Zadeva ni čist "simpl"... Za začetek lahko prebereva oba ECUja, da vidiva ali sploh gre za isto "revizijo" ECUja in softwarea na ECUju. Če ni potem "prepisovanje" map odpade takoj...
Če je, potem se začne "fun part"
Treba je primerjat oba filea gledat kje so razlike v mapah in vse razlike iz "čipanega" filea prenesti v "originalnega". Na koncu je treba zračunati še checksum novega filea... In potem zadržat dih in zapisat zadevo nazaj v ECU
Vsekakor nikakor ne smeš nikoli niti pod razno kar skopirat ECU iz enga avta v drugega. Razlik je ogromno. Od kod injektorjev do kode za imobilizacijo, raznih serijskih številk drugih računalnikov s katerimi ECU komunicira.
Če kar direktno prepišeš svoj ECU s podatki prebranimi z drugega avtomobila imaš garancijo, da avto ne bo več vžgal
Če pa nisi naredil "backupa" svojega ECUja pa obstaja velika verjetnost, da avto ne bo nikoli več vžgal. (Rabiš hudo dobrega majstra da ti to zrihta).
Uglavnem lahko se zmeniva in probava. Je pa tko da branje kar traja, pri meni približno 1 uro. Na stilotu maš verjetno EDC15 računalnik, ki je malo starejši kot moj EDC16 in tudi malo manj "odporen" na branje, zato bo mogoče šlo malo hitreje...