ROBERTH: Pomoje si ti malček falil pojem hot hatcha.. Nissan 370Z pač niti h od tega ni.. Velika debela krava z veliki V6 motorjem v nosu..
Če pogledamo začetke tega razreda, ki ga je najbolje zaznamoval Golf GTI I so v njem kraljevali naspičeni primerki(kar je pač tovarna za zmerno celo skupaj spravila) entry level avtomobilskega razreda.
No da ne bo zdej kdo to zamešal z fičo&stuff.. Čeprav tam v začetku 70tih bi temu tudi lahko rekli.
Če pa primerjam tam sredino 80tih ko se je vsaj pri nas hot hatch pojem razširil, so bili predstavniki tega razreda, golf GTI, Fiat uno turbo, renault 5 turbo, peugeot 205 1.9GTi itd.
Sam sem si lastil unota turbo-ta in lahko potegnem vzporednico z navadnim 1.0 gnanim samo to.. ista šasija.. Vse ostalo.. niti približno ni isto
Enako menim da je sedaj po 25 letih... Osnovni model naj si bo to Megan ali pa Focus si danes verjetno res delita več delov kot 25 let nazaj, vendar še zdaleč ne toliko da bi lahko rekel da pa more to biti napol zastonj avto.
Danes imajo hot hatchi, turbo motor, LSD, velike pnevmatike, trudijo se manjšati težo z kompozitnimi materjali.. Vse to stane do določene mere. Drugi faktor pa je.. Individualizem. Ogromno Meganov ali pa Focusov če hočete se pelje po cestah. Koliko od tega pa je R26 R ali pa RS-ov.. In normalno da bodo proizvajalci potegnili maximum koliko se da.
Samo moj pogled na celotno zgodbo.. Popravite me če se motim...
Kar se tiče direktne primerjave... Ko sem prvič videl RS-a sem si rekel.. Uff tole bi pa mel.. Pogledam notri.. a-a nebi mel več. Sorry Fordi mi pač ne sedejo, ne glede na briljantne cifre ki jih pišejo.
Megan.. Presenečen. Če je pol toliko dober kot so ga tukaj predstavili si Renault utira pot v tem segmentu in kaj kmalu bo on tisti ki bo postavljal standarde tega razreda.
Ob vsem tem se pa sprašujem.. kje so italjani.. Strast, inženiring.... Je Fiat Punto res vse kar so sposobni narest...