oil cooler vgradnja-problems pritiskom olja

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

boxr zetko rd greje olje, tko da tut na original motor bi sel cooler:)

konjev cca 200, na 1.2 bara pa sklopka zdrsi
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

colibry napisal/-a:Zakaj bi blo brezveze vgrajevat oil cooler??? Zadeva je MUST have. Ce bi bilo tok brezveze nevem zakaj potem vgrajujejo to skorajda v vse nove avtomobile... Glede nato da je se turbo gor se bo olje prekleto grelo.. in to je nekako treba shladit.
bemo bo*a zakaj pa te že v orginalu ni tega kilerja not vgrajenega ?
To jaz samo sprašujem nič drugo,zakaj bi pol šu to devat not če v orginalu tega ni blo,aja pa boš pol reku,da se po vgradnji tega kilerja avto lepše pelje/obnaša ?
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Avto se ne pelje ne lepse ne bolje. Motor se pa definitivno ob priganjanju pocuti veliko bolje ce nima pregretega olja + veliko bolsi pritisk olja ( nizja temp olja = bol gosto olje = vecji pritisk = bolse mazalne sposobnosti ) .


LP
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tocno tako-sploh ce je dodana turbina, kjer doseze temperature do 900 stopinj, olje pa maze turbino-must have oil cooler
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Crazy Alfista napisal/-a:dodan je oilcooler in pa dovod olja do turbine, z restriktorjem in nepovratnim ventilom, ker je turbina dokaj visoko

cudno je, ker drzi pritisk normalno po 2-3 sekundah, in potem vsakic ko avto na novo zalaufam, je pritisk mrzlo olje stantgas 5 barov, ko je segreto na 90 stopinj, je stantgas 1 bar, 3000 rpm skoraj 4 bare

filter je original boxer, ki ima 3 ventile znotraj(bypass ventil, antidrain ventil(na dovodnis trani) in antisyphon ventil(na izhodni strani)

bom jutri priklopil urco mehansko pa da vidim

imam pa problem z megasquirtom(hladni zagon) in rabi nekaj casa da avto mrzel uzge(treba se nastavit mape in nimam lerlauf motorja), in ko uzge, lucka po pol sekunde ugasne

edino ce pri nizkih obratih( ko je motor gnan s starterjem), se pumpa premalo vrti in ne nabere dovolj pretoka olja

ko avto vzge in gre na 1200 rpm pod zaugom, lucka ugasne takoj


pa cudno je, da je senzor za pritisk olja namescen pred filtrom, sepravi iz pumpe tik preden gre v filter, tu je namescen senzor
to je normalno da ko je avto mrzel in neogret pritisk olja cca 5-6 batov, posledicno je olje mrzlo, nima take viskoznosti in potem ko se ogreje je druga viskoznost. je isto na bravotu, pa so meli problem ko so mi turbino obnavljali, so trdili da nekaj ni vredu z oljem in sem nabavo stevec za pritisk olja. ter po njihovih podatkih je tud tako. ko je olje ogreto je nekje pod stangasom okol 1 do 1,5 bara. je pa odvisno tud od olja ki ga tocis. za take projekte predlagam mobila 5-5o.

LP
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Lucky_Boy napisal/-a:predlagam mobila 5-5o.
Jaz ga že 3 leta zlivam v svoje avte in lahko potrdim da je zelo kakovostno olje.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja to glede pritiska drzi, mrzlo vroce

problem je ker prvi 2 do 3 sekunde ni, potem pa takoj skoci na 5 ko motor zalaufa

5-50? se mi zdi mal preredko za boxer motor

bom zamenjal se olje pa da vidim, razmisljal sem nekaj v smislu 10w50 ali 10w40 motul 300v?

bi probal z gostejsim oljem 10w0-sicer tece tezje kot recimo5w-50, zdj pa en vem- al bo prej nastal pritisk ali je bolje da olje prej pritece tja kamor pac mora

pritiski so normalni ko avto laufa, edino hladni zagon me moti
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Glede na to da imaš hladilnik olja je bolje, da olje prej priteče tja kamor mora, potem ga pa tako ali tako ohlajaš. Meni se ne zdi da je 5-50 redek, kupi ga liter pa oceni...
10-40 motul 300v je pa totalno sranje od olja, če imaš kaj rad motor se ga na daleč izogni, jaz sem ga po 5kkm vrgu ven iz puga in not naliv 5-50 mobil. Motula mi je popil več kot litro v teh 5jurjih in pa dročnike se je nenormalno slišalo. Sicer v v teh kilometrih ni bilo večjih izživljan, sem ga pa enkrat zlo segrel, verjetno čez 110stopinj, kar mi z motulom nikoli po tem ni uspelo.
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

colibry napisal/-a:Avto se ne pelje ne lepse ne bolje. Motor se pa definitivno ob priganjanju pocuti veliko bolje ce nima pregretega olja + veliko bolsi pritisk olja ( nizja temp olja = bol gosto olje = vecji pritisk = bolse mazalne sposobnosti ) .

LP
Samo znaj, da z uporabo hladilnika za olje, dejansko zmanjšaš pritisk olja. Isto velja za uporabo IC-ja, da je padec pritiska. Vem za kar nekaj streetrace avtojev, ki OC sploh ne uporabljajo, ravno zaradi večjega pritiska olja. Seveda so tisto dirkalniki. Res je, da na avtoju za vsak dan, je OC obvezen če ga goniš, pa če ima turbo ali ne...

@Crazy Alfista: Mogoče imaš speljane predolge cevi do OCja in oljna pumpa ne uspe dovolj hitro spravit olje čez cel sistem. Ali pa imaš cenejši števec za pritisk olja in ti "malo bolj laže" (malo lažejo tak vsi vgradni števci).

Glede olja pa... nevem zakaj bi v 20+let stari avto vlival 5W olje? Priporočam 10W60 in nič drugo...
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Zato se pri ekstremnih predelavah predela tudi oljne crpalke da so zmozne vecjega pretoka.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

perrucy, to mi je vse jasno, ampak kiler je itak nafilan z oljem in pa tudi cevi od kilerja so polhne

sm razmisljal tudi o 10w60 ja, zna bit ta gradacija se boljsa

pritiska je pa vec kot dovolj, tako da to me ne skrbi

bolj me skrbi hladni zagon, ampak ce pogledam po drugi strani, recimo pri boxerci ne mores filtra napolnit z oljem ker ima 2 ventila, in ko prvic zalaufas, itak traja par sekund ali se dlje da lucka ugasne

tako da tiste 2 sekunde pri meni ocitna le nista tak problem :roll:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

aja pumpa je od 16v s 33 mm zobniki
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

zanimivo. na moji 16V boxerci je lucka za olje ugasnila instantno z zagonom motorja.. Pumpo od 16V si predelal kej? ker se da te pumpe na simpl nacin zamodificirat za bolsi pritisk.
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

ce pa takoj v startu nimas pritiska, pa bi lahko bil vzrok tud, da ti termo tipalo na sendvicu kjer je oljni filter ne deluje in je odprto. imas stevec za temp olja tud? ter oljne pumpe se naceloma ne predeluje, ce spravijo z serijsko pumpo kaki 2ov turbo motor na 4oo+, potem nebi smel bit tud tukaj problem. dost kolegov dela za drag skupaj avte in nikol ne predelujejo pump.
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Kot primer ti dam Q4 motor. Z odstranitvijo balansirnih gredi iz motorja in zapora teh oljnih kanalov se dvigne pritisk olja za od 1 do 2 bara, Ce to nebi bilo potrebno pri tem motorju tega nebi delal niti Guy Croft. So motorji ki so ze v samem startu slabo zasnovani in majo mazalne sposobnosti nizke. Zato tudi nekateri motorji radi ribajo. Q4 motor je znan ze sam po sebi da oljne crpalke rade zgubljajo pritisk ko dosezejo 150.000km. Zato jih je dosti ribnjenih glih nad 150.000km. Ko se zadeva obnavlja se not vtakne uprated pumpo oz se staro predela ( ce je dobra ). So pa teli PETAKI ki ga omenjas zelo trpezni motorji in tudi nisem slisal da bi imeli probleme s pritiskom.

@alfista : bi pa tudi jaz preveril tipalo na plati ker je velika verjetnost da je problem prav v tem.
Odgovori
  • Informacija