Osnovno razumevanje gradacije olja bo sigurno pomagalo, to da 5w olja ne "pašejo v star motor" je neumnost.
Nižja ko je prva številka, hitreje bo olje steklo ob hladnem zagonu, torej tudi hitreje doseglo željen tlak.
Druga številka pa pove, kakšno viskoznost bo imelo pri delovni/visoki temperaturi.
Želiš torej čim večji razpon, če te moti pozno doseganje tlaka ob zagonu rabiš čim nižjo prvo številko, če pa imaš težave s tlakom, ko je olje segreto pa čim višjo drugo.
Kot pa je že povedal peruccy, je vsaka dodatna komponenta, v tem primeru hladilnik, ovira in s tem padec pritiska na visokotlačni strani oljnega sistema.
Če si želiš delovni pritisk že ob zagonu boš verjetno moral poseči po kakšnem t.i. Pre-Lubrification sistemu.
sem podrl vse se enkrat in ni nic videt narobe, killer je poln olja prav tako cevi, oljni filter je poln olja(ima 2 ventila), zamenjal sem se tipalo pritiska,in sedaj lucka ugasne prej(prvi vzig po enem dnevu) , vsak nadaljni vzig ugasne, cim motor naredi recimo en obrat
to pa mislim da je povsem zadovoljivo- in takoj ko lucka ugasne, pritisk naraste malo cez 5 barov, tudi pri vrocem ob vzigu skoci takoj na 2 bara in potem do 1 bar ko obrati padejo
sendwich plata je pa original od lancie td
je pa tako, te plate so anrejene tako, da kljub zaprtem termostatuhladno olje), gre nekaj ojla cez kiler, ostalo direkt skozi filter, in pa odvod za turbino verjetno dodata da se lucka malo kasneje ugasne
Kar se olja tiče lahko samo priporočam fuchsa 10w 50 (ester sintetika)
Glede tlaka pa.. če hočeš bit siguren, naredi kot sem jaz na 33-ki, mehanski števec z vodom direktno vezan na oljni vod na bloku motorja, tam točno vidiš kdaj in koliko tlaka imaš.
Moja 33-ka je po predelavi pumpe (zbrušen pokrov ohišja na najnižjo toleranco) imela 1,5 bara tlaka na štandgasu pri 110°c olja in 5 barov nad 4000 obrati (oboje je več kot predpisuje tovarna)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;