednosti (std je bolj bogata zmes) in posledično bi motor zaradi boljšega izgorevanja imel več moči, boljše pospeševal oz. imel boljšo odzivnost. Z vžigom se tudi lahko nekaj pridobi, ampak ker AR v IT ne ve kakšno gorivo je tukaj pri nas ali kje v tujini ne more iti "all out" pri tem in zato pomoje tega niso tikali. Torej kar nekaj potencialne moči stran vržene, ker ni custom mapa.

Moraš vedet da custom mapa ni tako, da prideš tja in mojster v 3min popravi parametre in je to to, ampak nastavlja vbrizg goriva in vžig glede na pozicjo tps, obremenitev motorja, obrate, kakovost goriva,....itd. To traja in zato tudi potem prinese največ.

Stock je ponavadi kar bogata zmes zraka in bencina, ker tudi znižuje temperaturo bata/cilindrov in če se npr. še dodatno poveča vbrizgana količina goriva obstaja možnost, da je toliko bencina vbrizganega, da spira s sten cilindra olje. Ker ni optimalna zmes tudi odzivnost pod tem trpi tako kot performansi. Isto je z vžigom - koliko se lahko da več predvžiga je tudi odvisno od kvalitete goriva in se z obrati/temp.motorja/temp.zraka spreminja. In vse to se upošteva pri custom mapi, da ob vsakem delovanju motorja zagotovi maksimalni izkoristek. Saj ne da je z tisto generično mapo kaj "narobe", ampak dvomim, da lahko kdo NA na daljavo "čipne" razen če se gre za trial & error :lol:
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

nevem , jst osebno se ne spoznam, na čipanje avtomobilov, še posebej mi ni jasno pri NA.

@Ozi - vidim, da ti o tej stvari veš veliko več, kot bi si človek mislu in zaenkrat se bom umiril glede remapa, ga bom pa dal, če ga bo kdo dal pred mano in če bi se razlika občutila seveda.

Konec koncev pa tudi, zakaj pa bi uničeval avto, dokler še tako lepo prede. Si bom raje kupil enkrat eno poceni zjahano iz italije, pa se potem lahko kaj igramo, pa me boli k.... tut če je potem blow off :wink:

hvala ozi za obrazložitev
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Ni problema. Sam doma sestavljam neki in bi bilo že zdavnaj končano, če nebi bile finance ovira :lol: boljše je tiste € vložit v dobro olje in bo motor srečen tako kot lastnik :mrgreen:

Če te pa zanima NA tuning lahko pa preko ZS ali MSN še kakšno rečeva.

Lp
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

ok, fino :D
Odgovori
  • Informacija