oil cooler vgradnja-problems pritiskom olja

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pumpa je sigurno uredu, ker imam pritisk in to dober

sm tud razmisljal, da bi bil lhko termostat na plati ja, imam doma se eno plato, pa bom pretaknil tisto magari

zaradi principa delovanja gre olje zmeraj malenkost mimo , lahkod a je tam prevec odprto
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Osnovno razumevanje gradacije olja bo sigurno pomagalo, to da 5w olja ne "pašejo v star motor" je neumnost.

Nižja ko je prva številka, hitreje bo olje steklo ob hladnem zagonu, torej tudi hitreje doseglo željen tlak.

Druga številka pa pove, kakšno viskoznost bo imelo pri delovni/visoki temperaturi.

Želiš torej čim večji razpon, če te moti pozno doseganje tlaka ob zagonu rabiš čim nižjo prvo številko, če pa imaš težave s tlakom, ko je olje segreto pa čim višjo drugo.

Kot pa je že povedal peruccy, je vsaka dodatna komponenta, v tem primeru hladilnik, ovira in s tem padec pritiska na visokotlačni strani oljnega sistema.

Če si želiš delovni pritisk že ob zagonu boš verjetno moral poseči po kakšnem t.i. Pre-Lubrification sistemu.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja to mi je vse jasno

sem podrl vse se enkrat in ni nic videt narobe, killer je poln olja prav tako cevi, oljni filter je poln olja(ima 2 ventila), zamenjal sem se tipalo pritiska,in sedaj lucka ugasne prej(prvi vzig po enem dnevu) , vsak nadaljni vzig ugasne, cim motor naredi recimo en obrat

to pa mislim da je povsem zadovoljivo- in takoj ko lucka ugasne, pritisk naraste malo cez 5 barov, tudi pri vrocem ob vzigu skoci takoj na 2 bara in potem do 1 bar ko obrati padejo

sendwich plata je pa original od lancie td

je pa tako, te plate so anrejene tako, da kljub zaprtem termostatuhladno olje), gre nekaj ojla cez kiler, ostalo direkt skozi filter, in pa odvod za turbino verjetno dodata da se lucka malo kasneje ugasne
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Kar se olja tiče lahko samo priporočam fuchsa 10w 50 (ester sintetika)
Glede tlaka pa.. če hočeš bit siguren, naredi kot sem jaz na 33-ki, mehanski števec z vodom direktno vezan na oljni vod na bloku motorja, tam točno vidiš kdaj in koliko tlaka imaš.
Moja 33-ka je po predelavi pumpe (zbrušen pokrov ohišja na najnižjo toleranco) imela 1,5 bara tlaka na štandgasu pri 110°c olja in 5 barov nad 4000 obrati (oboje je več kot predpisuje tovarna)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja to bom se naredil, da vidim, kdaj tam tlak naraste

to je pa dobr tlak pri teh stopinjah, serijsko to ni mogoce
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija