NA Tuning ali Turbo/kompresor ?

Izgled Alfic, povečanje moči
Teddd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: So Jun 30, 2012 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB-Miklavž

Torej zanima me kake izkušnje imate kaj glede tunanja vaših motorjev ,.. kolko so sploh kaj NA deli na voljo , in koliko se vas kar raje poslužuje Turbo-ta

(neglede na agregat ki je v avtu :wink: )


LP.
Redko kdaj bi naj obupali zaradi nemogočih stvari , Zaradi težkih pa nikoli !!!
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

N/A tuning! Deli so na voljo predvsem v tujini, ni poceni, pa še ljudi, ki ti bodo sestavili in usposobili zadevo moraš najti. Turbo zadeve se ne da homologirati in s tem izivaš minimalno kazen 500€ (lahko tudi odvzem avtomobila). če živiš na periferiji je možnost manjša ampak ni nična!

P.S. prodaj in kupi Tbi ali V6 !
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

TS nima kakega hudega potenciala za tuning...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

yagi, si se pozanimal glede turbo homologacije?kasj zahtevajo, ali sploh ni mozno homologirat po nobeni poti, prakticno je motor isti, z dodatki
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

jah crazy alfista, boš mogu pred vsakim tehničnem engine swap narest :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Teddd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: So Jun 30, 2012 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB-Miklavž

za NA tuning načeloma ni problem da bi to sestavil ,.. sem mel že 4 motorje komplet raztavljene , sicer so vse to bile honde , za te pa je na voljo malo morje NA delov ,.. je pa res da nevem kdo bi to optimiziral potem,... , mogoče če kdo pozna tunERC , on je dec pa pol kaj se tiče čip tuninga ima svoje valcne itd,.. čeprav je spet problem da je na honde specializiran če se nemotim , ( ga nisem nikoli vprašal če čipa tut vse drugo ) ampak se mi zdi da bi porihtal tut drugo ,.. je pa res ja da me malo skrbi kje se bodo dobili vsi deli ,.. pa ja sem že razmišljal o menjavi motorja ,.. pa huda informacija da turbota ne moreš homolugirat :doubt: to ni cool !


kaj pa je mogoče kdo probaval obdelat stock sesalni kolektor pa kanale , loputo itd ,... izpušni kolektor in komplet izpušni sistem pa se tako ali tako da naret ( jaz ne ampak poznam dečka ki se bavi z izdelavo izpušnih sistemov in ga naredi čisto custom oz. po potrebi ! )
Redko kdaj bi naj obupali zaradi nemogočih stvari , Zaradi težkih pa nikoli !!!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

P.S. prodaj in kupi Tbi ali V6 !
Ali pa TB pa drugo turbino, če je stock 202 konja premalo.
Teddd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: So Jun 30, 2012 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB-Miklavž

alfa_samec napisal/-a:
P.S. prodaj in kupi Tbi ali V6 !
Ali pa TB pa drugo turbino, če je stock 202 konja premalo.
uuu to pa je že ideja !!! bom prevero malo zadevo !!! 8) :D :D
Redko kdaj bi naj obupali zaradi nemogočih stvari , Zaradi težkih pa nikoli !!!
Teddd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: So Jun 30, 2012 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB-Miklavž

Porodila se je ideja , da bi se morda menjal le menjalnik , glede na to da meni ni veselje se po avtobanu pelat 300km/h raje lovim ovinke daleč vstran iz mesta in zgolj dobri pospeški bi vožnjo zelo popestrili

tak da me zanima če morda kdo ve da bi recimo menjalnik od 1.4TS sploh pasal in vzdržan na 1.8TS motor , ali pa recimo 1.6 menjalnik če ima ta menjalnik sploh kaj krajšo prestavno razmerje ?

ps. če se je mogoče , mogoče,.. kdo tak daleč spuščal da bi se 5 prestavo dala obdržat , da ko se gre na morje nebi vozil v pretirano visokih obratih

vsaka inf. dobrodošla :mrgreen:

LP.
Redko kdaj bi naj obupali zaradi nemogočih stvari , Zaradi težkih pa nikoli !!!
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Kupi si temu primerno vozilo. Menjalnik od 1.4 ali 1.6 pa sigurno ni primeren za 1.8 motor, če bi sploh pasalo gor. To niso lego kocke in vsak konkreten in zanesljiv tuning definitivno ni poceni. Neke polizdelke delat je pa nevarno in brezglavo dejanje.

Lp
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Jaz imam na 75ki 1.6 menjalnik in 2.0 TS mašino.

Na relaciji je popila liter več kot kolegova z 2.0 menjalnikom, z mesta pa je šla veliko bolje. Slabost je bila le ta, ker je 1.6 brez zapore diferenciala.

Če paše namontiraj 1.4, starega si pa pač pusti za rezervo če tega odpre.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

75-ka 1.8 in 1.6 menjalnik je še OK.
2.0 TS in 1.6 pa nikakor, ker razen tega da samo nabrzino daš v peto ni drugega - preveč šaltanja, da ne omenjam krasne vožnje po avtocesti.
2.0 TS in pripadajoč menjalnik je pa super.

Itak pa narediš kakot ti je ljubše.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ziga_ napisal/-a:Kupi si temu primerno vozilo. Menjalnik od 1.4 ali 1.6 pa sigurno ni primeren za 1.8 motor, če bi sploh pasalo gor. To niso lego kocke in vsak konkreten in zanesljiv tuning definitivno ni poceni. Neke polizdelke delat je pa nevarno in brezglavo dejanje.

Lp
kaj ne paše? a zdj pa misleš da ma 145 2.0 drugačen menjalnik kot 1.4 ozioma da je ojačan? Ne mi govort da je polizdelek če daš krajši menjalnik na avto bohpomagi.

Paše ko legokocke, dobesedn.

problem pri 156je, da je potisni ciliner v menjalniku, in da 156 1.4 ne obstaja.

Torej, če bi dal od 145 menjalnik, bi mogu najmanj še cilinder menjat... Je pa fajn ko ma 1.4 prve 4 brzine občutno krajše, 5. je pa kakih 7kmh počasnejša... Lahko ti pa slikam menjalnik od 156 pa 145 pa se pogleda če se ga fizično da gor zmonirat, čeprav bi potem tud sklopko mogu menjat zaradi potisnega ležaja... Maš pa opcijo da bi dal diff samo od 1.4, pa 5. brzino od 1.4 ali pa kakega dizla...

Jaz bi pri 156 raje šel v drugi smeri, je malo preveč denarja za tako pridobitev... Okej podvozje pa lahke feltne pa malo šare ven zmetat z nosa... 1.8 TS pa nima kakega potenciala za tuning, je 1.6 precejcenejš za pridobit kak konj...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

kosir1234 napisal/-a:problem pri 156je, da je potisni ciliner v menjalniku, in da 156 1.4 ne obstaja.
Kolikor je meni znano so imeli vsi menjalniki v 156 sekundarni cilinder sklopke na zunanji strani ohišja.

integrirani sekundarni cilinder in potisni ležaj se prikaže z modelom 147.
Emperor of The Dark Realm
Teddd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: So Jun 30, 2012 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB-Miklavž

saj v tem je finta , da nimam namena v ta motor preveč spuščat ker prav za noret po pisti še mam en drug avto ki ni niti registriran ,... ampak tak obožujem vožnjo izven ''dirkališč'' sploh relacija na Pohorje (glede na to da sem iz MB) ker se zvečer nihče ne pelje gor in si samo ti in avto rahlo spuščene šipe da lažje vohaš zažgane gume , malo vetra itd,.. in glede na to da morem menjat dihtungo glave , bom zato menjaval tut teflone , obročke itd. in bom vzel celi motor v vsakem primeru ven in če nebi blo preveč komplikaci bi izkoristo da bi pridobil malo na pospeških samo tolko da bo vožnja malo bol poskočna !
Redko kdaj bi naj obupali zaradi nemogočih stvari , Zaradi težkih pa nikoli !!!
Odgovori
  • Informacija