Menjava motorja AR 156 1.8 ts => 2.0 v6 turbo

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Pozdravljeni,
vedno več je volje za prehod na malo močnejšo mašinco...zanima me, če ima kdo izkušnje z menjavo iz 1.8 ts na 2.0 v6 turbo v AR 156? Imam od v6 motorja menjalnik, polosovine, motor, računalnik, ključavnico, računalnik vgl vse kaj spada okoli motorja. Je kakšna stvar, na katero moram biti pozoren med menjavo ali je kaj specifičnega kaj me lahko zajebava?
LP
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=21136

sicer je tema o 145ki, samo boš verjetno zvedel kaj koristnega
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

156 obstja v V6 verziji, tako da bo vse mnogo lazje. Vseeno pa bi morda raje razmisljal o V6, ce kako primerno najdes. Pa lahko tam razmisljas potem o vgradnji turbota. Tole ki jo mas zdej, pa raje uporabljaj ta cas, ko bos sraufal V6 :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kupiš Peruccyjevo 145 pa nimaš težav z šraufanjem :wink:
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

nene, mora ostati 156...vsaj dokler ne bo denara za 159 :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glede na to, da 2.0 Turbo ni nikoli bil v 156, pomeni, da zadeve ne bo šlo homologirat - vsaj preprosto ne. Poleg tega rabiš še vso ostalo periferijo: od vzmetenja, zavornega sistema, elektrike, pump, hladilnega sistema itd. Po moje se ne splača, če je nuja turbo motor, potem glej spider/GTV, 164, 166, če pa je nuja 156, pa 2.5 V6 ali pa GTA.

Nakup 166 2.0 TB je najcenejša varianta, ohranjenost pa je najverjetneje ceni primerna.
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

sej tega se glih bojim...smo včeraj malo diagnosticirali zadevo in smo tudi prišli do sklepa da projekt opustimo (vsaj za nekaj časa), vsaj nimamo vseh delov, tako da bi projekt tudi finančno bil pretežek.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Takšni swapi se nikoli ne splačajo, je prevelik vložek glede na dobljeno. Bolje kupiti avtomobil s takšnim motorjem. Ponavadi so vsi takšni projekti obsojeni na konstantno popravljanje in servisiranje, saj zelo redko deluje vse tako, kot bi moralo.

Vglavenm škoda, časa, živcev in denarja......moje mnenje.

Lp
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

se popolnoma strinjam...ko se malo bol poglobiš v zadevo te komaj vidiš kolko časa in denarja bi bilo potrebno vložiti v to, tako da se ne splača ja...kupit avto z tako mašino (166) in je..
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

ja zdaj pa dobi lepo 166 2.0 v6 turbo z dobrim plehom, motorjem in podvozjem. V slo je poraz od poraza. Zato sem jaz po ogledu 11e šel kar čez mejo ponjo. :D
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Če imaš čas in voljo in kot vidim vse kompletno na lagerju in bi rad imel tvojo 156ko V6 turbo se kar spravi v swap.

- Poglej po številkah kaj lahko pustiš od 1.8ts,
- glej da ti bo ostalo dovolj prostora za kolektorje in turbo, glede na to da tega motorja ni bilo v 156kah
- da so nosilci motorja tam kjer morajo biti,
- glej da imaš cevi za vodo, gorivo, servo, klimo,... dovolj dolge da bojo dosegle periferijo na V6TB,
- glej da so štarter, servo pumpa, kompresor za klimo,... na V6TB namesčeni na identičnih nosilcih kot 2.5 V6
- kako je nameščen filter za zrak,
- kako je nameščena posoda za vodo za šipe,
- kaj boš z glavno žilo za elektriko
- kaj boš blokado vžiga
- kaj boš s pumpo za bencin
- kaj boš s števci

+ še en kup reči, ki se bodo pokazale tekom swapa.

Glede homologacije, predrkaš plastičen pokrov motorja od TS 16v in ga poskusiš nekako našraufati na V6 motor pa imaš 200KM za registracijo 140KM.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Zakaj tlačit ta "skret" od motorja notri? Meni je tale fv6 turbo izredno faljen motor, pa zelo krhek. Če se hočeš dokaj brezskrbno vozit z v6 potem si vzemi 2,5 v6 motor, konjaža praktično ista samo malo manj navora ima (pa zato vsaj meni lepši zvok in linearno pospeševanje)

Se pa "skoraj" nikoli ne izplača swap, to delaš samo če imaš res voljo in znanje in si želiš nekaj posebnega.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

No ja, mašina ni glih skret. Največ je odvisno od prejšnjega lastnika in kak je ravnal z avtojem/mašino. Žal dosti folka nezna vozit turbaša, zato je tolko turbo ribatojev, oz. soon-to-be-ribato... Drugače pa, če v to mašino vložiš tam okrog 3000€ z pravimi komponentami, lahko iz nje iztisneš do 500ps.

@pete®kec: Če te zanima, jaz mojo prodajam, ker sem nabavil 164ko v6tb in nevem kaj naj z 145ko :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Vseeno sta dve stvari, ki odbijata na tem motorju - to je (morebitno) pregrevanje enega cilindra in ročno nastavljanje ventilov na vsake 60.000 km (če se ne motim). Potem je pa tu še malenkost več delov, ki lahko odpovejo, zvok zaradi tubine je zadušen napram atmosfercu in kot je rekel že peruccy, je precej bolj važno kako se je z motorjem ravnalo prej.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

lizard napisal/-a:Vseeno sta dve stvari, ki odbijata na tem motorju - to je (morebitno) pregrevanje enega cilindra in ročno nastavljanje ventilov na vsake 60.000 km (če se ne motim). Potem je pa tu še malenkost več delov, ki lahko odpovejo, zvok zaradi tubine je zadušen napram atmosfercu in kot je rekel že peruccy, je precej bolj važno kako se je z motorjem ravnalo prej.
Ti lahko povem, da je pregrevanje na tretjem cilindru le mit. Če bi temu bilo tako, bi vsi alfini šestaki imeli ta problem. Glede ventilov je res, da se na skoraj vsakem v6tbju slišijo, ampak zaradi tega avto gre, tak da se to ne šteje glih med napake. Pač, vse je odvisno kak delaš z avtojem.
Odgovori
  • Informacija