alfa 155 swap 3.2 V6 gta (156)

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
skof23
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Mar 20, 2007 1:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB
Kontakt:

Ali ve kdo mogoče če paše motor od alfe 156 gta v alfo 155? al so potrebne kake extra modifikacije? lp
Tha Bishop - keep it real
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Potrebno je zamenjat pol avta.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

največ razlik med 2.5 v6 in 3.2 je v karterju in napenjalcih in pritiklinah. Če bi prestavil samo blok, glavo in elektriko bi nekako šlo. Še vedno bo ceneje najti zaribano 156 gta. Upam da imaš doma delavnico z dvigalom, drugače se sploh ne spuščaj v tole.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

motor je sirsi kot 2.5 V6 12V tako da bo treba sirit tudi stranice.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

zakaj bi sploh isku gta zaribano sej lah das u vsako 156.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

@colibry: zakaj je pa širši blok?
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
santino
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Feb 15, 2010 5:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Beograd

motor fizicki staje u 155 bez problema, blok nije siri, kao sto kazete karter zajedno sa lulom za usisavanje ulja, preporuka je uzeti kontra kvacilo sa recimo 164 235mm zajedno sa cilindrom i nosacem za isti, prepravka nosaca za agregate, alternator i servo se ne mogu zakaciti na ista mesta, smeta davac pritiska ulja pa se i tu mora napraviti adapter, izduvne cevi se moraju prepraviti prema karteru od 12v i granama 24v, creva za vodu i sigurno sam jos nesto zaboravio, kad se setim napisacu...
uz ovakav setup pozeljno bi bilo uzeti menjac ili samo visco drive sa lancia kappe recimo, jer 250ks na predjim tockovima nije sala...

p.s. izvinite na izrazavanju :wink:
Alfa Romeo Club Serbia
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ali pa se zmontira q2 diferencial :)

Po tvojem pisanju izgleda da si že naredil tak swap, imaš kaj slik?
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
skof23
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Mar 20, 2007 1:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB
Kontakt:

najlepša hvala za info, ne nisem še nič delal... sem pa razmišlo v tej smeri... ja bomo vidli kak bo naneslo :D
Tha Bishop - keep it real
Odgovori
  • Informacija