merilnik tlaka turbine

Izgled Alfic, povečanje moči
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

a mogoče ve kdo kaksen mora bit merilnik za 156 1.9 16v?
so mehanski in elektroski!
kam se priklopijo?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Senzor za mašino?

Elektronski je.
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

senzor ki meri tlak turbine sem mislo.
če meri elektronsko potem morem kupit elektronski števec!
če meri pa mehansko, morjo bit pa nekje cevke na katere samo priklopim cevko mehanskega števca in je to to.

zgledalo bi naj nekako tako ko bo konec, na vem pa al kupit števec z mehanskim ali elektronskim merjenjem.
[http://www.imagesforme.com/out.php/i662419_DSC5175.JPG][/img]
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

evo vidno fotko

Slika[/url]
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Čisto vseeno je kaj kupiš, senzor ki je vgrajen v mašino je elektronski, tako da teoretično lahko gor priklopiš elektronski merilnik, če pa boš kupil mehanski merilec potem pa tudi vredu, ker boš pač speljal cevko za tlak do merilca in boš imel svojo meritev... jaz bi skoraj raje kupil mehanskega, da ne bi slučajno elektronski merilnik kaj vplival na delovanje avtomobila...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Elektronskega tudi lahko namestiš, le pretvornik pride njekje pri motorju, kjer je pač meritev vzeta. Potem pa namesto rorčka (v primeru mehanske meritve) spelješ dratke v notranjost in na prikazovalnik.

Za kaj se pa odločiš je pa stvar denarja in same izvedbe - dratke je enatavno spravit v notranjost in z njimi zavijat, rorček pa kmalu kje preveč zaviješ, ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Dräger
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2421
Pridružen: To Jun 06, 2006 9:40 pm

Eno vprašanje:
Če namestiš mehanski merilnik tlaka olja, potem je olje speljano prav do števčka? Ali ima kako mehansko tipalo že pri konektorju? Na te zadeve se res ne spoznam.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Pri tlaku olja gredo žičke iz senzorja.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kakor sem napisal imaš dve možnosti rorček (mehanski) ali pa dratke in pretvornik (elektronski).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

ok pol je vseeno katerega kupim. HVALA

naslednji problem je kam priklopit zadevo
ni slika mojega motorja je pa podobna.

Slika

tam ko je krog je neki ventil , kateri ima dve cevki.
na katero koli priklopim ne pokaže prav????
v prostem teku na eni pade tlak na -0.8 in tam ostane tudi če dodajam gas, na drugi pade na isto vrednost a se pri polnem gasu približa ničli, ne gre pa v plus!

vrjetno niso prave cevke.

kje potem še lahko priklopim????
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ta ventil je kontrola lopatic turbine... stran roke od tega...

To so cevke v katerih je vakum... zato ti merilec meri -0.8, ker dejansko tam je podtlak...

Najprej snami pokrov motorja, potem boš videl na zadnji strani motorja je sesalni kolektor, to je tam kamor gre tista velika črna gumijasta cev ki gre za akumulatorjem, na sliki desno od pokrova motorja

Najbolje bo da v sesalni kolektor zvrtaš malo luknjico in vanjo vrežeš navoj, potem pa notri zašraufaš priključek na katerega boš nataknil cevko za tvoj merilec tlaka... če merilca ne boš več uporabljal pa namesto priklučka v sesalni kolektor zašraufaš en vijak da zamašiš luknjo.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nekam med turbino in motor najboljše pa kar na sesalni kolektor.

To kamor si pa sedaj priklapljal je pa krmiljenje turbine.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

Slika

vrjetno mislis to cev? ta cev je priklopljena na loputo takoj levo al ne?
na ta sesalni kolektor je pršraufan tut EGR?

pol morem še nek priključek nabavt za not pršraufat! a če lukno vrtam nima kaj bit?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Seveda ima, opilke boš sprarvil v sesalni kolektor.

Poglej če je kak priključek ali kak pokrovček na kolektorju.
Če boš pa vrtal, pa poskrbi, da boš vse opilke pospravil.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
krish1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Feb 18, 2010 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ptuj

vidim da bo se problem s tem.
bom preveril jutri. hvala zaenkrat
Odgovori
  • Informacija