Stran 1 od 2

Strut anti roll bar - AR 147

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 12:31 am
Napisal/-a xalfist
Zanima me za ta strut anti roll bar, če ima kdo montirano v avtu, in predvsem ali se splača to vgradit ali ne. Kakšna je razlika brez in z. In pa ali je treba zadevo homologirati?
lep pozdrav.

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 8:45 am
Napisal/-a NejcZ
Sprednji strut bar ti bo pomagal kurc kej, močnejši zadnji stabilizator (štanga pod avtom) pa dosti bolj. Zato so tut cene primerne oz kr svinjske za te dele. Strut bare spredaj pobi sami švasajo, , ampak verjetno nima smisla.
Več boš pridobil z močnejšim stabilizatorjem zadaj, bo pa tut cena huda. Skratka ne splača se nič.

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 10:58 am
Napisal/-a kosir1234
rajše dat 250€ za zadni stabilizator pa 5€ za piksno črne farbe, kot pa 150 za fedre, + montaža + optiko + homologacijo...

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 6:39 pm
Napisal/-a xalfist
Ja sprednjega bi si lahko tut sam naredil imam vse orodje doma, sam nekaj sem bral, da mora biti dovolj tog, oz nekaj v tem smusli, da ne sme bit pretrd. Zaj pa nevem če je kaj na tem. Ja cene so malo navite za en kos kovine. Pa se mi zdi da je zadek avta kr stabilen, spreden se mi zdi bolj nemiren. Mogoče zato ker so hin zg. roke. Ko jih menjam se bom odločil, če naredim kako home made verzijo. Sam vprašanje je če home made vezrija lahko naredi kaj škode na podvozju.

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 8:45 pm
Napisal/-a Q_4
Najprej roke menaj, pol pa daj stabilizator zadaj gor. Bpš mislil, da imaš gokart. Nagibi so največji problem za ovinkanje.

Ta tvoja opcija s "stabilnejšim avtom" in hin rokami mi zveni tak kot kolega: Je reko, mam hin amortizerje pa bom dal športne fedre gor, da se nebo tak zibal... no pol pa mu je skakal ;)

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 9:04 pm
Napisal/-a smukc
Bolana je cena stabilizatorja zadnega...#-o je pa to res da je edina stvar ki jo alfa potrebuje da se dokaj solidno pelje :)

Objavljeno: Pe Nov 01, 2013 11:10 pm
Napisal/-a kosir1234
alan če bereš... odpri sp pa jih deli doma :D

Objavljeno: So Nov 02, 2013 11:45 pm
Napisal/-a xalfist
Q_4 napisal/-a:Najprej roke menaj, pol pa daj stabilizator zadaj gor. Bpš mislil, da imaš gokart. Nagibi so največji problem za ovinkanje.

Ta tvoja opcija s "stabilnejšim avtom" in hin rokami mi zveni tak kot kolega: Je reko, mam hin amortizerje pa bom dal športne fedre gor, da se nebo tak zibal... no pol pa mu je skakal ;)
Ja moram roke prvo dobiti hehe zaj so še na severu nemčije al pa že v avstriji kdo ve hehe. V slo prispejo pa 4-5 tak zaj upam da se vreme otopli da me nebo preveč v roke zeblo :D
Pa mislim da roke nimajo takega velikega vpliva na stabilnost ali pač?

Zakaj pa zadnjega, če pa zadek je stabilen, nos sili iz ovinka. Ma zadni tak vpliv pol na nos? Ali so krive za en k.... sprednje gume čeprav so skoraj nove?

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 1:58 am
Napisal/-a kosir1234
Ja tak dela stabilizator...:D sam če boš dal premočnega in nisi vešč pobiranja riti zadi, raje pust kot je... Sej pravm, dokler ne probaš razlike se ti zdi neumno :)

Roke pa itak da vplivajo, saj se ti optika podira čez ovinke...

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 9:23 am
Napisal/-a simnov
Samo če zadnjega daš močnejšega kako to kaj vpliva na končnike.

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 10:45 am
Napisal/-a minimi
Ma me prav jezite z takimi bedastimi uprašanji. Bolj kot delaš avto tog, z bilokakimi rešitvami, bol trpi podvozje, od prve puše do zadnjega končnika.
In ko doteraš zadevo do skrajnosti menjaš roke in končnike in štangce stabilizadorjev 1x letno, sploh če je roba original oz ponaredek, če ni dodelana v dirkalno smer.

@xalfist
Zmontiri v avto kar misliš da bo tebi odgovarjalo glede na tvoj stil vožnje, ne pa kaj imajo drugi uštimano, 3/4 jih najverjetneje ne ve kaj komu služi ipd...

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 11:15 pm
Napisal/-a xalfist
Ja mene je pač zanimalo kolk pač vpliva in ker ima to vgrajeno lahko vrjetno iz prve roke pove.

Vrjetno bom naredil home made varianto pa bom videl. Saj morem malo izbrskat ali je iz navadne kovine ali je aluminij oz kaj je najboljše. Ostalo si naredim vse sam doma. Tak da nek strošek mi nebo tut če bom drug dan vrgo iz avta.
Sam ni mi jasno zakaj so take cene teh strut anti roll barov za en kos kovine.

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 11:19 pm
Napisal/-a Crazy Alfista
zakaj dajes stvar v isti zakelj? strutbar je povezava med prenjimi amortizerji

anti roll bar oz. swaybar pa je povezava med zadnji delom leve in desne strani

strutbar je tog in se ne premika

antirollbar pa se giblje, in prenasa sile iz enes trani na drugo

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 11:44 pm
Napisal/-a xalfist
Pač v mislim imam po domače povedano štango nad sprednjimi amortizerji. To mam v namenu naredit oz v mislih že celo temo. strut anti roll bar pa mi je vrglo na netu to ven pa sem mislil da je toto. No hvala za pojasnilo :D zaj bom vedel.

Objavljeno: Ne Nov 03, 2013 11:48 pm
Napisal/-a kosir1234
jezus kristus... ja pa sešvasi pa nared :D

sam na double wishbonu ni kakega hudga efekta, večina jih sploh ne porajta... da bi kupoval za 100€ se za moje pojme ne splača nikol...