oil cooler vgradnja-problems pritiskom olja

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

po vgradnji oil coolerja se je pojavil problem, ins icer ko avto prvic zaverglam, lucka za olje ugasne po cca 3 sekundah, vsak anadaljni vzig je potem tako kot mora bit

zgleda da se olje odtece nazaj v karter

plata je s termostatom, cevi so obrnjene navzdol(plata), oil cooler ima cevi za priklop na vrhu, je pa visje kot je nivo olja v karterju

je mzono da se odtece olje iz cevi od plate do oilcoolerja? iz oilcoolerja sigurne ne iztece, ker so fitingi na vrhu

se dobi kaksne enosmerne ventile?

aja sprememba lokacije oil coolerja ni mozna(v visini karterja)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

Jaz bi probal z nepovratnim(i) ventili ker se po opisanem, skoraj 100% olje steče nazaj.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

kje dobit ta ventil?
naj bi bil tak da cim manj ovira pretok
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

kakšn Hidex ? oni se ukvarjajo z hidravliko :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

sm sou zdj pogledat, oil cooler je v visini oljnega filtra oziroma malo nizje tako da to ni to :roll:

bom sel po drug oljni filter, in probam(mogoce je nepovratni ventil v filtru slab)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Smem prašat na kak motor si tole ugradil?
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

boxer 1.7 turbo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če boš še kaj drugerga dal na vode bo samo še manjši pretok in pritisk.
Nekateri motorji imajo filtre brez nepovratnih ventilov, torej preglej kakšnega uporabljaš in po potrebi najdi ekvivalent z nepovratnim ventilom (če ga original nima).

PS
75-ka ima tudi višje nameščen oljni hladilnik, pa ni nobenega problema s pritiskom tudi po par mesecih.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dodan je oilcooler in pa dovod olja do turbine, z restriktorjem in nepovratnim ventilom, ker je turbina dokaj visoko

cudno je, ker drzi pritisk normalno po 2-3 sekundah, in potem vsakic ko avto na novo zalaufam, je pritisk mrzlo olje stantgas 5 barov, ko je segreto na 90 stopinj, je stantgas 1 bar, 3000 rpm skoraj 4 bare

filter je original boxer, ki ima 3 ventile znotraj(bypass ventil, antidrain ventil(na dovodnis trani) in antisyphon ventil(na izhodni strani)

bom jutri priklopil urco mehansko pa da vidim

imam pa problem z megasquirtom(hladni zagon) in rabi nekaj casa da avto mrzel uzge(treba se nastavit mape in nimam lerlauf motorja), in ko uzge, lucka po pol sekunde ugasne

edino ce pri nizkih obratih( ko je motor gnan s starterjem), se pumpa premalo vrti in ne nabere dovolj pretoka olja

ko avto vzge in gre na 1200 rpm pod zaugom, lucka ugasne takoj


pa cudno je, da je senzor za pritisk olja namescen pred filtrom, sepravi iz pumpe tik preden gre v filter, tu je namescen senzor
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Lahko bi ti tale projekt malo predstavil :wink: =D> :verycool:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

o koliko konjih je tu govora,da sivgradil tale oilkuler ali je to samo pač za svoje veselje vgrajeno?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pod 150 verjetno ne.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

ja ker drugače je to brezveze :lol:
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

LaŠko-TeaM napisal/-a:ja ker drugače je to brezveze :lol:
Sploh če je turbina ja =D> #-o #-o
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Zakaj bi blo brezveze vgrajevat oil cooler??? Zadeva je MUST have. Ce bi bilo tok brezveze nevem zakaj potem vgrajujejo to skorajda v vse nove avtomobile... Glede nato da je se turbo gor se bo olje prekleto grelo.. in to je nekako treba shladit.
Odgovori
  • Informacija