boxr zetko rd greje olje, tko da tut na original motor bi sel cooler:)
konjev cca 200, na 1.2 bara pa sklopka zdrsi
bemo bo*a zakaj pa te že v orginalu ni tega kilerja not vgrajenega ?colibry napisal/-a:Zakaj bi blo brezveze vgrajevat oil cooler??? Zadeva je MUST have. Ce bi bilo tok brezveze nevem zakaj potem vgrajujejo to skorajda v vse nove avtomobile... Glede nato da je se turbo gor se bo olje prekleto grelo.. in to je nekako treba shladit.
to je normalno da ko je avto mrzel in neogret pritisk olja cca 5-6 batov, posledicno je olje mrzlo, nima take viskoznosti in potem ko se ogreje je druga viskoznost. je isto na bravotu, pa so meli problem ko so mi turbino obnavljali, so trdili da nekaj ni vredu z oljem in sem nabavo stevec za pritisk olja. ter po njihovih podatkih je tud tako. ko je olje ogreto je nekje pod stangasom okol 1 do 1,5 bara. je pa odvisno tud od olja ki ga tocis. za take projekte predlagam mobila 5-5o.Crazy Alfista napisal/-a:dodan je oilcooler in pa dovod olja do turbine, z restriktorjem in nepovratnim ventilom, ker je turbina dokaj visoko
cudno je, ker drzi pritisk normalno po 2-3 sekundah, in potem vsakic ko avto na novo zalaufam, je pritisk mrzlo olje stantgas 5 barov, ko je segreto na 90 stopinj, je stantgas 1 bar, 3000 rpm skoraj 4 bare
filter je original boxer, ki ima 3 ventile znotraj(bypass ventil, antidrain ventil(na dovodnis trani) in antisyphon ventil(na izhodni strani)
bom jutri priklopil urco mehansko pa da vidim
imam pa problem z megasquirtom(hladni zagon) in rabi nekaj casa da avto mrzel uzge(treba se nastavit mape in nimam lerlauf motorja), in ko uzge, lucka po pol sekunde ugasne
edino ce pri nizkih obratih( ko je motor gnan s starterjem), se pumpa premalo vrti in ne nabere dovolj pretoka olja
ko avto vzge in gre na 1200 rpm pod zaugom, lucka ugasne takoj
pa cudno je, da je senzor za pritisk olja namescen pred filtrom, sepravi iz pumpe tik preden gre v filter, tu je namescen senzor
Samo znaj, da z uporabo hladilnika za olje, dejansko zmanjšaš pritisk olja. Isto velja za uporabo IC-ja, da je padec pritiska. Vem za kar nekaj streetrace avtojev, ki OC sploh ne uporabljajo, ravno zaradi večjega pritiska olja. Seveda so tisto dirkalniki. Res je, da na avtoju za vsak dan, je OC obvezen če ga goniš, pa če ima turbo ali ne...colibry napisal/-a:Avto se ne pelje ne lepse ne bolje. Motor se pa definitivno ob priganjanju pocuti veliko bolje ce nima pregretega olja + veliko bolsi pritisk olja ( nizja temp olja = bol gosto olje = vecji pritisk = bolse mazalne sposobnosti ) .
LP
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov