Sure da!
Podjetje se imenuje Mikrotehnika, sam link se ne dela, k je bl na novo,...
Sodeluje pa z Dimsport Italia ( www.dimsport.com) tam poglej ima tut njihov software in emulator....etc.
Kontaktna številka: 040/715-715 - Matjaz
Na vse interesente....ker če lahko tole nekdo bolj strokovne spedena od mene potem je to le boljše.....sigurno obstajajo majstri, ki so od nas "nedeljskih" mojstrov bolj podkovani
Hja mam se zmer problm s temi avstrijci......Ipam da bo kej...majo en posebno "čuden" pogoj. Kupiš čip za recmo 100€, in potem te vprašajo za kok km in kok cajta ti ga odklenejo.....mislm....tist pa jasno da mastno plačaš....jest bom šel jutr narest tuning moje 33ke z kolegom iz Slovenj Gradca, da vidm kako se zadeva obnese, pol bomo pa vidl kako se splača
milla: no, recimo jest imam tukajle doma (sem dobil že dolgo nazaj) program za chip za moj avto v .bin obliki, dobiš zastonj na netu, sigurno tudi za ostale avtomobile, rabiš samo še programator, vzameš chip ven iz računalnika v avtu (seveda, pri katerih se to še da sploh - torej starejših - do ~'98 ), prepišeš EEPROM in gasa. Ampak kot trdim, je najbolje, da je narejen program točno za vsak avto in se ga potem tudi stestira v real time na valarjih, ali pa če jih ni, pač na cesti. Upam, da merijo zraven vrednost, ki jo sporoča dodatna lambda sonda (da potrdi pravilno izgorevanje).
Hehe, če je tunan program slab? V večini primerov dodajo samo preveč goriva, zato avto črno kadi, ima večjo porabo, katalizator je prej fuč; res pa da bolje leti. V drugem primeru, če se vbrizguje premalo goriva, prihaja do taljenja batov (razloženo par stavkov nižje).
Problem nastane pri turbačih, ker ponavadi se samo dvigne tlak v turbini - tukaj je treba tudi povečati dotok goriva, da ostane razmerje goriva/zraka enaka, namreč, če prihaja do presežka kisika, potem ta presežek zoksidira in povzroči oksidacijo - gorjenje (kovine - taljenje batov) v tem primeru se tudi zelo poviša temperatura izpušnih plinov, zato imajo tudi zelo tunani avtomobili tudi senzor in en cagar za to temperaturo, da vidijo, če se začne z motorjem dogajati kaj neprijetnega ob pretiravanjih. Do neke mere se da s chip tuningom, ampak za še več moči je pa treba narest tudi menjavo mehanskih delov (večji injektorji, višji pritisk goriva,...).
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
Poglej ta elektronika v primeru PREOBILNE MEŠANICE oz. previsoka vrednost vrednost LAMBDA - zagori ENGINE CHECK in avto gre v RECOVERY MODE !!!!!!!!!!!
Normalna vožnja ONEMOGOČENA do odprave napake !
V najslabšem primeru AVTO NE VŽGE !
AMPAK GARANTIRAM DA SE Z TAKIM AVTOM NE BOŠ NORMALNO VOZIL ZARADI CUKANJA IN SMRADA IZ IZPUŠNE CEVI !
Verjemi, ker sem tudi jaz lastnik AR 156 1.6TS in vem kako se avto obnaša pri nepravilnostih v izgorevanju !!!!