V6 iz 3.2 na 3.8

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Povrtaj zadevo na 3.8, pa še izpušni kolektor predelaš, da ostane original, le direkt cev....pa si čez +300Hp ! Bate za 3.8 ti pa jaz ugodno prodam.... 8)




Lp
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

a nima v6 puš v bloku? sm misnu da se samo puše da s tanjšo steno...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tako je, vstavijo se 101 mm puše. AHM-jev kit stane 2500 funtov (bati, batni obročki, puše, in tesnila glav). K temu lahko dodaš še slabih 500 funtov za brušenje odmičnih gredi. In je to to :)
Zadnjič spremenil lizard, dne Sr Feb 08, 2012 5:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Za 3.8 8)

AHM
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

No saj tu ni treba nič povrtat Yagi...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

lizard napisal/-a:No saj tu ni treba nič povrtat Yagi...

To pa jaz nebi vedel. So mi tehnične stvari popolna neznaka. Mi je pa bilo rečeno, da bi bilo potrebno povrtat blok za 3.8.... !
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tule maš sliko z AHM-jeve strani:

Se pravi zamenjajo se samo te puše, ki so zraven batov na tvoji sliki (v ang. linerji), ki so tanjši, saj imajo večji notranji premer, zunanji premer pa ostaja enak orginalu, v njih se pa potem stavijo novi bati:


Slika


Slika
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Zdaj mi pa nekaj ni jasno: teoretično, bi jaz v svojem bloku pobral ven original bate in puše, ter samo zamenjal s temi.....če te prav razumem?!


Sorry za off-topic thunderbolt
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Jap ni tako simpl kot Lizard piše niti tako poceni. Je treba blok predelat da grejo puše not in pa zavarit vodne kanale na glavah ker drugače ne tesni (so kanali pri 101mm premeru že točno na robu tesnila.
Jebat ga ni vse tko izi k google napiše :D
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ja to vsekakor drži. V Sloveniji vem, da je bla ena 3.8 (oz. verjetno še je), ki ni imela povarjene vodne kanale in je lepo spuščala (to mi je Senica omenil) :)
In naj bi bilo hlajenje pri 101 mm pušah malo slabše, koliko pa to v praksi drži pa ne vem.

To, da je treba predelat še blok pa res nisem vedel...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

To pa zato, ker je 3.8 max kapaciteta za to mašino. 3.5 je po mojem najboljša varianta, saj razlike v konjih praktično ni. Tolko da lahko potem poveš da imaš 3.8 šestaka :)
Drugače sem pa malo skeptičen, da lahko samo z 600cc kapacitete in freeflow izpuhom prideš iz 250ps na 300+ps. Verjetno rabiš še odmične + ITBje za takšen prirastek? Glede na to, da ostane ves sesalni sistem isti, pravtako ventili, se pravi bo količina zajetega zraka ista, tak da nevem od kje bo prirastek 50ps?? Auspuh ti prinese nekaj horsijev ja, ampak stock fi60 brez kat in z direktnimi lonci, k večjemu prinese 5% moči (v praksi, ne teoriji!).

Za realnih 300+ps, rabiš kar nekaj predelav...
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

3.8 + odmične + stock sesalni + stock sprednji izpušni = 328 bhp (Autodelta)

3.8 + odmične + stock sesalni + predelan izpušni = 350hp ( JAR -Monstro)


....toliko o tem, da se ne bomo spraševali nepotrebnih teoretičnih vprašanj !
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Yagi-san napisal/-a:3.8 + odmične + stock sesalni + stock sprednji izpušni = 328 bhp (Autodelta)

3.8 + odmične + stock sesalni + predelan izpušni = 350hp ( JAR -Monstro)


....toliko o tem, da se ne bomo spraševali nepotrebnih teoretičnih vprašanj !
... if you say so, or better yet, if you actually believe so ;)
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

@ alan
To da je treba naredit večja sedišča za 101mm puše na bloku mi je jasno, ni mi pa jasno da je treba zavarit vodne kanale, kako potem voda v sistemu sploh kroži ?
Se zavarijo samo vodni kanali, ki so v bližini puš ali se kanali dovarijo da ni odprtina za vodo tako velika ?
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Aha, pozabil sem še na enega "znalca" Jason Engelman-AUS (ga tudi Alan pozna), = 3.2 SC (mislim, da so bati original) = +400bhp


....ni tu "if you say so.."... so meritve opravili fantje od Autodelte in nastopili s to isto 147GTA 3.75 v Top Gear-u ! In če moram izbirat med em, komu vrjamem...njim ali tvojim teorija... je odgovor zelo enostaven :)
Odgovori
  • Informacija