maxxair intake

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
ZEC-MB
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: To Avg 24, 2004 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MARIBOR

ali ima kdo iskušnjo kako deluje maxxair intake od noviteca? ali se res kaj pozna na moči motorja? sam imam namreč slabe izkušnje z športnim zračnim filtrom,saj je motor takrat dodatno izgubil navor in težje "dihal" v višjih obratih.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

maxAirIntake...že-že...samo ti poskrbi raje da boš porihtal ColdAirIntake. Ker ti pri Š.Luft filtru vleče topel zrak motorja in ti motor izgublja moč in navor in v visokih obratih slabo polni valje, ker je vroč zrak preveč redek in že raztezan. Ti poskusi najprej naredit tak, da to bo prihajal zrak na filter od zunaj; to je pred hladilnikom, za blatnikom, za branikom...kjer koli že ne pa direkt iz neposredne okolice motorja. Poskusi z Športnim filtrom BMC (zaprt tip filtra) žal ni zvoka, boš pa lahko speljal zrak v filter od zunaj z manjšimi težavami. BMC ni filter katerega daš v original ohišje od originalnega luft filtra. Če pa hočeš zvok pol pa res samo ColdAirIntake porihtat. MaxAir intake pa lahko narediš po ColdAiru tak da samo spelješ ror na eno tako mesto pred motorjem-hladilnikom kjer te nebo motlo. Samo z prisilnim (maxAir) polnjenjem z odprtim filtrom neboš nič naredo tam rabiš BMC filter, ker skoz njega boš lahko stisno zrak-ti nebo v okolico motorja pobegno.
Torej odloči se:
#1-ColdAirIntake na odprt tip filtra (težje izdelat)
#2-MaxAirIntake na odprt tip filtra (najtežja izdelava-skor mision inposible)
#3-ColdAirIntake na BMC tip filtra (lahka izdelava)
#4-MaxAirIntake na BMC tip filtra (lahka izdelava)
saj samo napelješ cev spredaj na branik za kako mrežico, da ti zunanji zrak "tišči" v cev in skoz njo na filter na koncu pa v motor

Zaj pa kaj ti je bolje. Selspeed nima dosti placa okrog mašine, kar pomeni prostor je za #2 tip izdelave prekleto na tesno.

To je moje mnenje.
Če pa ima kateri drugi kakšno boljšo idejo pa bi jo še sam rad slišal.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

na mobisuxu smo še debatiral, da bi izklopil gretje lopute (vsaj poleti) za plin, se bi sigurno poznalo najbolj od vsega. Narediš bypass na cevi ki gre na loputo in vmes daš še neko termo tesnilo.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

Uroš
ZEC-MB
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: To Avg 24, 2004 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MARIBOR

Koliko bi stala izvedba pod št. 3 ali 4?
Hvla za odgovor.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

ZEC-MB napisal/-a:Koliko bi stala izvedba pod št. 3 ali 4?
Hvla za odgovor.


BMC filtri so pa na žalost dragi. Čez 20K. Kolega/sodelavec ga ma na 155 2.5v6 in se mu super obnese...ma porihtan Cold Air Intake (CAI) in je razlika res občutna. Ma pa narejeno tak da ima cev speljano zadaj za branik in mu piha V filter ni pa direkt gor priklopljena im je s tem polek moči pridobil tudi zvok. In toti zvok nena zaboli ("muka" al kak že pravite temu) ampak je morilski-Brutaln.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Dr. X
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne Avg 29, 2004 9:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

peesda s tem CAI ste me tolk znorel, da hočem enga za mojo mucko 8) kje se da dele nabavt (BMC) ? Q_4 kaj si že priporočal, da bi bilo najbolje za mojo AR? in sploh zakaj jst tega še nimam?! :lol:
če bi se odločil za, v kolkem času bi se dalo to uredit? ker, če se odločim potem to ali takoj izpeljem ali pa ne :) veliko dela s tem?

Dr. X
Odgovori
  • Informacija